شوینده و بهداشتی
مدیر: دانیال عیدانی
شهر: تهران
آدرس: بلوار فردوس شرق-نرسیده به فلکه صادقیه-خ ولیعصر-پلاک43 فروشگاه مه پاک
مه پاک
قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) پلاتینیوم 90 عددی

مصرف بعضی چیز ها در زندگی حد انتظارات انسان نسبت به آن را بالا می برد و دیگر به کیفیت های پایین تر از آن راضی نمی شود. این مسئله در محصولات شوینده بیشتر نمود پیدا می کند. حد انتظارات از مواد شوینده بسار بالا رفته و مصرف کنندگان به دنبال بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستند. یکی از محصولاتی که ویزگی های ذکر شده را دارد قرص ماشین ظرفشوی فیری (Fairy)  می باشد . این محصول بی نظیر از قدرتمندترین قرص های ماشین ظرفشویی در بازار ایران است. این محصول از مدل پلاتینیوم (PLATINUM) می باشد .

قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) پلاتینیوم (PLATINIUM)

قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) پلاتینیوم (PLATINIUM) ، از کامل ترین قرص های ماشین ظرفشویی است. تأثیر تمیزکنندگی این محصول فوق العاده است حتی به جرم گیری دستگاه کمک شایانی می کند.

ویژگی های قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) پلاتینویم (PLATINUM) :

از ویژگی های این محصول می توان به حذف سختی آب درون دستگاه برای شستشوی ظروف اشاره کرد. همچنین قدرت تمیزکنندگی و شستشوی این قرص فوق العاده قوی و قدرتمند است. قرص ماشین ظرفشویی فیری (fairy) پلاتینیوم دارای آنزیم های براق کننده است. این قرص دارای روکشی است که قابلیت حل شوندگی دارد و نیاز به باز کردن روکش نیست. محتوایات قرص به سرعت حل می شوند و عمل شستشو را به خوبی انجام دهند. محافظ ظروف نقره . با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) پلاتینیوم می توانید از برنامه کوتاه مدت ماشین ظرفشویی نیز در شستشو ظروف استفاده کنید.

مه پاک
مه پاک
مه پاک
مه پاک