کلینیک طب سوزنی دکتر فرهاد صبری
مدیر: دکتر فرهاد صبری
شماره تماس: شعبه میرداماد:88784559
88784558 شعبه شریغتی:22853829
22885090
شماره همراه: 09121240778
شهر: تهران
آدرس: شعبه 2: تهران، خیابان شریعتی ، روبروی میرداماد، اول کوچه بیان، پلاک 23 ، طبقه دوم
شعبه میرداماد: تهران، خیابان میرداماد - جنب مجتمع اسکان - مرکز جراحی میرداماد - طبقه دوم - کلینیک طب سوزنی دکتر صبری

درمان زانو درد و ارتروز زانوها و کتف و شانه در مطب طب سوزنی دکتر فرهاد صبری
درمان کمردرد و درد عصب سیاتیک با طب سوزنی یکی از بهترین و بدون عارضه ترین درمان که بمنظور برداشتن فشار از روی دیسک کمر و رفع درد و اسپاسم عضلات و بهبود حس و حرکت در مطب طب سوزنی دکتر فرهاد صبری انجام میشود
درمان بيماريها با طب سوزني
يكي از روش هاي موئثر در رفع سلوليت ها و چاقي موضعي امبدينگ نخ مخصوص بر روي عضو و محل سلوليت هاست .كه بوسيله اينجانب انجام ميشود.
طب سوزنی
طب سوزنی یک روش طبیعی برای تنطیم اورگانهای حیاتی بدن و تنظیم چاکرا ههای انرزی و کارکرد صحیح مغز و اعصاب می گردد .
و ضمنا با استفاده از سوزنهای یکبار مصرف و استریل با عث تنظیم سوخت وساز سلولی و رفع چاقی و ازبین بردن سلو لیت ها و تنظیم سایز بدن بطور طبیعی میشود .
برای هر بیماری نقاط مخصوصی جهت درمان وجود دارد که مثل هر رشته پزشکی نیاز به تجربه و تبحر پزشک معالج و دوره دیده دارد . ضمنا مدرک معتبر از دانشکاه چبن و یا معتبر گذرانده و مورد تایید سازمان نظام پزشکی باشد .
ضمنا طب سوزنی با افزایش کورتن های طبیعی بدن و افزایش اندورفین ها و دا ینور فین ها کمک به  رفع التهاب و درد ها مزمن استخوان و مفا صل می نماید . مثلا در کمر دردها باعث درمان ورم مفا صل بین مهره ای و تاندونها شده و به علت برداشتن فشار یا decompression از روی دیسک کمری موجب ازاد شدن و کاهش فشار از روی نخاع کمری شده و در بسیاری از موارد که فشار از رود MRIجز عی ودر حد PEAKINGمی باشد کمک شایانی به رفع فشار و کاهش درد و عوارض می کند .بنا بر این به شر طی که سوزنها با مهارت زده شود  می تواند به بهبو دی بیماران کمک زیا دی نما ید .
با تشکر : دکتر فر ها د صبری