کتابفروشی
مدیر: مرتضی طالبی
شهر: تهران
آدرس: تهران، تهرانسر، بلوار اصلی، بین خیابان 7 و 9، پلاک: 216
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
کتاب جادوی فکر بزرگ/قیمت:49هزارتومان
این کتاب به شما روش‌هایی بسیار مفید و کاربردی می‌دهد نه وعده‌های خالی و کتابی کاملاً عملی است و اگر به دنبال نتیجه هستید باید به هر آنچه می‌گوید عمل کنید؛ چراکه با این روش‌ها می‌توانید زندگی خود را متحول کنید. کتاب جادوی فکر بزرگ (The Magic of Thinking Big) برای اینکه بیشترین استفاده از شغل، ازدواج، زندگی خانوادگی و جامعه‌ی خود ببرید بهترین برنامه‌ی ممکن را برایتان طراحی می‌کند. دیوید جی. شوارتز (David J. Schwartz) ثابت می‌کند که شما برای دستیابی به موفقیت نیاز ندارید حتماً روشنفکر یا بسیار باهوش و بااستعداد باشید، تنها چیزی که نیاز دارید این است که اندیشه و رفتارهایی را یاد بگیرید تا شما را به آن جایگاه برساند و این چیزی است که کتاب جادوی فکر بزرگ بدان منظور نوشته شده است و شما هم جزو افراد خوش‌شانسی هستید که با این اثر آشنا شده‌اید.

در تمام فصل‌های کتاب حاضر، ده‌ها تئوری علمی و عملی، روش و قاعده‌ی کلی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد نیروی عظیم بزرگ‌اندیشی را در خود تقویت کنید. در سایه‌ی چنین نیرویی، موفقیت، شادکامی و خشنودی را که همیشه در جستجوی آن بوده‌اید، به دست می‌آورید. دیوید جی. شوارتز سعی کرده که هریک از تکنیک‌ها را با مددگیری از تجارب و شواهد زندگی افراد و ترسیم حالات واقعی آن‌ها به گونه‌ای قابل فهم ارائه کند. شما نه تنها درمی‌یابید که چه باید بکنید، بلکه از همه مهم‌تر کشف می‌کنید که چگونه هر قاعده‌ی کلی را در موقعیت‌های عملی و در رویارویی با مشکلات به کار بندید. پس اینجا، کارهایی را که این کتاب برایتان انجام می‌دهد ملاحظه می‌کنید و امکان می‌یابید تا «با الهام از نیروی ایمان، خود را به سوی موفقیت سوق دهید»، «به پیروزی خود ایمان پیدا کنید و آن را به چنگ آورید»، «بی‌اعتقادی و نیروی ویرانگر حاصل از آن را نابود کنید»، «بر محیط کار خود مسلط شوید» و... .

کتاب حضور در وضعیت صفر
خودم بنامم اما به‌نظرم خیلی بیشتر از اینهاست. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، به این باور می‌رسم که تمام این اتفاقات، تسهیل‌گر بیداری‌ام بوده‌اند. در محدودیت صفر نوشته‌ام که بیداری سه مرحله دارد، اما به‌نظر می‌آید که این دیدگاه کامل نیست چرا که بیداری در واقع شامل چهار مرحله است. مرحله‌ی چهارم پا را فراتر از محدودیت صفر گذاشته و وارد مرحله‌ای می‌شود که در آن روح الهی از طریق شما زندگی می‌کند. در این کتاب تمامی مراحل را به تفصیل شرح خواهم داد. جو ویتالی
کتاب محدودیت صفر
وقتی خود واقعی‌تان شوید هر آنچه کامل، تمام‌عیار، بی‌عیب‌ونقص و درخورتان است در اختیارتان قرار خواهد گرفت. وقتی اختیار را به دست خود واقعی‌تان بدهید، خواه ناخواه شاهد کمال در افکار، گفتار، کردار و اعمالتان خواهید بود اما اگر اجازه دهید افکارتان بر شما حکومت کنند خودبه‌خود نقصان را تجربه خواهید کرد و به سمت بیماری، گیجی، انزجار، افسردگی، قضاوت و فقر هبوط خواهید کرد.
کتاب مثل مرد فکر کن مثل زن رفتار کن

استیو هاروی کمدین معروف آمریکایی کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را در سال 2009 منتشر کرد. این کتاب برای زنانی است که تصمیم گرفته‌اند زندگی خود را تغییر دهند و در عین حال وارد مسیر جدیدی از زندگی خود شوند. در واقع زنانی که درآستانه‌ی ورود به یک رابطه‌ی جدید با شوهر خود هستند یا رابطه‌ای را شروع کرده‌اند و می‌خواهند آن‌ را بهبود ببخشند مخاطبان اصلی این کتاب کاربردی هستند. استیو هاروی با جمع‌بندی مطالبی مفید به زنان سراسر دنیا کمک کرده است تا شناخت بهتری از مردان داشته باشند و اجازه ندهند تا مشکلات از نظر فکری و جسمی آن‌ها را آزار دهد. مخاطبان می‌توانند با مطالب این کتاب اصول و تیپ‌های رفتاری که معمولا در اغلب مردان مشترک است را بهتر بشناسند.

خواندن کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن به همه‌ی زنان توصیه می‌شود چرا که روش‌های کاربردی هاروی در این کتاب به زنان می‌آموزد که چطور کنترل اوضاع را به دست بگیرند و پایه‌های روابط خود را مستحکم کنند.

کتاب بازگشت شازده پسر/16هزارتومان
کمتر داستانی مثل شازده کوچولو به صورت گسترده خوانده شده و مورد توجه کوچک و بزرگ قرار گرفته است. اما حتی شاهزاده‌ها‌‌ی سیاره‌های خیلی خیلی دور هم عاقبت روزی بزرگ می‌شوند. شازده پسر که دیگر در سیارکش احساس خوشحالی نمی‌کند بار دیگر از آن خارج می‌شود تا جهان را کاوش کند. در نتیجه سفر به‌ یاد ماندنیِ دیگری را به سوی رازها و لذت‌های یک زندگیِ معنادار آغاز می‌کند. دنباله این داستان کلاسیکِ بی‌نظیر و محبوب، که حکایتی‌ست جذاب برای تمامی سنین، به ما یادآوری می‌کند که چه چیزهایی انسان حقیقی را می‌سازد و در همان حال، جشنی باشکوه برای زندگی با همه‌ی حکمت‌ها، زیبایی‌ها و شگفتی‌هایش برپا می‌کند.
کتاب شازده کوچولو/18هزارتومان

شازده کوچولو یا شهریار کوچولو یا شاهزاده کوچولو (به فرانسوی: Le Petit Prince) داستانی اثر آنتوان دو سنت اگزوپری است که نخستین بار در سپتامبر سال ۱۹۴۳ در نیویورک منتشر شد.[۱][۲]

این کتاب به بیش از ۳۰۰ زبان و گویش ترجمه شده[۳][۴] و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ محسوب می‌شود. کتاب شازده کوچولو «خوانده شده‌ترین» و «ترجمه شده‌ترین» کتاب فرانسوی‌زبان جهان است و به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده‌است. از این کتاب به‌طور متوسط سالی ۱ میلیون نسخه در جهان به فروش می‌رسد. این کتاب در سال ۲۰۰۷ نیز به عنوان کتاب سال فرانسه برگزیده شد.[۵][۶]

در این داستان سنت اگزوپری به شیوه‌ای سوررئالیستی به بیان فلسفه خود از دوست داشتن و عشق و هستی می‌پردازد. طی این داستان سنت اگزوپری از دیدگاه یک کودک، که از سیارکی به نام ب۶۱۲ آمده، پرسشگر سؤالات بسیاری از آدم‌ها و کارهایشان است.

کتاب من پس ازتو/قیمت:52هزارتومان

کتاب من پیش از تو به ماجرای زندگی لوئیزا کلارک قبل از اینکه ویل ترینر به زندگی او وارد شود اشاره می‌کند. در واقع در قسمت عمده کتاب من پیش از تو، لو زندگی خودش را داشت و تحت تاثیر ویل زندگی نمی‌کرد. اما در اواخر کتاب لو به کلی عاشق ویل شده بود. کتاب پس از تو به داستان زندگی لو بعد از اینکه ویل آن تصمیم مهم و حیاتی را می‌گیرد اشاره می‌کند.

این رمان هم مانند رمان اول با یک حادثه شروع می‌شود. حادثه‌ای که داستان کتاب پس از تو بر آن سوار است. حادثه‌ای که لو تا آخر کتاب تحت تاثیر آن قرار دارد.

لوئیزا بعد از آن اتفاق مهم در آخر کتاب من پیش از تو، اکنون به لندن آمده است و در آپارتمانی زندگی می‌کند که با پول ویل خریده است. پولی که ویل برای او گذاشته بود تا زندگی خود را تغییر دهد. تا شاید باعث شود لو به شیوه‌ای متفاوت زندگی کند، شیوه‌ای که ویل سعی کرده بود به لو یاد دهد.

لو در کافه فرودگاه مشغول به کار شده و مدام درگیر خاطرات ویل است، در ذهن خود با او گفتگو می‌کند و هنوز آن زندگی را که ویل از او خواسته بود در پیش نگرفته است. هنوز در حال هضم آن اتفاق است و احساس می‌کند توانایی ادامه زندگی را ندارد.

کتاب من پیش از تو/قیمت:51هزارتوما
اید گفت فقط یک حادثه می‌تواند، زندگی هر کسی را دچار تغییر و تحول عمیقی کند. اما چه چیزی باعث می‌شود که بعد از آن، هنوز به زندگی ادامه می‌دهد. ویل ترینر جوان ورزشکار و ثروتمندی است که در اثر یک تصادف، قطع نخاع می‌شود و بعد از آن باید روی یک صندلی چرخدار زندگی کند. تصادفی که انگار به خط سرنوشت او خورده است تا به نخاعش!
دختر جوانی به نام لوئیزا می‌خواهد به ویل نوع دیگری از نگاه کردن را یاد بدهد و او را از خودکشی برهاند.
پیش داوری نکنید حتی تا صفحه آخر رمان نیز کسی نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد!

رمان «من پیش از تو» اثری واقع‌گرا و عامه‌پسند است که مورد توجه طیف گسترده ای از خوانندگان در سنین مختلف قرار گرفته است.

در بخشی از متن این رمان می‌خوانید:

رهبر ارکستر در جایش قرار گرفت، دو بار بر روى تریبون زد و سکوتى عظیم همه جا را فرا گرفت. سکون و انتظار را در سالن حس مى‌کردم. آن گاه رهبر ارکستر چوب دستى‌اش را پایین آورد و ناگهان صدا در سراسر سالن پخش شد. موسیقى را مانند ماده‌اى فیزیکى حس مى‌کردم؛ فقط وارد گوش‌هایم نمى‌شد، بلکه در من جارى مى‌شد، در اطرافم مى‌گذشت و من را به لرزه در مى‌آورد. باعث مى‌شد که پوستم مور مور شود و کف دست‌هایم عرق کند. ویل نگفته بود که شنیدن موسیقى در سالن چه حسى دارد. فکر مى‌کردم باید خسته‌کننده باشد، اما آن موسیقى زیباترین چیزى بود که تا آن موقع شنیده بودم.

و شنیدن آن موسیقى باعث مى‌شد چیزهاى غیرمنتظره‌اى وارد تخیلاتم شوند، همان طور که آن‌جا نشسته بودم، متوجه شدم چیزه‌هایى راهشان را به ذهنم باز مى‌کنند که براى سال‌ها به آن‌ها فکر نکرده بودم. احساسات قدیمى از درونم پاک مى‌شدند، افکار و ایده‌هاى جدید به ذهنم مى‌آمدند، انگار ادراکم داشت گسترش مى‌یافت.

بیش از حد احساساتى شده بودم، اما نمى‌خواستم تمام شود. مى‌خواستم تا ابد همان جا بنشینم. نگاهى به ویل انداختم، او هم ناخودآگاه در موسیقى و تخیلاتش غرق شده بود. رویم را برگرداندم، ترسى غیرمنتظره مرا از نگاه کردن به او بر حذر مى‌داشت؛ از آنچه ممکن بود احساس کند وحشت داشتم؛ از چیزى که از سر گذرانده بود، از عمق نقصانش و وسعت ترس‌هایش. زندگى ویل ترینور چیزى فراتر از تجربه و ادراک من از زندگى بود. من چطور مى‌توانستم به او بگویم چطور باید زندگى کند؟

کتاب هفت عادت مردمان موثر/قیمت:65هزارتومان

کتاب هفت عادت مردمان موثر با مقدمه‌ی مفصل استفاو کاوی آغاز شده است. او در این مقدمه تلاش کرده است ذهن مخاطب را برای مطالب کتابش آماده کند و با بیان و بررسی چالش‌ها و نیازهای بشر سعی کرده است هدفش از نگارش این کتاب را با خواننده در میان بگذارد.

پس از این مقدمه‌ی مفصل، هفت عادت مردمان موثر در چهاربخش اصلی نوشته شده است که هرکدام به زیر بخش‌های مختلفی تقسیم شده‌اند. عناوین بخش‌های اصلی این کتاب به شرح زیر است:

بخش اول: قانون‌ها و الگوها

بخش دوم: پیروزی فردی

بخش سوم: پیروزی همگانی و هماهنگی

بخش چهارم: نوسازی

پس از پایان بخش‌های اصلی کتاب استفان کاوی بخشی به نام «سخن آخر» آورده است که در آن به یک سری پرسش که اغلب از او پرسیده می‌شد پاسخ داده است. بیشتر این پرسش‌ها به اثرگذاری کتاب و عادت‌هایی که در آن آموزش داده می‌شود پرداخته است.

در پیوست کتاب نیز یک تمرین تحلیل و بررسی آمده است که خواننده با استفاده از آن می‌تواند آموخته‌های خود را به صورت عملی به کار ببندد.

کتاب دنیای سوفی/قیمت:75هزارتومان
داستان در مورد دختری به نام سوفی است که در آستانه پانزده سالگی نامه‌های جالب و نوارهای ویدئویی از شخصی به نام آلبرتو ناکس[۳] دریافت می‌کند که در آنها سؤالات جالبی مانند جهان چگونه پدید آمده‌است؟ که آغاز گر راه آموزش تاریخ فلسفه‌است، مطرح می‌کند. این نامه‌ها در ابتدا مطالبی در خصوص یونان باستان، سقراط و سؤالات اساسی زندگی بشری را عنوان می‌کند. پس از دریافت چند نامه سوفی و آلبرتو یکدیگر را ملاقات می‌کنند. موضوع صحبت‌های آنان عمدتاً نظریات فلاسفهٔ یونان باستان، امپراتوری روم، قرون وسطی، رنسانس، عصر روشنگری، و موضوعاتی چون انقلاب‌های بزرگ و تا مسائل امروز بشری است. داستان به صورتی جذاب است و سعی می‌کند در ضمن داستان، تاریخ فلسفه را به‌صورت طبقه‌بندی شده به خواننده آموزش دهد؛ همچنین در داستان وقایعی اتفاق می‌افتد که خواننده را تشویق به ادامهٔ رمان می‌کند.
کتاب مثل خون در رگ های من/قیمت:70هزارتومان
کتاب «مثل خون در رگ‌های من» اثر احمد شاملو، دربرگیرنده‌ی بیست نامه‌ی شاملو به همسرش آیداست که در سال‌های چهل و پنجاه خطاب به او نوشته است. «آیدا سرکیسیان» همسر احمد شاملو بعد پانزده سالی که از مرگ این شاعر جریان‌ساز می‌گذرد، اجازه‌ی انتشار این نامه‌ها را داده. رابطه‌ی عاطفی و عاشقانه‌ی احمد شاملو و آیدا سرکیسیان یکی از مشهورترین وجوه زندگی این شاعر است که باعث تحولی در زندگی شاملو شد؛ به طوری که در بسیاری از مشهورترین اشعارش رد پای حضور آیدا کاملا محسوس است. به همین دلیل می‌توان این رابطه را یکی از تاثیرگذارترین روابط عاشقانه‌ای دانست که شخص شاملو نیز مدام به آن اشاره داشت. در این نامه‌ها فضای حاکم نیز همین احساسات شخصی شاعر است و صدالبته اشاره‌هایی به برخی مسائل ادبی و سیاسی روزگار. هرچند این امر آن‌چنان پررنگ به شمار نمی‌آید.
کتاب اعلان قرمز/قیمت:55هزارتومان
این کتاب روایتگر ماجرای واقعی یک فعال حقوق‌ بشر است که به‌صورت اتفاقی وارد این حوزه می‌شود. پس از آنکه بیل براودر در اوان جوانی فعالیت‌های مستقل تجاری‌اش را در وال‌استریت آغاز کرد، و در پی فروپاشی شوروی، استعداد ذاتی او در حوزه تجارت وی را به روسیه می‌کشانَد و برای وی موجب سودآوری چشمگیری در آنجا می‌شود.
در طی این مسیر، براودر با پرده‌برداشتن از فساد در روسیه، زندگی‌اش را به مخاطره می‌اندازد. بخت نیز با وکیل روسی او، سرگئی مگنیتسکی، همراهی نمی‌کند، چرا که سرنوشت وی به زندان، تحمل شکنجه، و نهایتاً قتل منتهی می‌شود.
این اتفاق تأثیر به‌سزایی بر بیل براودر می‌گذارد. او پس از پی‌بردن به ماهیت جنایت‌کار رژیم پوتین، مدت پنج سال را صرف پویشی در راستای پرده‌برداری از آن می‌کند، و به همین علت، به دشمن شماره یک پوتین تبدیل می‌شود؛ به‌ویژه که او در کمک به تصویب قانونی در ایالات متحده (قانون مگنیتسکی) به توفیقاتی نایل می‌شود. به‌موجب این قانون لیستی از افراد و مقامات روسی که در قتل سرگئی مگنیتسکی نقش داشتند موردِتحریم قرار می‌گیرند. پوتین نیز در اقدامی تلافی‌جویانه و آشکار، مبادرت به تصویب قانونی می‌کند که طی آن از واگذاری حضانت کودکان بی‌سرپرست روسیه به شهروندان آمریکایی ممانعت به‌‌عمل می‌آید.
کتاب «اعلان قرمز» در قالب یک داستان جنایی واقعی و مهیج، با توصیف یک نهضت_سیاسی، و همچنین نقل جزئیات دسیسه‌ای گسترده‌ برای سوءاستفاده‌های مالی در روسیه، سرگذشت واقعی فردی را به‌تصویر می‌کشد که عزم خود را برای ایجاد تغییری در این جهان جزم کرد، و البته به‌صورتی اتفاقی به مفهوم «زندگی» نیز پی برد.
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
فروشگاه کتاب و لوازم التحریر حوض نقاشی
کتاب شوهر آهو خانم/قیمت:125هزارتومن
این رمان با استقبال بی‌نظیری در بازار کتاب ایران روبه‌رو شد. انتشار این رمان حجیم در سال ۱۳۴۰ حادثه‌ای مهم در بازار کتاب و ادبیات داستانی ایران بود. علی‌محمد افغانی این رمان را در سال‌های زندان-۱۳۳۳ تا ۱۳۳۸ – نوشته‌است و پس از خروج از زندان اقدام به چاپ آن با هزینهٔ شخصی می‌کند زیرا ناشری حاضر به مخاطره برای چاپ بر روی داستان بلند یک نویسندهٔ ناشناس نمی‌شود.

قلم علی‌محمد افغانی در ساختن تصاویر بسیار تواناست و از پس بیان جزئیات با ظرافتی خاص برآمده‌است. امّا بیشتر به جنبه‌های ظاهری توجّه شده‌است. خوانندهٔ کتاب هنگام مطالعه می‌تواند تصاویر خانه را به آسانی با توضیحات ظریف نویسنده در ذهن بسازد. خواننده حتی جزئی‌ترین اجزای چهره و اندام شخصیّت‌های قصّه، حتی فرعی‌ترین اشخاص، را در ذهن می‌بیند.

داستان در سال ۱۳۱۳ در کرمانشاه رخ می‌دهد و درون مایه اصلی داستان با واقعیّت اسف‌بار زندگی زنان در لایه‌های پائینی جامعه در آن سال‌ها ارتباطی نزدیک دارد و در نکوهش آئین چند همسری است. در این رمان مناسبات خانوادگی و ضوابط احساسی و عاطفی مرتبط بدان بازنمایی شده‌است. این کتاب جایزه بهترین رمان سال را از آن خود کرد[۱]

کتاب محکم در آغوشم بگیر/قیمت:40هزارتومان

موضوعِ دعوای بین این دو نفر اصلاً مهم نیست. مهم این است که وقتی دو نفر به این پایه از اختلاف برسند به طور کلی نسبت به یکدیگر احساس کینه، احتیاط و میل به دوری پیدا می‌کنند و بعد از آن هر تفاوت یا اختلاف نظری را با دیدِ منفی نگاه می‌کنند و هر حرف بی‌ربطی که از هم بشنوند را تهدیدی از جانب طرف مقابل می‌دانند و هر حرکت مبهمی برای‌شان بدترین معنا را به همراه دارد. دچار ترس‌ها و تردیدهای بی‌دلیل می‌شوند و تمام‌وقت باید آماده‌ی دفاع از خود و دفع حمله‌ی طرف مقابل باشند. در این اوضاع حتا اگر بخواهند به هم نزدیک شوند هم نمی‌توانند. در باب این وضعیت فقط می‌توان آن ترانه‌ی انگلیسی را تکرار کرد که می‌گوید: وقتی تمام روز با هم بگو‌مگو داریم، چطور می‌توانیم شب که شد یکدیگر را ببوسیم!

گاهی‌اوقات زن‌و‌شوهرها متوجه هستند که دارند حرف‌های ناراحت کننده‌ای به هم می‌زنند. مثلاً یکی‌شان می‌گوید قبل از اینکه شریک زندگی‌اش چیزی بگوید، دقیقاً از حرفِ دلِ او خبر دارد و می‌داند که قرار است مورد انتقاد قرار بگیرد. به همین دلیل قبل از آغازِ هر حرفی، دیواری دور خودش می‌کشد تا آتش دعوا دامن‌اش را نگیرد. این فرآیندها این‌قدر خودکار و تکراری شده‌اند که نمی‌توان از آن‌ها بیرون رفت یا جلو‌شان را گرفت. بیش‌ترِ زن‎وشوهرها متوجه اتفاقی که دارد در ارتباط‌شان می‌افتد نیستند.

با عصبانیت و احساس درماندگی سعی می‌کنند راهی برای حل مشکل‌شان پیدا کنند و همیشه به این نتیجه می‌رسند که طرف مقابل سنگدل و انعطاف‌ناپذیر است یا اینکه برعکس، مشکل را به‌سمت خود می‌تابانند و مثل کارول می‌گویند: «شاید این منم که واقعاً مشکل دارم. مادرم همیشه می‌گفت وای به حال اون کسی که عاشق تو بشه!» بعد نتیجه می‌گیرند که عشق دروغی بیش نیست و به هیچ‌کس نمی‌شود اعتماد کرد.

کتاب ریگ روان/قیمت:65هزارتومان
کتاب «ریگ روان» اثر «استیو تولتز» است. این کتاب را «پیمان خاکسار» به فارسی ترجمه کرده است. مخاطبان ایرانی «استیو تولتز» را به‌خاطر رمان «جزء از کل» به خاطر می‌آورند؛ رمانی از کتاب‌های پرفروش که به‌عنوان رمان اول نویسنده، نامزد جایزه‌ی بوکر شد و مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفت. این رمان در سال ۲۰۰۸ در استرالیا منتشر شد و حالا در کمتر از ده سال، در لیست یکی از کتاب‌های پرفروش و بزرگ‌ترین رمان‌های تاریخ استرالیا قرار دارد. رمان «ریگ روان» نیز به سبک «جزء از کل» نوشته شده است. این رمان هم بازگوکننده‌ی داستانی اجتماعی است که زمینه‌های فلسفی دارد. در قسمتی از داستان این رمان آمده است: «ای خدا، چرا نقش من در این دنیا صرفاً دلقک سقوط‌‌کرده نیست؟ چرا باید دلقک سقوط‍‌کرده‌ای باشم که بقیه‌ی دلقک‌های سقوط‌کرده رویش سقوط می‌کنند؟ به عبارت دیگر چرا روی پیشانی‌ام نوشته هر پیرزنی که در سوپرمارکت لیز می‌خورد، باید بازوی من را بگیرد!» در توضیحات پشت جلد نیز این جملات آمده است: «ریگ روان جدیدترین اثر استیو تولتز پس از رمان تحسین‌شده‌ی جزء از کل است. تولتز در مصاحبه‌ای گفته جزء از کل را درباره‌ی ترس از مرگ نوشته و ریگ روان را درباره‌ی ترس از زندگی.» این کتاب را انتشارات «چشمه» به چاپ رسانده است.
کتاب جز از کل/قیمت:قیمت 105 هزار تومان

«مارتین» و «تری» دو برادر از یک خانواده‌ی معمولی استرالیایی هستند که در ابتدا شبیه به همه‌ی مردم عادی زندگی می‌کنند ولی پس از مدتی «تری» به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های ورزشی استرالیا تبدیل می‌شود و تمام مردم را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. او باوجود آنکه قهرمان مردمش می‌شود ولی زندگی‌اش با یکی از زندانی‌های تبهکار استرالیایی گره می‌خورد و راهی زندان می‌شود. «مارتین»، برادر او پس از سوزاندن کل شهر در حالی که در این فکر است برادرش در سلول انفرادی تاریک زندان شهر در حال سوختن است و او را برای همیشه ازدست‌داده است خانه خود را ترک می‌کند و با فصل جدیدی از زندگی در پاریس روبه‌رو می‌شود.

«مارتین دین» شخصیت متفکر و عجیب داستان «جزء از کل» در هرلحظه از این داستان در حال کنکاش و واکاوی شخصیت خود و دیگران است. او ذهنی مملو از سؤال دارد و همواره با خود درگیر است و همیشه به دنبال این است که چرا انسان به وجود آمده است و درنهایت سرنوشت او چیست؟ او باوجود تمام این اندیشه‌های بی‌پاسخ، در جوانی در شهر پاریس با موجودی به نام «جاسپر دین»، پسرش روبه‌رو می‌شود و خود را در مقام تربیت و تعلیم یک بشر دیگر می‌بیند. زندگی این پدر و پسر که شبیه به خطی موازی است داستان پرکشش «جزء از کل» را شکل می‌دهد.

کتاب سه دختر حوا
دو شهر استانبول و آکسفورد بیشتر از 2500 کیلومتر با هم فاصله دارند. با این وجود الیف شافاک نویسنده‌ی ترک توانسته است در دهمین رمانش این فاصله را به هیچ برساند. شافاک داستان سه دختر حوا را شبیه به وصف یک عکس روایت می‌کند. سه دختر جوان همراه با مردی برای یک عکاس در محوطه‌ی دانشگاه آکسفورد لبخند می‌زنند. عکسی که در طول داستان تبدیل به سرنخی مهم می‌شود.
کتاب ملت عشق/قیمت:78هزارتومان

چهل قاعده عشق که به نام ملت عشق نیز شناخته می‌شود، توسط نویسنده فرانسوی متولد ترکیه «الیف شافاک» نوشته شده است. رمان عاشقانه ملت عشق که پرفروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه به حساب می‌آید، اثری برگرفته از ارتباط عرفانی بین شمس تبریزی و مولانا است که به صورت دو داستان موازی و در هم تنیده روایت می‌شود. بطن اصلی کتاب حول موضوع عشق و نقش آن در دنیای مدرن امروز نسبت به گذشته می‌نگرد و چنان آن را از غرب به شرق گسترش می‌دهد که به زندگی رنگ و بویی عرفانی و زاییده شده از عشق می‌دهد. اینکه چگونه قطعه سنگی کوچک، برکه‌ای راکد و خاموش را به تلاطم و جنبش وا می‌دارد.

 

کتاب معبد سکوت/قیمت:75هزارتومان
در اين كتاب از استاداني سخن گفته شده است كه پيامشان به دو چيز خلاصه مي‌شود. (خود را بشناس، آنگاه همنشين خدا باش) در اين كتاب، فقط از نحوه شناخت خدا، با انواع نمونه‌ها، صحبت شده است و هر چند بسياري افكار و انديشه‌هاي جديد و نو به خواننده‌ها عرضه مي‌كند،‌ ليكن در نهايت به اين نتيجه مي‌رسيم كه اين اشخاص نيز فقط قصد رسيدن سريعتر به قلمرو الهي را دارند و بس. اين جا معبد سكوت است، جايگاه قدرت. زيرا سكوت با قدرت مترادف است. هنگاميكه ما در ذهنمان به مكان سكوت مي رسيم، به جايگاه قدرت رسيده ايم. در آنجا هيچ چيز نيست مگر وحدت. «سكوت اختيار كنيد و بدانيد من پروردگارتان هستم». هنگامي كه نيروهايمان را به مركز انرژي واحدي مي آوريم، در سكوت با خداوند ارتباط برقرار مي كنيم. اين ميراث واقعي بشر است. «من و پروردگار يكي بيش نيستيم». بشر الهي هميشه جاودان است. تنها كافي است يك معبد واحد بسازيم آن هم براي خداوند كه درون ماست و آن وقت روح الهي ضمير آگاه ما را پر مي كند و اوهام مربوط به گناه و بدبختي و مرگ ديگر وجود نخواهد داشت. «اين است هدف اصلي سكوت».
کتاب انتظارش را نداشتم/قیمت:27هزارتومان

ترس، غم، فقدان، ناامیدی; ریچل هالیس تمام این ها را تجربه کرده است و می داند که شما نیز با آنها مواجه شده اید. حالا او شما را به سمت دیگر این مسیر می برد. پرفروشترین نویسنده ی نیویورک تایمز ، با شوخ طبعی خاص، صداقت خالصانه و بیان داستان های خصوصی زندگی اش به مخاطبانش نشان می دهد که چگونه لحظات سخت را به عنوان تجربیان آموزنده ای ببیند که اعتبار و پیشرفت برایشان به ارمغان بیاورد.

کسانی که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر او ریچل هالیس را خوانده اند، میدانند که ریچل می خواهد شاهد تغییر و تحول مردم باشد. وقتی دوران سخت فرا می رسد و غم و عدم اطمینان از آینده بر زندگی سایه می افکند، تغییر و تحول غیر ممکن به نظر می رسد. ریچل هالیس در این کتاب یادآور می شود که شیوه ی مقابله با غم و اندوه به خودتان بستگی دارد، می توانید از این دوران به شکلی بهتر بیرون بیایید و پیشرفت کنید، یا در موقعیتی گرفتار بمانید که هویتتان را بر اساس آنچه باعث اندوهتان شده شکل می دهد.

این اثر، کتاب کوتاهی است که از احساساتی بزرگ صحبت می کند، کتاب الهام بخش و امیدوار کننده که نشان می دهد تاریکی می تواند با زیبایی همراه باشد.

کتاب کفش باز/قیمت:52هزارتومان
کتاب «کفش‌باز» شامل خاطرات «فیل نایت»، بنیان‌گذار نایکی و ترجمه‌ی «شورش بشیری» است. کتاب حاضر بهترین کتاب مدیریتی سال 2016 به انتخاب آمازون و بهترین کتاب 2016 به انتخاب بیل گیتس و وارن بافت است. در توضیحات پشت جلد آمده است: «فارغ از اینکه چه کسب‌وکاری داشته باشید یا اینکه در چه رشته‌ای درس خوانده باشید، این کتاب داستان رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهاست، راهنمای از هیچ به همه چیز رسیدن، راهنمای گوش‌دادن به صدای قلب و دویدن دنبال آرزوهاست، داستان شکست‌خوردن و برگشتن از عمق تاریکی شکست، داستان هدرندادن استعداد. این کتاب نه‌تنها راهنمایی برای اهالی کسب‌وکار و مدیریت است، بلکه برای هر خواننده‌ای که به خود و آرزوهایش ایمان دارد خواندنی است؛ زندگی‌نامه‌ای که جنگیدن و دست‌نکشیدن را به ما می‌آموزد» در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «کناری نشستن و کاری‌نکردن و ترازنامه را بالابردن، برای من معنایی نداشت. بله، این کاری محتاطانه و سنجیده و عاقلانه بود؛ اما کنار جاده پر بود از کارآفرین‌های محتاط و عاقل و سنجیده که از بین رفته بودند. من می‌خواستم با تمام قدرت پایم را روی پدال گاز فشار بدهم.» این کتاب را نشر «میلکان» منتشر کرده است
کتاب زنان زیرک/قیمت:35تومان

زنان زیرک کتابی اثر شری آرگو است. موضوع کتاب زنان زیرک این سوال است: چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ شری آرگو در زنان زیرک، از بعد روانشناسی به روابط بین زنان و مردان نگاه کرده است. او به جای تکیه بر تصویری رؤیایی و ایده‌آلیستی از روابط دو جنس مخالف، تصویری واقع‌گرایانه از طرز فکر و خواسته‌های مردان و رفتارهای درست یا نادرست زنان به ما ارائه می‌دهد و باوجود تعداد اندک نکاتی که با فرهنگ ما همخوانی ندارند، کتاب پر است از نکات آموزنده و جالبی که می‌توانند در زندگی هر روزه به کار بیایند.

نه‌تنها در برخورد با مردان، که در همه جا، این کتاب به زن‌ها کمک می‌کند که از گفتن واژه «نه» نهراسند و اجازه ندهند کسی از سادگی یا مهربانی آن‌ها بهره نادرستی ببرد. کتاب زنان زیرک برای زنان یک یادآوری برای بازگشت به خودشان است و از آنها می‌خواهد که با گذشت زمان و در طول زندگی، بعد زنانه وجود خویش را فراموش نکنند و به مرد زندگی‌شان نیز کمک کنند تا ویژگی‌های مردانه خود را از یاد نبرد.

کتاب اثر مرکب/قیمت:39900تومان
کتاب اثر مرکب و مضمون و هدف گذاری آن به نحوی است که مدیر، کارمند، مرد، زن، پیر، جوان و هر مخاطبی در هر قشر و سن و شغل و حرفه ای بتواند به فراخور نیازش از آن بهرمند شود و برای موفقیت و تداوم موفقیت به آن نیازمند باشد. تا آنجا که نویسنده در مقدمه کتاب ادعایی بزرگ می‌کند و می‌گوید: مهم نیست چه چیزی یاد می گیرید یا از چه استراتژی و تاکتیکی استفاده می کنید، موفقیت در نتیجه اثر مرکب به دست می آید.

بیایید با هم صادق باشیم! شما هرگز با یک هفته تمرین مثبت اندیشی و تلاشی که عدم اشتیاق آن را در اعماق وجودتان حس می‌کنید، به موفقیت دست نخواهید یافت. بیایید صادق‌تر باشیم!

درآمدهای میلیونی تنها با داشتن اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر نیست. شما هرگز نمی‌توانید با نشستن روی مبل و تکرار عادت‌های قبل و جویدن قرص چربی‌سوز در طی یک ماه وزن کم کنید. هیچ کدام از چیزهایی که شما به دنبال آنها هستید به صورت یک بسته در فروشگاه‌ها عرضه نمی‌شود. بیایید برای یک لحظه از تمام فضای اطراف خود جدا شوید و بدون جنگ به این سوال جواب دهید: در کجای مسیر اهداف و زندگی‌تان ایستاده‌اید؟

موفقیت آسان نیست. هیچ کتابی بدون شما نمی‌تواند معنای عملی موفقیت را واقعیت ببخشد و هیچ رژیم غذایی بدون اراده‌ی صد در صدی شما نمی‌تواند باعث کم شدن وزن‌تان شود. صادقانه بگوییم، موفقیت اصلا راحت نیست. هیچ گاه در یک شب میلیاردر نخواهید شد و هرگز بدون شناخت و تمرین و تمرین و اشتیاق زندگی مخصوص به خود را نخواهید ساخت! اما باور این جملات نقطه شروع است.

کتاب شجاع باش دختر/قیمت:34هزارتومن

کتاب شجاع باش دختر: شهامت ترک کمال گرایی برای دختران به قلم ریشما سوجانی، که از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال محسوب می‌شود، بینش‌ها و روش‌های قدرتمندی را با شما در میان می‌گذارد تا از «نیاز به کمال» رهایی یابید و در تمام زندگی راه شجاعت را در پیش بگیرید.

ریشما سوجانی (Reshma Saujani) باور دارد همه‌ی شما می‌توانید به ‌اندازه‌ی کافی شجاعت را بیاموزید لذا به نگارش کتاب شجاع باش دختر (Brave, not perfect: fear less, fail more, and live bolder) پرداخته تا شما را یاری دهد به بزرگ‌ترین رؤیاهای‌تان دست پیدا کنید. آن رؤیا چه میلیونر شدن باشد، چه فتح قله‌ی اورست و چه زندگی کردن بدون ترس از قضاوت، همه زمانی ممکن خواهد شد که بر برنامه‌ریزی دختر بی‌عیب ‌و نقص فائق آیید و به خود شجاعت را بیاموزید.

کتاب راز/قیمت:43هزارتومان

در کتاب "راز" در مورد بیست و چهار معلم شگفت‌انگیز صحبت شده است. از گفته‌های آن‌ها در سرتاسر ایالات متحده و در طول زمان‌های مختلف فیلم برداری شده است، ولی با این حال حرف همه آن‌ها یکی است. این کتاب شامل گفته‌های اسرار آمیز این معلمان و هم‌چنین داستان‌هایی از نقش "راز" در زندگی آن‌ها است. تمام مسیرهای راحت، نکات و میان‌برهایی را که یادگرفته‌ام، در اختیارتان گذاشته‌ام تا شما نیز بتوانید آن زندگی را که در رویاهای خود تصور می‌کردید، در واقعیت داشته باشید.

وقتی فیلم "راز" در سرتاسر کائنات منتشر شد و بسیاری آن‌را مشاهده کردند، کم‌کم گزارشاتی از معجزه‌ها و حوادث عجیب به گوشمان رسید. بعضی افراد برایمان نوشتند که درد، افسردگی و بیماری مزمن آن‌ها درمان شده است؛ برای اولین بار بعد از تصادف، توانسته اند راه بروند؛ حتی بعضی‌ها از بستر مرگ نجات پیدا کرده بودند. هزاران گزارش مبنی بر‌این مسئله به دستمان رسید که این راز پول زیادی برای بعضی افراد به ارمغان آورده و چک‌های غیر‌منتظره‌ای از طریق پست به آن‌ها ارسال شده است. افراد از این راز برای رسیدن به خانه‌های مجلل، همسر، اتومبیل، شغل و پیشرفت‌های زندگی استفاده کرده‌اند و وضعیت تجاری بسیاری از افراد ظرف چند روز متحول شده بود. داستان‌های عاطفی زیادی هم به دستمان رسید که گفته بودند مشکلات ارتباطی کودکان ناهنجار رفع شده است.

مهم نیست چه کسی هستید و اهل کجا هستید. "راز" می‌تواند هر‌چیزی را که می‌خواهید برایتان به ارمغان آورد.

کتاب کاهش وزن با تنفس/قیمت:29هزارتومان

کتاب کاهش وزن با تنفس نوشته‌ی پم گروت در دسته کتاب‌های کاهش وزن و سلامتی قرار دارد. این کتاب اولین بار در سال 1996 منتشر شد و الهام‌بخش بسیاری از افراد برای کاهش وزن شده است. گروت در این کتاب توضیح می‌دهد که افراد مشکل وزن ندارند بلکه مشکل تنفسی دارند. اگر شما همه راه‌های قابل‌تصور برای رژیم و ورزش را امتحان کرده‌اید و هنوز هم نتوانستید چربی اضافی بدنتان را کم کنید، پس به احتمال زیاد کلید اصلی کاهش وزن را پیدا نکرده‌اید. این کلید همان تنفس مناسب است.

این کتاب در یازده بخش یک روش موثر و اساسی برای کاهش وزن را بر مبنای علمی ارائه می‌دهد. پم گروت توضیح می‌دهد که با افزایش مقدار اکسیژن مصرفی، می‌توانید به بدن خود کمک کنید تا به شکل آزادتر ترشح هیدروژن را انجام دهد. چرا که محدودیت در ترشح هیدروژن مهم‌ترین عامل مقصر در ذخیره‌سازی چربی‌های اضافی بدن است. پم گروت در این کتاب سه هدف مهم را دنبال می‌کند و در نهایت به خوانندگان کمک می‌کند تا متابولیسم بدن خود را مجددا تنظیم کنند تا کالری به طور موثر بسوزد، افراد بتوانند بدون محدودیت‌های غذایی پیچیده و یا برنامه‌های ورزشی سفت و سخت، وزن خود را کاهش دهند، احساس انرژی بیشتر و استرس کمتری داشته باشند. کتاب «کاهش وزن با تنفس» با آموزش تنفس به روش صحیح همه را شگفت‌زده خواهید کرد. کتاب کاهش وزن با تنفس با ترجمه‌ی نفیسه معتکف از سوی انتشارات لیوسا منتشر شده است و در اختیار علاقه مندان و افرادی که می‌خواهند بر پایه‌ی اصول و منطق وزن کم کنند، قرارگرفته است.

کتاب ماورای طبیعی شدن/قیمت:99هزارتومن

به جرات می توان گفت که کتاب «ماوراء طبیعی شدن» یک شاهکار از دکتر جو دیسپنزا است که در فروردین سال 98 برای اولین بار در ایران توسط مجموعه رویال مایند ترجمه شد و هم اکنون نسخه چاپی آن توسط رویال مایند به چاپ رسیده است. 

دکتر جو دیسپنزا پزشک، دانشمند و عارف امروزی است. کتاب «ماوراء طبیعی شدن» توسط یک دانشمند نخبه و یک آموزگار عاشق نوشته شده است. این کتاب نشان می دهد چگونه فراتر از زندگی عادی قدم برداریم و وارد یک زندگی خارق العاده شویم. دکتر جو دیسپنزا با استفاده از حوزه‌های متنوع علمی مانند اپی‌ژنتیک، بیولوژی مولکولی، نوروکاردیوگرافی و فیزیک کوانتومی، مرزهای سنتی‌ای را که بین اندیشه‌ی علمی و تجربه‌ی بشری فاصله افکنده‌اند، در می‌نوردد. 

در طول تاریخ بشر بسیار پیش آمده است که افراد عادی تجربه‌هایی را از سر گذرانده‌اند که آنها را به ورای محدوده‌ی آن چیزی رسانده است که ما ممکن می‌پنداریم. جو دیسپنزا با سبکی ساده، سلیس و قابل فهم کشفیات تحول آفرین علم کوانتومی و آموزه‌های عمیق گذشته را که عرفا عمر خود را وقف تسلط بر آن می‌کردند در یک کتاب گرد هم آورده است – او به ما نشان می‌دهد که چطور ماوراء طبیعی شویم.

 

کتاب شرمنده نباش دختر/قیمت:30هزارتومان

من آدم‌های مبارزی را که هیاهو به پا می‌کنند دوست دارم. من عاشق کسی هستم که به خاطر خواسته‌هایش شرمنده نیست و اجازه نمی‌دهد دیگران ناامید و منصرفش کنند. منظورم این نیست که این افراد هرگز نترسیده‌اند، منظورم این نیست که هرگز در دام نظرات دیگران گرفتار نشده‌اند؛ نه، آن‌ها هم انسان هستند و مثل همۀ ما گاه دچار نبودِ ‌اعتمادبه‌نفس شده‌اند، اما وقتی نوبت عمل فرا رسیده است، شک به دلشان راه نداده و دو دل نشده‌اند، فقط سرشان را پایین انداخته و بدون توجه به دیگران به کارشان ادامه داده‌اند. مبارز بی‌پروا از نظر من یعنی این؛ یعنی حاضرید برای رسیدن به خواسته‌تان - هر چیزی که هست - تلاش کنید، و منتظر نمانده‌اید تا کسی آن را دو دستی تقدیم‌تان کند و می‌دانید که این خواسته متعلق به شماست و به آن دست خواهید یافت.

جامعه به ما یاد داده که باید پسرها را طوری بزرگ کنیم که دنبال خواسته‌هایشان بروند و دختران را طوری بزرگ کنیم که دنبال پسرها بروند. من اینجا هستم تا به شما بگویم مهم نیست جامعه دربارۀ شما و رؤیاهایتان چه فکری می‌کند؛ به جهنم، حتی مهم نیست خانواده‌تان، دوستان‌تان یا شریک زندگی‌تان درمورد رؤیاهایتان چه فکری می‌کنند. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که شما تا چه ‌حد خواهان رؤیاهایتان هستید و برای به دست آوردنشان حاضرید چه کارهایی انجام دهید.

کتاب آدم های سمی/قیمت:63هزارتومان
بهتر  است قبول کنیم که برخی از رابطه‌های دو نفره به هیچ وجه ثمربخش نیست و باید از اصرار بر حفظ آن دست بردارید. افرادی هستند که رفتارهایشان تاثیراتی کاملا سمی در زندگی شما دارد.، پس منطقی‌ترین کار برای شما پایان دادن به این رابطه به منظور نجات آینده و وقت و زندگی‌تان است. این رابطه را به دور بیندازید تا شان و منزلت خود را حفظ کنید. «باید برای خود معلوم کنید حقیقتا از دست چه کسی عصبانی هستید» بسیاری از ما سرتاسر عمرمان را در خشم، افسردگی، یا احساس تهی بودن می‌گذرانیم؛ و عبرت‌آموز است که اغلب از علت این احساسات که ما را فلج می‌کند ناآگاهیم. فقط می‌دانیم که سردرگم و از زندگی ناراضی هستیم، یا تعجب می‌کنیم که چرا هیچ چیز ما را خوشحال نمی‌کند. توجه داشته باشد ما تنها زمانی می‌توانیم ریشه‌های این احساسات و دلایل کدر بودن عواطف خود را دریابیم که به کند و کاو عمیق د ر درون خود بپردازیم؛ گذشته و حالمان را بازنگری کنیم؛ و چه بسا در بسیاری مواقع دریابیم که علت همه‌ی این آشفتگی‌ها و خشم‌های فروخورده، تاثیر افراد سمی یا رفتارها و گفته‌های مسموم آنها در زندگی ما بوده است. شاید به طور ناخودآگاه از مادرمان عصبانی هستیم چرا که به گونه‌ای که ما می‌خواستیم رفتار نکرده است، شاید هم از دست افرادی که به عنوان همدم  وارد زندگی ما شده‌اند و فرد مناسبی برای ما نبوده‌اند، چرا که باعث شده‌اند ناامیدانه ا ز فردی به سراغ فرد دیگر رفته باشیم. در هر حال متوجه باشید که نباید خشم ناشی از این موارد را چون کاسه‌ی زهر درون خود نگه داشت یا بر سر کسی خالی کرد. متوجه باشید که اگر اقدام به پاکسازی فکری و احساسی خود نکنید در انتها خود نیز به فردی سمی تبدیل خواهید شد. دفعه‌ی دیگه قبل ا ز اینکه بخواهید با احساس گناه تکه‌ای بزرگ از شکلاتی را ببلعید، مخدر مصرف کنید یا پشت سر هم سیگار روشن کنید، ابتدا از خود بپرسید واقعا از چه کسی خشمگین هستید.
کتاب خودت باش دختر/قیمت:30هزارتومان

ریچل هالیس در کتاب خودت باش دختر، به ما می‌گوید که باید از باور کردن دروغ‌هایی که درباره‌مان گفته می‌شود دست برداریم تا تبدیل به همان کسی شویم که واقعاً هستیم. این کتاب که از پرفروش‌های آمازون و نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۸ است، می‌تواند زندگی زنان و دختران را تغییر دهد.

کتاب خودت باش دختر (Girl, wash your face) دربارۀ بسیاری از دروغ‌های دردناک و یک حقیقت مهم است. کدام حقیقت؟ تو و فقط خود تو مسئول آدمی هستی که می‌شوی و همچنین مسئول میزان شادی و رضایتی که از زندگی داری. این مفهوم اصلی کتاب ریچل هالیس (Rachel Hollis) است. اما اشتباه نکنید. ریچل قرار است برای شما صدها داستان خنده‌دار، عجیب، خجالت‌آور، غم‌انگیز یا مسخره تعریف کند که تمامشان به یک حقیقت ختم می‌شوند: زندگی تو به خودت بستگی دارد؛ اما تا وقتی دروغ‌هایی که بر سر راه رسیدن به این حقیقت قرار دارند را نشناسید این حقیقت قابل‌ باور نخواهد بود.

درک و باور اینکه تو خودت شادی‌ات را انتخاب می‌کنی و کنترل زندگی‌ات را به‌ دست داری بسیار مهم است. این مسئله یکی از آن نکاتی است که باید با هر دو دست آن را بگیریم و روی تابلوی اعلانات بزنیم تا همیشه یادمان بماند... اما این تنها نکته‌ای نیست که باید به آن باور داشته باشید. علاوه‌ بر این باید تمام دروغ‌هایی را که درطول زندگی به‌ خودتان گفته‌اید شناسایی کرده و همۀ آن‌ها را از بین ببرید.

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین/قیمت:70هزارتومان

چهار اثر فلورانس اسکاول شین کتابی که در ایران تابه‌حال بیش از 60 بار مورد چاپ قرار گرفته و خوانندگان بسیاری هم داشته است. نویسنده این کتاب که در حقیقت نام خود را بر روی کتاب گذاشته است، فلورانس اسکاول شین است، نقاش، خطیب و سخنرانی که در آمریکا شهرت بسیار زیادی داشته است.

کتاب 4 اثر فلورانس اسکاول شین به جرئت یکی از معدود کتبی در دنیاست که می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک شروع جدید هستند، سازنده و مؤثر واقع شود. رمان اسکاول شین را می توانیم به عنوان یکی از موفق‌ترین کتبی که درزمینهٔ قانون جذب و موفقیت نوشته شده معرفی کنیم. در سراسر داستان های کتاب چهار اثر فلورانس حتی با شروع در جملات اول، می توان به خوبی متوجه بیان صمیمانه و گیرای این نویسنده آمریکایی شد که این ویژگی را تا آخرین جملات کتاب 4 اثر فلورانس به خوبی حس خواهید کرد.

کتاب شدن/قیمت:75هزارتومان

کتاب شدن اثر میشل اوباما، در نخستین ماه انتشارش رکورد فروش را شکست! این کتاب که عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال آمریکا را نصیب خود کرد، زندگی شخصی همسر اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا را قبل و بعد از ورود به کاخ سفید روایت می‌کند.

میشل اوباما (Michelle Obama) بانوی اول پیشین آمریکا، با استفاده از شیوه‌ای صمیمانه شما را به دنیای خود دعوت می‌کند و از تجربیاتی سخن می‌گوید که شخصیت او را شکل داده‌اند. در واقع کتاب شدن (Becoming Michelle Obama) حکایت سرگذشت زنی است که دشواری‌ها و موانع زندگی را قدم‌ به ‌قدم پشت سر می‌گذارد و با تلاش، صبوری، تدبیر و ایستادگی آینده‌ای روشن برای خود رقم می‌زند.

او در این کتاب بازگو می‌کند که زندگی‌اش را از کجا آغاز کرده. از طبقۀ دوم خانۀ یکی از بستگانش در جنوب شهر شیکاگو، ‌ جایی که به خاطر نرخ بالای جرم و جنایتش مشهور است. اما با تلاش به موفقیت می‌رسد و زندگی ایده آلی برای خود فراهم می‌کند.

کتاب هنر خوب زندگی کردن/قیمت:55هزارتومان
کتاب «هنر خوب زندگی کردن» The Art of the Good Life نوشته‌ی «رولف دوبلی» در سال 2017 منتشر شد. این کتاب در دسته‌ی آثار روانشناسی و خودشناسی قرار دارد و با نثری روان و ساده به نگارش درآمده است. این کتاب همان‌طور که از نامش پیدا است مهارت‌های لازم جهت خوب زندگی کردن را آموزش می‌دهد. از دیرباز همه‌ی افراد به دنبال پاسخی برای سؤال «چطور باید زندگی کرد؟» هستند، «رولف دوبلی» هم به دنبال پاسخ‌گویی به این سؤال به مجموعه‌ای از آموزه‌های ساده اما کاربردی دست یافته است که آن‌ها را در کتاب «هنر خوب زندگی کردن» جمع‌آوری کرده است. خوب و درست زندگی کردن مفهومی پیچیده است و تا امروز صدها کتاب درباره‌اش به نگارش درآمده است. عوامل مختلفی در خوب زندگی کردن تأثیرگذار است، پول، سلامتی، خانواده، آرامش و شرایط اجتماعی جامعه هر کدام به نحوی می‌توانند در کیفیت زندگی مؤثر باشند. خوب زندگی کردن تعاریف گوناگونی دارد و ممکن است در هر نقطه از دنیا به‌گونه‌ای متفاوت توصیف شود. «رولف دوبلی» در کتاب «هنر خوب زندگی کردن» مجموعه ابزارهایی برای باکیفیت‌تر کردن زندگی استفاده کرده است که شما در هر کجای این دنیا می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این کتاب اصول زندگی خوب را همراه داستان‌های کوتاه آموزش می‌دهد و تا همه‌ی افراد بتوانند به زندگی خوب دست یابند.
کتاب هنر شفاف اندیشیدن/قیمت:65هزارتومان

«هنر شفاف اندیشیدن» بعد از «فوتبال علیه دشمن» کتاب دیگری بود که عادل فردوسی پور ترجمه کرد و البته به کلی متفاوت با آن بود و هیچ ربطی به فوتبال نداشت. کتاب هنر شفاف اندیشیدن نوشته رولف روبلی نویسنده سوییسی است  که در فصل‌های کوتاه ۹۹ مدل رایج در اشتباه فکر کردن را شرح می‌دهد. رولف روبلی البته روانشناس نیست. او نویسنده و تاجر است. کارش را سال ۲۰۰۲ به عنوان رمان‌نویس شروع کرد. اما «هنر شفاف اندیشیدن» پرفروش‌ترین و مهم‌ترین کتابش است. روبلی مدیریت MBA خوانده و دکترایش را در زمینه فلسفه اقتصاد گرفته و در نتیجه در کتاب‌هایش موفق می‌شود بین موضوعات مختلف پیوند برقرار کند.

«هنر شفاف اندیشیدن»  نشان می‌دهد که چطور ممکن است افکارتان به بیراهه برود. از تفکر برمبنای دانسته‌های از پیش تعیین شده بگیرید تا عناصری مثل حسادت و انحراف‌های اجتماعی باعث می‌شود که شیوه تفکری یک نفر اشتباه از کار دربیاید. این کتاب در اصل ستون‌های هفتگی روزنامه‌ای در آلمان بود که بعد جمع‌آوری شد و به شکل یک کتاب منتشر شد.

کتاب کیمیاگر/35هزارتومان
ویسنده در این رمان به مخاطبان خود این مفهوم را می‌رساند که اگر در زندگی هدفی پراهمیت دارند، هیچ‌وقت آن را غیرقابل‌ دسترس ندانند و برای آن تلاش کنند چرا که هر چه بیشتر ادامه دهند بیشتر شایسته نتیجه‌ای والا خواهند بود. سانتیاگو در طول سفر خود احساساتی از قبیل اشتیاق، ترس، تنهایی، عشق و حتی شکست را تجربه می‌کند اما همچنان مصمم به راه خود ادامه می‌دهد.

کوئیلو در این کتاب با اتکا به‌ نقد از زندگی روزمره، همه‌چیز را با تخیل شروع می‌کند اما در آخر آنچه برای خواننده روشن است تحقق رویا و آرزویی است که محال پنداشته شده بود. سانتیاگو نمادی از تمامی انسان‌هایی است که می‌خواهند برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند، هرچند دیگران آن را حتی با قوه تخیل خود محال بدانند.

کیمیاگر که در بیش از 150 کشور دنیا انتشار و به بیش از 52 زبان ترجمه شده است، ایده اصلی‌اش از یکی از داستان‌های هزار و یک شب و داستانی کوتاه به نام دو رویابین از خورخه لوئیس بورخس، گرفته شده است.

کتاب کیمیاگر/قیمت:38هزارتومان
نویسنده در این رمان به مخاطبان خود این مفهوم را می‌رساند که اگر در زندگی هدفی پراهمیت دارند، هیچ‌وقت آن را غیرقابل‌ دسترس ندانند و برای آن تلاش کنند چرا که هر چه بیشتر ادامه دهند بیشتر شایسته نتیجه‌ای والا خواهند بود. سانتیاگو در طول سفر خود احساساتی از قبیل اشتیاق، ترس، تنهایی، عشق و حتی شکست را تجربه می‌کند اما همچنان مصمم به راه خود ادامه می‌دهد.

کوئیلو در این کتاب با اتکا به‌ نقد از زندگی روزمره، همه‌چیز را با تخیل شروع می‌کند اما در آخر آنچه برای خواننده روشن است تحقق رویا و آرزویی است که محال پنداشته شده بود. سانتیاگو نمادی از تمامی انسان‌هایی است که می‌خواهند برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند، هرچند دیگران آن را حتی با قوه تخیل خود محال بدانند.

کیمیاگر که در بیش از 150 کشور دنیا انتشار و به بیش از 52 زبان ترجمه شده است، ایده اصلی‌اش از یکی از داستان‌های هزار و یک شب و داستانی کوتاه به نام دو رویابین از خورخه لوئیس بورخس، گرفته شده است.

کتاب کوه پنجم/قیمت:42500تومان
شرح دوره‌ای از زندگی یک پیامبر بنام الیاس یا ایلیا است که از کتاب مقدس اقتباس گردیده‌است. «در ترجمه‌های مختلف، نام‌های ایلیا یا الیاس نوشته شده‌است» که از دست حاکم ظالم منطقه، آخاب فرار می‌کند و طی اتفاقاتی که در روند فرارش حادث می‌شود، با یک زن آشنا می‌شود و پس از مرگ آن زن، نگهداری از پسرش را بعهده می‌گیرد.[۴] این کتاب شرح سختی‌هایی است که این پیامبر در حین ماموریتش با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.


کتاب خداحافظ گاری کوپر/قیمت:38هزارتومان
رمانی فلسفی سیاسی از نویسنده فرانسوی رومن گاری است. رمان دربارهٔ جوانی ۲۱ ساله به نام لنی است که از زادگاه خود آمریکا به کوه‌های سوییس پناه می‌برد و دربارهٔ فلسفه زندگی او و دیدگاه‌هایش است. رومن گاری «خداحافظ گاری کوپر» را در سال ۱۹۶۹ نوشت. سروش حبیبی این کتاب را در سال ۱۳۵۱ و چهار سال بعد از انتشار کتاب در فرانسه به فارسی ترجمه کرده‌است. رومن گاری «خداحافظ گاری کوپر» را ابتدا به انگلیسی نوشت و در ابتدا نام آن را ولگرد اسکی باز گذاشت.
کتاب مردی با کبوتر/قیمت 22هزارتومان
جذابیت زندگی‌اش کم از جذابیت آثارش نداشت. به همین خاطر وقتی رمان سگ سفید را بر اساس وقایع زندگی خودش نوشت به یکی از جذاب‌ترین آثارش بدل شد. با نگاهی پر از طنز و هزل درباره سینما و آدم‌هایش، به‌خصوص از جنس هالیوودی‌اش. همسرش جین سیبرگ یکی از ستارگان زیباروی سینمای هالیوود، باوجود اختلاف سنی زیاد، دلباخته عقاید روشنفکرانه رومن گاری و قدرت ادبی آثارش شده بود. چنین عشقی  در رومن گاری نیز نسبت به همسرش دیده می شود. عشقی چنان پرشور که مرگ زودهنگام جین سیبرگ، مرگ او را هم پیش انداخت و رومن گاری یک سال بعد از مرگ او درحالی‌که از افسردگی شدید رنج می‌برد، تصمیم به خودکشی گرفت. رومن گاری برای خودکشی از روش ارنست همینگوی الهام گرفت، کسی  که در داستان‌نویسی نیز الگو و منبع الهام او بود.
کتاب همه بدون استثنا/قیمت:49هزارتومان
در این رمان نفس گیر و زیبا پرتره ای فراموش ناشدنی از یک مادر، یک پدر، یک خانواده و پیامدهای ویرانگر و خشونت آمیز آنچه به نظر رفتارهای پیش پا افتاده می آید ترسیم می شود. مری بث لاتام زندگی خود را در حول خانواده ،مراقبت از سه فرزند نوجوان و حفظ آیین های زندگی روزمره خود ساخته است وقتی یکی از فرزندانش افسرده می شود ، مری روی او تمرکز می کند ، و با دیدن یک خشونت تکان دهنده شگفت زده می شود. آنچه پس از آن اتفاق می افتد ، شهادت به قدرت عشق و عزم زن است ، و به خطوط نامرئی امید و شفابخشی که انسان را به دیگری متصل می کند. درنهایت ، همانطور که در نثر فریبنده آنا کویندلن نشان داده شده است ، «هر آخرین» رمانی در مورد روبرو شدن با چیزهایی است که ما بیشتر از آن ترس داریم ، در مورد یافتن راه هایی برای سفر به مسیری که هرگز قصد سفر در آن را نداشته ایم و زندگی که حتی در رویاها ی مان هم خوابش را نمی دیدیم اما شجاعت آنرا پیدا میکنیم که برای موفقیت در آن تلاش کنیم.
«همه بدون استثنا» رمانی فراموش ناشدنی درباره ی زنی است که ترس هایش را می شناسد و قدرت زنده ماندن را می یابد... رمانی مسحورکننده. با داستانی بی نظیر.

کتاب داروی عشق/قیمت:65هزارتومان
مان شگفت‌انگیز «داروی عشق» نخستین بار در سال 1984 منتشر شد. اردریک این رمان را یک بار در سال 1993 و بار دیگر در سال 2009 بازنویسی کرد و فصول جدیدی به آن افزود. نسخۀ حاضر ترجمۀ کامل‌ترین نسخه از این اثر است. این رمان شصت سال از زندگی گروه کوچکی از سرخ‌پوست‌های اوجیبوایی را که در منطقه‌ای خیالی در داکوتا زندگی می‌کنند به تصویر می‌کشد و راوی شکوه‌مند عشق و وفاداری خانوادگی است. داروی عشق برندۀ جایزۀ حلقۀ منتقدان کتاب ملی آمریکا شده است. نشرنون پیش‌تر رمان لارُز را نیز از همین نویسنده منتشر کرده است.
کتاب زندگی در پیش رو/قیمت:35هزارتومن
مومو (محمد) نوجوان فرانسوی - عربی هست که داستان را از زمان سه سالگی‌اش بیان می‌کند. او یکی از کودکانی است که خانم رزا در طبقه ششم یک ساختمان بدون آسانسور نگهداری می‌کند. کودکانی از مادران روسپی که به خانم رزا سپرده شده‌اند. داستان زندگی پیش رو (The Life Before Us) همانند بسیاری از داستان‌های دیگر درباره رنج، فقر و تنهایی است. درباره محله‌های شلوغ و مهاجرنشین پایین شهر. مومو داستان متفاوتی از این محله بازگو می‌کند. زبانی شیرین، گیرا و خودمانی دارد و چیزهایی را در مورد محله‌، آدم‌هایش، فقر و غربت می‌گوید که با وجود موضوعی نسبتا تکراری، بسیار تازه است.
کتاب هردو در نهایت میمیرند/قیمت 58هزارتومان
هر دو درنهایت می‌میرند» داستانی است الهام‌بخش، احساسات‌برانگیز و خیره‌کننده که یادآوری می‌کند بدون مرگ، زندگی و بدون غم، عشق و دوستی معنایی ندارد و می‌شود حتی در یک روز هم که شده زندگی و دنیایمان را عوض کنیم. ناشر این اثر در معرفی این کتاب عنوان کرده است: پنجم سپتامبر، کمی بعد از نیمه‌شب، از قاصد مرگ با متیو تورز و روفوس امتریو تماس گرفته می‌شود تا خبر بدی به آن‌ها داده شود: آن‌ دو قرار است امروز بمیرند. متیو و روفوس با هم کاملاً غریبه‌اند اما به دلایل مختلف و متفاوتی هر دویشان در روز آخر زندگی‌شان به دنبال پیدا کردن دوست جدیدی هستند و این شروعی است برای یک پایان پر از ماجراجویی و هیجان.
کتاب مادربزرگ سلام رساند و گفت متاسف است/ قیمت:60هزارتومان
السا دختر 7 ساله‌ای است که رفتارهای عجیب و متفاوت دارد. او بیش‌تر از سنش می‌فهمد و به همین دلیل همکلاسی‌هایش در مدرسه او را اذیت می‌کنند. تنها دوست السا مادربزرگ 77 ساله‌اش است. مادربزرگ قهرمان الساست. زنی که از نظر مردم غیرعادی و متفاوت است. مادربزرگ شب‌ها قصه‌های افسانه‌ای برای السا می‌خواند و او را به دنیای قصه‌ها می‌برد، دنیایی که در آن هیچ‌کدام از آدم‌هایش مثل السا و مادربزرگش معمولی نیستند. روزی که مادربزرگ می‌میرد السا تنها و عصبانی از این‌که مادربزرگ او را تنها گذاشته نامه‌هایی از مادربزرگ پیدا می‌کند، نامه‌هایی که السا را وارد فضایی ماجراجویانه می‌کند و قصه‌های پرفراز و نشیبی را برای او رقم می‌زند.
کتاب مردم مشوش/قیمت 58هزارتومان
یک سرقت مسلحانه از بانک. یک گروگانگیری. یک شلیک. یک راه‌پله پر از نیروهای پلیس آمادۀ یورش به داخل یک آپارتمان. ماجرا خیلی ساده به اینجا می‌انجامد، خیلی ساده‌تر از آنچه فکر کنی. همۀ آنچه برای چنین پایانی لازم است فقط‌وفقط یک ایدۀ خیلی خیلی بد است و بس. این داستان حکایت خیلی چیزها است اما بیشتر از همه حکایت احمق‌ها است. به همین دلیل، باید همین جا خیلی رک‌وراست گوشزد شود که احمق خواندن دیگران خیلی راحت است اگر به آن‌ها به چشم انسان نگاه نکنی، مخصوصاً اگر کسانی را داشته باشی که سعی کنی در برابرشان آدم نسبتاً خوبی باشی.
کتاب مردی به نام اوه/قیمت:40هزارتومان

اوه یک پیرمرد ۵۹ ساله و عبوس است که به علت داشتن سن زیاد،  از سر کار هم اخراج شده است. به همین خاطر چندان با دنیای بیرون هم ارتباط برقرار نمی کند و مدام اوقات تلخی دارد.


اوه به دنبال این است که زودتر این دنیا را ترک کند و زودتر پیش همسرش برود، همسری که عاشقانه او را دوست دارد. سرانجام اوه احساس می کند کاری برای انجام دادن ندارد، پس تصمیم میگرد خودکشی کند. اما هر بار که تصمیم به خودکشی میگیرد فردی یا اتفاقی به طور ناخواسته مانع او می شود و…

کتاب مردی به نام اوه/قیمت:55هزارتومان

اوه یک پیرمرد ۵۹ ساله و عبوس است که به علت داشتن سن زیاد،  از سر کار هم اخراج شده است. به همین خاطر چندان با دنیای بیرون هم ارتباط برقرار نمی کند و مدام اوقات تلخی دارد.


اوه به دنبال این است که زودتر این دنیا را ترک کند و زودتر پیش همسرش برود، همسری که عاشقانه او را دوست دارد. سرانجام اوه احساس می کند کاری برای انجام دادن ندارد، پس تصمیم میگرد خودکشی کند. اما هر بار که تصمیم به خودکشی میگیرد فردی یا اتفاقی به طور ناخواسته مانع او می شود و…

کتاب بار هستی

کتاب تاکید بر این داره که زندگی مثل یه خط مستقیم میمونه و سبکه. اینکه زندگی یک بار بیشتر نیست و دیگه تکرار نمیشه، پس تشخیص خوب از بد، و قضاوت یک امر بی معنیه.

میلان کوندرا به مقایسه سبکی و سنگینی بار هستی در شخصیت های متفاوت داستان میپردازه.

دست چین 4 نفره قیمت:89هزارتومان

نام محصول: دست چین 4 نفره

دست چین یک بازی 2 تا 4 نفره گروهی شاد و جذاب برای گروه سنی 5 سال به بالا می باشد. یک بازی سرعتی و بدون نوبت است که هر بازیکن باید تلاش کند زودتر از بقیه، لیوانهای خود را بر اساس چینش رنگی روی هر کارت تصویر بچیند و زنگ بازی را بصدا در آورد. به منظور تقویت قدرت دقت و تمرکز، افزایش هوش هیجانی، افزایش اعتماد به نفس و سرعت عمل مناسب می باشد.