دندانپزشکی - دندانسازی
مدیر: دکتر فرشاد حسینی
شهر: تهران
آدرس: زعفرانیه - خ مقدس اردبیلی - ضلع جنوبی میدان الف - نبش محمودیه - ساختمان پزشکان الف طبقه اول - واحد 2
زاویه دار کردن صورت

صورت زاویه دار شکل غالباً به عنوان یک ویژگی زیبا و نشانه‌ دیده است. برخی افراد از فرم صورت خود ناراضی هستند. خط فک وسیع و مربعی شکل به استخوان برجسته‌ی فک، عضله‌ی قوی جویدن یا غده‌ی تیروئید بزرگ مربوط می‌باشد. تغییر دادن ظاهر صورت و خط چانه‌ی وسیع و مربعی شکل و تبدیل آن به یک صورت زاویه دار یا V شکل، می‌تواند ترکیب صورت را بهبود داده و جذابیت و زیبایی فرد را افزایش دهد. لاغر کردن صورت یا کوچک کردن فک می‌تواند توسط جراحی انجام شود، با این حال بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا حد امکان از جراحی پرهیز کنند. برای انجام این کار، تزریق فیلر در عضلات مسطح (عضلاتی که برای جویدن استفاده می‌شوند)، می‌تواند به ایجاد فکی تراش‌خورده و زاویه‌دار و در نتیجه صورتی باریک‌تر کمک کند. 

درمان چروک پلک فوقانی با روش پلاسما یا پلکسر
روش بپلاسماتراپی یا plexer روشی جدید و‌آسان برای از بین بردن چروکهای پلک فوقانی و تحتانی و چین و‌چروکهای صورت می باشد. در این روش که حدود ۰/۵ ساعت طول می‌کشد دوره بهبودی حدود ۳ روز و‌نتایج حاصله بسیار رضایت بخش می باشد.
تزریق فیلر جهت حجیم نمودن لبها

هیالورونیک اسید به طور طبیعی و با غلظت بالا در بافت زمینه‌ای پوست و در بافت‌های نگه دارنده ای مثل غضروف و مایع مفصلی بدن ما وجود دارد که با افزایش سن غلظت و مقدار آن کاهش می‌یابد و این کاهش در پوست مسبب ایجاد شلی و چروک می‌باشد. بنابراین تزریق فیلرهایی از این جنس می‌تواند باعث ترمیم و احیاء چروک‌ها، پر کردن شیار‌های طبیعی مثل خطوط خنده و خطوط لبی چانه‌ای و همچنین سفتی و لیفتینگ پوست شود. اکثر فیلرهای از جنس اسید هیالورونیک بین شش ماه تا یکسال دوام دارند.