میز کارمندی یک میز کار ساده است که به عنوان میز کامپیوتر و میز تحریر همزمان قابل استفاده می باشد و علاوه بر سطح کافی کار کارمند، دارای کشویی به عنوان فضای انبارش است که، موجب ساماندهی وسایل شما خواهد شد.
این میز کارمندی با جزییاتی که در طراحی آن لحاظ شده موجب بهترین کاربری میز شده است. این جزییات شامل گردبری برای عبور سیم تجهیزات برای ممانعت از آشفتگی میز ناشی از قرارگیری کابل ها در سطح میز و جایگاهی برای قرارگیری امن کیس و حتی پاشنه های موجود در زیر پایه ها می باشد. این پاشنه ها علاوه بر ممانعت از لقی میز، در هنگام شستشوی زمین از بدنه حفاظت کرده و امکان شستشوی راحت تر محیط را مهیا می کند.
ساختار این میز کارمندی ازملامینه با روکش هایی در رنگ های مختلف ساخته شده تا با انتخاب رنگ دلخواه خود بتوانید این میز کار اداری را به خوبی با دکوراسیون محیط و سایر مبلمان اداری خود هماهنگ سازید. این میز کارمندی با روکشی ملامینه از هرگونه خط و خش بر ظاهر میز حفاظت می کند
ترکیب رنگ دوتایی نیز برای این میز کار شیک ارائه شده تا از سادگی و یکنواختی بیش از حد میز جلوگیری شود.
میزهای اداری شامل دسته های مختلف می باشد که هر مجموعه با توجه به نیاز و کاربری که دارد بتواند بهترین و مناسب ترین میز را انتخاب نماید:
در تمامی میزهای خود با رعایت اصول ارگونومی، عدم خستگی کارکنان در نشستن های طولانی مدت را تضمین می نماید و در نتیجه موجب افزایش کارایی پرسنل می شود.
کاربرد میزهای اداری
میز اداری برای اتاق مدیریت
اتاق مدیریت اولین قسمت یک اداره یا شرکت است که نیاز به تجهیزات خاص خود را دارد. میزی که برای این قسمت در نظر گرفته می شود، باید ویژگی های متمایزی داشته باشد. از جمله اینکه سایز و رنگ آن باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد. برای این منظور مبلمان اداری دفتری نوروزی در انواع میزهای مدیریتی خود از یراق آلات برتر استفاده نموده است و باعث تفاوت و زیبایی خاصی در این نوع میزهای مجموعه شده است.
کاربری میز مدیریت مقداری متفاوت است، زیرا اصولا مدیران کارهای اپراتوری انجام نمیدهند اما قطعا ساعتهای زیادی را پشت میز سپری می نمایند و راحتی و خستگی ناپذیری از اصلی ترین نکاتی است که در انتخاب میز مد نظر قرار می دهند. برای محقق شدن نیاز مدیران، در میزهای مدیریتی خود به لحاظ ارتفاع و اندازه از جدیدترین استانداردها استفاده نموده است.
میز اداری برای کارکنان
میزهایی که برای اتاق کارکنان استفاده می شود، می بایست به صورت مجزا به همراه کشو و مکانی برای نگهداری اسناد مهم باشد. در این صورت از فضای اتاق استفاده بهینه می شود. همچنین باید میزهای کارکنان به گونه ای طراحی شود که سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ براحتی بر روی آن قرار بگیرد. در صورتی که فضای کافی برای قرار دادن میزهای تکی نیست، بهترین کار استفاده از میز کار گروهی می باشد.
گفتنی است که برای افزایش بیلان کاری در کارمندان رعایت اصول زیر لازم و ضروری می باشد:
مبلمان اداری دفتری نوروزی با نوآوری هایی که در صنعت چوب و فلز به وجود آورده است توانسته تمامی این اصول را پوشش دهد و با بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات موجبات رضایت و خشنودی کاربران و مشتریان را فراهم آورده است
نکاتی در انتخاب میز اداری
برای انتخاب میز اداری اعم از میز مدیریتی، میز کارکنان و میز کنفرانسی باید به موارد زیر توجه شود:
اتاق مدیریت اولین قسمت یک اداره یا شرکت است که نیاز به تجهیزات خاص خود را دارد. میزی که برای این قسمت در نظر گرفته می شود، باید ویژگی های متمایزی داشته باشد. از جمله اینکه سایز و رنگ آن باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد. برای این منظور شرکت مبلمان اداری دفتری نوروزی در انواع میزهای مدیریتی خود از یراق آلات برتر استفاده نموده است و باعث تفاوت و زیبایی خاصی در این نوع میزهای مجموعه شده است.
کاربری میز مدیریت مقداری متفاوت است، زیرا اصولا مدیران کارهای اپراتوری انجام نمیدهند اما قطعا ساعتهای زیادی را پشت میز سپری می نمایند و راحتی و خستگی ناپذیری از اصلی ترین نکاتی است که در انتخاب میز مد نظر قرار می دهند. مبلمان اداری دفتری نوروزی برای محقق شدن نیاز مدیران، در میزهای مدیریتی خود به لحاظ ارتفاع و اندازه از جدیدترین استانداردها استفاده نموده است.
میز اداری از جمله لوازمات ضروری برای تمامی ادارات و سازمانها به شمار می رود. اما برخی از مدیران در انتخاب میز اداری برای شرکت خود با وسواس زیادی عمل می کنند و گاهی انتخاب میز برای آنها به سختی انجام می شود. به ویژه اگر شرکت از بخش های متعدد تشکیل شده باشد.
تصور غلطی که وجود دارد این است که با وجود کارگاه های متعدد طراحی و ساخت میزهای اداری، کار سفارش و تهیه میزهای اداری بسیار آسان می باشد، در صورتیکه این کار کاملا علمی است و نیاز به تخصص و مشاوره دارد. انتخاب صحیح میز اداری برای کارکنان در بهره وری و بازده کاری آنها تاثیر مستقیم دارد.
میزهایی که برای اتاق کارکنان استفاده می شود، می بایست به صورت مجزا به همراه کشو و مکانی برای نگهداری اسناد مهم باشد. در این صورت از فضای اتاق استفاده بهینه می شود. همچنین باید میزهای کارکنان به گونه ای طراحی شود که سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ براحتی بر روی آن قرار بگیرد. در صورتی که فضای کافی برای قرار دادن میزهای تکی نیست، بهترین کار استفاده از میز کار گروهی می باشد.
گفتنی است که برای افزایش بیلان کاری در کارمندان رعایت اصول زیر لازم و ضروری می باشد: