مواد شیمیایی و آزمایشگاهی
مدیر: اسداله حقیقت
شماره تماس: 33454150
36640810
شماره همراه: 09389828421
شهر: تهران
آدرس: جاده خاوران، بعد از میدان آقانور، بازار کیمیا پلاک: 32
فسفاته روي
فسفاته روی اتوپاک به عنوان محصول جدید در سبد تولیدات این شرکت قرار گرفته است.
فروكلين اتوپاك

این ماده فروکلین یک مایعی است اسیدی و سه خاصیت چربی زدایی،زنگ بری و رسوب بری دارد و برای تمیز کردن انواع قطعات در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد.

یک محصولی بسیار با کیفیت جهت از بین بردن انواع جرم ها،اکسیدها و زنگ هایی که روی سطوح فلزی باقی مانده اند را بدون آسیبی به بافت فلز کاملا تمیز میکند.

این محصول با قدرت بسیار زیادی در باره تمیز کردن و زنگ بری قطعات را مورد استفاده قرار میدهد.

حتما به این نکته توجه کنید که در زمان استفاده تا سه برابر آن را رقیق کنید

ديسكلر اتوپاك

دیسکلر اتوپاک (رسوب زدا)

این محصول یک ماده شیمیایی است که خاصیت رسوب زدایی دارد و در کاربرد بسیار زیادی برای استفاده بر روی انواع سطوح تجهیزات فرآیندی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد و به اصلا به این سطوح آسیبی وارد نمیکند.

بیشترین استفاده از رسوب زدا بر روی برج های خنک کننده،مبدل های حرارتی،بویلر ها،لوله های آب و تاسیسات گرمایشی و سرماشی است.

سفيدكننده آلومينيوم

سفید کننده آلومینیوم صنایع شیمیایی اتوپاک یک محلول آماده به مصرف می باشد. که جدیدا توسط مجموعه کارشناسی شرکت فرموله گردیده است . این محصول جهت زدودن اکسیدهای آلومینیوم از سطح این فلز استفاده می گردد به نحوی که هیچ اثر منفی اعم از خوردگی و غیره روی فلز آلومینیوم ندارد.

توجه ۱ : به هیچ عنوان از این محصول برای فلزات دیگر استفاده نشود.

توجه ۲: جنس وان استفاده شده حتما بایستی از جنس پلاستیک بوده و از بکار بردن وان های فلزی اکیدا خودداری گردد.

زنگبر فلزات
زنگبر فلزات تولیدی صنایع شیمیایی اتوپاک یک محلول غلیظ بر پایه اسید فسفریک بوده و از inhibitor های قوی در تولید آن استفاده شده است. این محصول اکسید فلزات لکه ها و رسوبات را به راحتی سطوح فلزات مانند آهن ، فولاد ، مس ، برنج و آلومینیوم می زداید.
ماده شوينده مخصوص چدن
چربی گیر مخصوص چدن صنایع شیمیایی اتوپاک تهیه شده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب ارایه شده از. زنجیره تامین شرکت می باشد . از آنجا که سیاست مجموعه صنایع شیمیایی اتوپاک همواره بر حداکثر قدرت چربیگیری میباشد، ساختار این پودر و روش ساخت آن از بالاترین استاندارد های موجود برخوردار می باشد. این شرکت با استفاده از ساختار دانشی خود پس از بروز رسانی های مداوم به فرمول نهایی برای تولید آن دست پیدا کرده است . به نحوی که علاوه بر دارا بودن خواص چربی گیر آلومینیوم قطعات چدنی را به نحو احسن شستشو می نماید . واحد کنترل کیفیت شرکت مطابق با استاندارد های معتبر دنیا نظیر ISO و ASTM و همچنین برخی استاندارد های داخلی محصول تولیدی را به دقت ارزیابی می نماید . 
ماده شوينده دوگانه ويژه
جهت شستشوی قطعات چدن و آلومینیوم بصورت همزمان ، مانند : سیلندر ، پیستون و شستشوی موتور در کارواش و قطعات آهنی ، چدنی ، فولادی و آلومینیومی قبل از رنگ
حاوی مواد قلیایی بسیار قوی ، حلال مواد ضد خوردگی آلومینیوم و مواد ضد کف
چربيگير مخصوص آلومينيوم
جهت شستشوی قطعات آلومینیومی ، مانند : سرسیلندر ، پیستون ، شستشوی موتور در کارواش و همچنین شستشوی قطعات آلومینیومی قبل از رنگ
حاوی مواد قلیایی بسیار قوی ، مواد نگهدارنده و ضد خوردگی ، جهت جلوگیری از سیاه شدن و خوردگی آلومینیوم و مواد ضد کف
صنايع شيميايي اتوپاك