فنرسازی
مدیر: مصطفی نورایی
شهر: تهران
آدرس: شریف آباد - شهرک صنعتی عباس آباد - بلوار خیام - خیابان صابری - خیابان 9/2 - پلاک73
آگهی و اخبار
1401/01/17

تولیدی فنر شرکت سازه فنر پویش

تولیدی فنر شرکت سازه فنر پویش تولیدی فنر شرکت سازه فنر پویش
تولیدی فنر شرکت سازه فنر پویش بر آن است تا از طریق تولید محصولات | با کیفیت مطلوب و با قیمت مناسب خواسته های مشتریان را تامین کند. شعار ما، افزایش کیفیت محصولات و تحویل به موقع می باشد. شرکت سازه فنر پویش دارای کادری بسیار با تجربه بوده و سعی دارد تا بهترین محصولات را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود از طریق راه های ارتباطی ثبت شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
تولیدی فنر سازه فنر پویش در حال حاضر انواع فنر فشاری، فنر کششی، فنر پیچشی، فنر پچالی، فنر جارو برقی و ده را تولید میکند.
فنر جارو برقی یکی از انواع فنرهای حلزونی است که توسط این تولیدی فنر تولید میشود. برای تولید این نوع فنر از بهترین نوع متریال اولیه و به | روز ترین دستگاه های فنر سازی استفاده میشود بنابراین فنر جاروبرقی تولید شده توسط سازه فنر پویش از کیفیت بالایی برخوردار است.
1401/01/17

درباره ما

شرکت سازه فنر پویش با هدف تولید انواع فنر فشاری ، فنر کششی ، فنر پیچشی ، فنر فرمینگ فنر حلزونی ، فنر جاروبرقی و ... در سال ۱۳۷۱ تاسیس شد. این شرکت توانسته است طی سه دهه فعالیت خود افتخار همکاری با | صنایع بسیار زیادی را داشته باشد.
دانش و تجربه ی بالای مدیرعامل و بنیان گزار شرکت سازه فنر جناب آقای مصطفی نورانی این شرکت رو به عنوان سورس اصلی فنرهای جارو برقی و فنر های حلزونی معرفی کرده است. مدیران سازه فنر پس از سه دهه تلاش محصولات لوله ای و تسمه های فرم دار و همچنین فریم های صندلی خودرو را نیز به سبد محصولات این شرکت اضافه نموده و این شرکت را به عنوان تنها تولیدکننده انواع فنر لوله های فرم دار، تسمه های فرم دارو فریم های صندلی خودرو در داخل کشور معرفی کردند.
این شرکت تولیدی فنر همواره کیفیت بالا | و جلب رضایت مشتری را اولویت خود قرار میدهد.