کامپیوتر (خدمات-نرم افزار)تجهیزات شبکه
مدیر: سیدشجاع جهرمی
شهر: تهران
آدرس: خیابان قم پاساژ وکیل طبقه همکف پلاک: 221 واحد 27
آگهی و اخبار
1397/10/10

مارکت فایل فروشگاه ساز رایگان و دانتلود فایل

1396/06/14

صفحه اختصاصی املاک

صفحه اختصاصی املاک امروزه اصلی ترین و شاید مهمترین انگیزه متقاضیان براي ايجاد وب سایت ، اطلاع رسانی پیرامون شخص ، سازمان یا شرکت مربوطه می باشد . اين اطلاع رسانی به معنای معرفی پیشینه و سوابق ، اهداف و چشم اندازها , معرفی محصولات , یا خدمات و ... در بستر اينترنت است

همچنین شرکت هایی در فعالیت های تجاری خود موفق ترند که تبلیغات آنها به حد کافی بوده و در بین مردم شناخته شده تر باشند. یک وب سایت با طراحی مناسب، می تواند نقش چشمگیری در تبلیغات یک شرکت داشته باشد و فعالیت های آن را به جهانیان نمایش دهد.

سامانه مديريت وب سايت ری املاک ، به شما اين امكان را ميدهد كه بدون دانش فني و بی نیاز از هر گونه نرم افزار و صرفا بادر اختیار داشتن یک رایانه متصل به اینترنت وب سایت خود را بصورت کاملا داینامیک مدیریت و بروز رسانی نمایيد.

خدمات طراحی وب سایت ری املاک
طراحی سایت، طراحی قالب، بهینه سازی سایت، فروش هاست از جلمه مهترین خدمات ما می باشد.از استعلام قیمت تا تحویل سایت یا پروژه به طور کامل در اینترنت انجام می شود.پشتیبانی 24 ساعته ما سایت شما را در ایام تعطیلات و ساعات غیر اداری محافظت می کند.نمونه کار طراحی وب سایت های متنوع و بین المللی نشان از توانایی گسترده ما در حوزه وب می باشد.همچنین قادر به تهیه و پشتیبانی سرور های هاست شما نیز هستیم. http://www.reyamlak.ir/users/softreymelk
1396/06/10

بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی:

بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی:

بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی:
اگر علاقمند به کار در منزل هستید و دوست دارید بوسیله تبلیغات و بازاریابی اینترنتی، کسب درآمد کنید، و یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید، سایت سافت ری انتخاب مناسبی برای شماست.
اگر صاحب سايت يا وبلاگ یا یک کانال پربازدید هستيد فرصت مناسبي براي تبليغ در اختيار داريد. مي توانيد با درج لينکهاي بازاريابي و کدهاي جادويي در سايت يا وبلاگ یا کانالتان با عناوين مناسب، اقدام به بازاريابي و تبلیغ و فروش محصولات و در نتيجه کسب درآمد کنید.

روش کلی کسب درآمد با لينک هاي بازاريابي:
پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری خود، در بخش لینکهای بازاریابی، ليست محصولاتي که مي توانيد براي آنها بازاريابي کنيد به شما نشان داده خواهد شد. شما مي توانيد لینک آن محصولات را در سايت يا وبلاگ یا کانال تلگرام خود قرار دهيد و چنانچه سايت يا وبلاگ نداريد براي ديگران ايميل کنيد و يا در سايتهاي پربازديد تبليغ کنيد. هرگاه کاربرانی توسط لينکهاي بازاريابي شما به سايت مسبي وارد شده و محصول يا محصولاتي را خريداري نمايند پورسانت مربوطه به درآمد شما افزوده خواهد شد.
شما مي توانيد به انتخاب خودتان يک يا چند محصول را بازاريابي کنيد (هر تعداد که دوست داريد). شما قادريد در هر زمان محصولات جديدي را براي تبلیغ انتخاب نماييد. کنار هر محصول قيمت و پورسانت آن نوشته شده است. هر محصول لينکي دارد که به آن لينک بازاريابي همان محصول گفته مي شود.
اینکه شما براي چه محصولاتي بازاريابي کنيد به عهده خود شماست و قدرت انتخاب داريد.

برداشت درآمد:
شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی ایام هفته، درآمد خود را از سافت ری برداشت کنید(چنانچه به حد نساب لازم رسیده باشد). حتی اگر درآمدتان به حد نساب لازم هم نرسیده باشد می توانید از طریق صفحه تماس با ما، درخواستی خصوصی برای برداشت درآمد خود ارسال کنید. 
اگر بازارياب هیچ گاه درخواست برداشت ندهد، سایت مسبي تعهدي براي پرداخت درآمد کسب شده وي ندارد.
  
پورسانت محصول:
درصدي از قيمت فروش محصول مي باشد که به فرد بازارياب تعلق مي گيرد. 
  

روشهای متنوع بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی:

1. هر گاه یک کاربر با کلیک بر لینک بازاریابی شما وارد سایت سافت ری نیاز روز شود و یک محصول خرید نماید، در صورتی که قبلا در سایت سافت ری نیاز روز ثبت نام نکرده باشد زیرمجموعه شما خواهد شد و درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. پس از آن در هر زمانی هر محصولی خریداری کند چه با لینک بازاریابی شما چه با لینکهای دیگر، پورسانت فقط به شما تعلق می گیرد زیرا آن کاربر تا همیشه زیرمجموعه شما خواهد بود. فروشگاه سافت ری نیاز روز

2. کاربرانی که توسط لینکهای بازاریابی شما وارد سایت سافت ری نیاز روز شوند و ثبت نام کنند زیرمجموعه شما خواهند شد، و هر درآمدی از فروش محصول کسب کنند معادل 10 درصد درآمد ایشان، به عنوان پاداش، به درآمد شما افزوده می شود. مثلا اگر یکی از زیرمجموعه های شما یک محصول را تبلیغ کند و موفق به فروش آن محصول شود و آن محصول 10,000 تومان پورسانت داشته باشد 10,000 تومان حق خود آن بازاریاب است و به حساب او افزوده می شود و 1000 تومان هم به عنوان پاداش، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف آن بازاریاب هستید.

3. با جذب زیر مجموعه های سطح دوم فعال و کوشا هم می توانید کسب درآمد کنید. اگر کاربرانی را به سایت معرفی کنید که بتوانند زیرمجموعه هایی داشته باشند که آنها هم فعالیت بازاریابی خوبی داشته باشند هر چقدر که از طریق فروش محصول، درآمد کسب کنند معادل 5 درصد درآمد ایشان، به عنوان پاداش، به درآمد شما افزوده می شود. مثلا اگر یکی از زیرمجموعه های سطح دوم شما یک محصول را بازاریابی کند و موفق به فروش آن محصول شود اگر آن محصول 100 هزار تومان پورسانت داشته باشد 100 هزار تومان حق بازاریاب مستقیم آن سفارش است و به حساب او افزوده می شود و 5 هزار تومان هم به عنوان پاداش، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف معرف آن بازاریاب هستید.

4. پاداش اعتماد و عضويت شما در سايت سافت ري در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 15000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

5. پيامهاي تبليغاتي در بخش ارتباط هر گاه یک كاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت سافت ری نیاز روز شود و در سایت ثبت نام نماید و حساب خود را فعال كند 1000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

6. هر یک از زیرمجموعه های شما در بخش ایستگاه آگهی، آگهی ستاره دار ثبت کند  50% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر زیرمجموعه شما یک آگهی ستاره دار به مبلغ 200,000 ریال ثبت کند، 100000 ریال به عنوان پاداش به حساب شما افزوده می شود. ایستگاه آگهی

7. هر یک از زیرمجموعه های شما در بخش درج بنر ویژه، بنر ثبت کند  50% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر زیرمجموعه شما یک بنر به مبلغ 200,000 ریال ثبت کند، 100000 ریال به عنوان پاداش به حساب شما افزوده می شود. درج بنر ویژه

8. هر زیرمجموعه شما، در بخش فهرست سایتهای ایرانی، یک سایت ثبت کند 50% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر یکی از زیرمجموعه های شما، در بخش فهرست سایتهای ایرانی سایت خود را ثبت کند، و بابت آن 150,000 ریال پرداخت کند، 75000 ریال به عنوان پورسانت (پاداش) به حساب شما افزوده می شود. سایتهای ایرانی

9. با جذب فروشنده هایی معتبر و متعهد می توانید درآمد کسب کنید. اگر چنین کاربرانی توسط لینک های اختصاصی شما وارد سایت شده و ثبت نام کنند، زیرمجموعه شما خواهند شد، و هر فروش محصول آنها، معادل 3 درصد پورسانت بازاریاب اصلی سفارش، به درآمد شما افزوده می شود. مثلا فرض کنید یکی از سفارشات فروشنده ای که زیرمجموعه شماست، به فروش منتهی شود، اگر پورسانت بازاریاب اصلی آن سفارش، 10,000 تومان باشد، 10,000 تومان حق بازاریاب اصلی آن سفارش است و به حساب او افزوده می شود و 300 تومان، به موجودی شما افزوده می شود زیرا شما معرف فروشنده مربوطه هستید. فروشندگان

10. چنانچه یکی از اعضا در بخش ارتباط با اعضا برای شما پیام تبلیغاتی ارسال کرده باشد، با مشاهده هر پیام تبلیغاتی 500 ریال به درآمد شما افزوده می شود.

11. به ازای هر 100 لایک که بر هر محتوای شما شود مبلغ 10000 ریال به درآمد شما افزوده می شود. محتوای شما می تواند مقاله، آگهی، محصول، کامنت، یا متن در تالارگفتگو باشد.


شرايط و مقررات بخش بازاريابي:

1: تنها يک بار اقدام به ثبت نام نماييد.

2: عضويت هر شخص حقيقي يا حقوقي در سايت به معناي مطالعه و قبول کليه شرايط اين توافقنامه مي باشد و پس از عضويت نمي تواند به دلايلي از قبيل عدم آشنايي به قوانين از تاييد آن سر باز زند.

3: بازارياب بايد از ارائه هر گونه مطلب و عکس غير اخلاقي و مغاير با شئون نظام جمهوري اسلامي ايران و شرع مقدس اسلام در سايتها جدا پرهيز نمايد.

4: بازارياب نبايد براي هيچ سايت غير اخلاقي و يا فيلتر شده تبليغ نمايد.

5: در هيچکدام از سايتهاي بازارياب نبايد آموزش کلاهبرداري و يا هرگونه توهين يا شعاري عليه قوميتها و مذاهب مختلف و نظام جمهوري اسلامي ايران وجود داشته باشد.

6: بازارياب بايد قوانين کپي رايت داخلي و بين المللي و حقوق مولف و مصنف را رعايت نمايد.


نکات مهم ثبت نام:

بلافاصله پس از ثبت نام ايميلي از طرف سايت براي شما ارسال مي شود بنابراين به صندوق ايميل خود مراجعه كرده و آن ايميل را مطالعه كنيد و کد فعالسازی موجود در آن را پیدا کنید. در صورتيكه در بخش Inbox ايميلي از طرف ما نيافتيد بخش Spam و يا Bulk ايميل خود را نيز چك كنيد. در هنگام ثبت نام در وارد كردن آدرس ايميل و شماره تلفن همراه، دقت كنيد. زيرا فعالسازی، از طریق ايميل و شماره همراه شما انجام مي شود. آدرس ايميل وسيله ارتباط ما با شماست.

1396/06/10

فروش محصولات شما توسط سافت ری نیاز روز

فروش محصولات شما توسط سافت ری نیاز روز

سایت سافت ری مشتری را به فروشنده معرفی می کند و مبلغ سفارش را از مشتری اخذ می کند و به موجودی فروشنده می افزاید و آدرس پستی مشتری را در اختیار فروشنده قرار می دهد. مسوولیت ارسال و تحویل کالا به مشتری به عهده خود فروشنده می باشد.

ارسال سفارشات به عهده خود فروشنده می باشد. فروشنده باید سفارشات را از طریق پست ارسال کرده و کد مرسوله را برای آن سفارش در فیلد مربوطه ثبت کند. زیرا فقط در این صورت ما می توانیم سفارش را پیگیری کرده و مبلغ سفارش را برای فروشنده قابل برداشت کنیم.

اگر محصولات شما به صورت فایل است (دانلودی است) می توانید در بخش فروشندگان ثبت نام کرده و آن محصولات را ثبت کنید. تا سایت سافت ری به صورت آنلاین آنها را بفروشد.

شما می توانید انواع فایلهایی که خودتان طراحی کرده اید برای فروش در سافت ری قرار دهید. فایلهای شما می توانند مجموعه عکس یا فیلم یا انیمیشن یا برنامه های کاربردی یا کتاب آموزشی تهیه شده توسط خودتان باشند. شرط پذیرش فایل شما این است که طراح آن خود شما باشید. بنابراین لازم است در فایلهای شما مشخصات شما ثبت شده باشد.
هر فردی می تواند فروشنده خوبی باشد و درآمد خوبی از این راه کسب کند. مثلا فرض کنید شما مجموعه ای زیبا از تصاویر مناظر طبیعی استان خود گردآوری کرده اید و اکنون قصد دارید آن را بفروشید. یا اینکه یک انیمیشن کوتاه طراحی کرده اید و قصد فروش آن را دارید یا یک برنامه جالب تولید کرده اید یا یک فایل pdf آموزشی نوشته اید. همه اینها محصولاتی هستند که متعلق به خود شما هستند و نام خودتان را به عنوان طراح در آنها می نویسید و برای فروش در سافت ری  آپلود می کنید. پس خود شما می توانید بدون کپی برداری از محصولات دیگران فروشنده محصولات اورجینال خودتان باشید و کسب درآمدی مناسب داشته باشید.