لوازم آرایشی و بهداشتی
مدیر: ایرج فراهانی
شهر: تهران
آدرس: فلکه چهارم تهرانپارس، خیابان وفادارشرقی کندرو زین الدین ، بین شهید مظفری و شهید خیری ، پلاک 946
گالری ایرج - رنگ مو - تهرانپارس - ساخت رنگ مو ترکیبی - وفادار شرقی
این کرم پودر / Natural Matt /
توسط شرکت ایزادورا « Isadora» تولید شده که مناسب انواع پوست به ویژه پوست های چرب و مختلط است / نچرال مت ؛ با بافت نرم و سبک خود ، ظاهری طبیعی و مات به پوست داده و آن را یکدست می کند.
کرم پودر نچرال مات ایزادورا روی صورت ماسیده نشده و نه تنها باعث خشکی پوست نمی شود، بلکه آن را آبرسانی کرده و مرطوب نگه می دارد.
دوام بالای این محصول نیاز به تمدید در طول روز ندارد.
حجم ۳۵ میل
ساخت کشور سوئد
گالری آرایشی ایرج
ارائه محصولات آرایشی از معتبرترین برندها

#کرم_پودر_اصل #کرم_پودرعالی #کرم_پودر #کرم_پودر_مات #کرم_پودر_خارجی #کرم_پودر_ایزادورا #کرمپودر #کرم_پودر_خوب #آرایش_صورت #زیبایی #آرایش #آرایشی
کرم ضدآفتاب الارو
کرم های ضد آفتاب الارو : بافرمولاسیون اختصاصی آزمایشگاه‌های وناژ فرانسه و بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه تایید شده در سطح جهان، از پوست شما به صورت تخصصی در برابر تابش خورشید حفاظت می‌کند.

هرضدآفتاب الارو فرمولاسیون متفاوت و کارآمدی دارد به انواع فلوئید، فاقد چربی، انواع پوست، مناسب پوست حساس، ضد لک، کرم پودری و کرم ضد آفتاب کودک تقسیم می‌شوند.

بافت بسیار سبک و خاصیت جذب سریع، علاوه بر محافظت در برابر آفتاب، از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری می‌کنند. این کرم در سه رنگ بژ روشن، بژ طبیعی و بی رنگ تولید می‌شود. انتخاب SPF مناسب به میزان تابش خورشید و تناژ رنگی پوست شما بستگی دارد. تناژهای بسیار روشن تا روشن بهتر است از کرم ضدآفتاب الارو با SPF 50 استفاده کنند ، دارندگان پوست روشن تا متوسط بهتر است در تابش شدید خورشید یا مدت طولانی تابش از ضد آفتاب با SPF50 و در تابش ملایم خورشید از 25 یا SFP 30 استفاده کنند. صاحبان پوست‌های تیره‌ می‌توانند از ضدآفتاب‌های ضعیف تر در همه شرایط استفاده کنند.

گالری آرایشی ایرج
نماینده فروش محصولات پوستیِ اِلارو

#ضدآفتاب #کرم_ضدآفتاب #ضدافتاب #ضدآفتاب_الارو #تابستان_گرم #تابستان #ضدآفتاب_بیرنگ #ضدآفتاب_پوست_خشک #ضدآفتاب_ #ضدآفتاب_پوست_چرب #ضدآفتاب_رنگی #ضدآفتاب_خارجی
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج
گالری ایرج