شرکتهای خصوصی و دولتی
مدیر: رضا بیک زاده
شهر: تهران
آدرس: بلوار کشاورز ، تقاطع نادری، جنب بانک سامان ، پلاک 180 واحد 9
آگهی و اخبار
1400/03/08

تعیین وضعیت مالیاتی عملکرد ۱۳۹۹ صاحبان مشاغل ( اشخاص حقیقی )

تعیین وضعیت مالیاتی عملکرد ۱۳۹۹ صاحبان مشاغل ( اشخاص حقیقی )  تعیین وضعیت مالیاتی عملکرد ۱۳۹۹ صاحبان مشاغل ( اشخاص حقیقی ) 
🔳 مودیان مالیاتی فوق توجه داشته باشند ؛
⭕ چنانچه از جمله مشمولین هر یک از گروه های شغلی اول و دوم و سوم می باشید اظهارنامه مالیاتی موردنظر را مطابق با اصول و ضوابط مقرر و مربوط به هر گروه بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م ، تکمیل و ارسال نموده و مالیات ابرازی را پرداخت نمایید.
⭕ و اگر از جمله مودیان《 با میزان فروش کالا و خدمات تا  یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان در سال ۱۳۹۹》 که امکان توافق با امور مالیاتی خود بر اساس تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م را دارند می باشید با توجه به دستورالعمل تدوینی در خصوص تعیین مالیات مقطوع در بخش اظهارنامه مالیاتی پس از انتخاب گزینه موردنظر با پاسخ مثبت به سوال اینکه متقاضی استفاده از مفاد دستورالعمل موضوع تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م هستید از تسلیم اظهارنامه مالیاتی خودداری نموده و نسبت به تکمیل و ارسال فرم مربوط به تعیین مالیات مقطوع که در نسخ اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی تعبیه گردیده اقدام نمایید.
⭕⭕ نکته مهم / بدیهی است حتی پس از تکمیل و ارسال فرم تعیین مالیات مقطوع ، می توانید با تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۱۳۹۹ تا پایان خرداد ۱۴۰۰ به عنوان آخرین اقدام ، از تعیین مالیات مقطوع انصراف داده و خواستار رسیدگی به تعیین درآمد مشمول مالیات خود برابر مقررات موجود باشید و برعکس ، چنانچه نسبت به تسلیم اظهارنامه سال ۱۳۹۹ ( در همین ایام ) اقدام نموده اید می توانید نسبت ارسال فرم تعیین مالیات مقطوع به عنوان آخرین اقدام ، از اظهارنامه تسلیمی انصراف نمایید
[۲۳:۲۹, ۱۴۰۰/۳/۸] Nedali: ⭕ پایان خرداد آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل

◾رستم پور مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی:

🔸کلیه مشاغلی که به فعالیت اقتصادی مشغول هستند تا پایان خرداد فرصت دارند اظهار نامه عملکرد سال ۱۳۹۹ را به سازمان امورمالیاتی تسلیم کنند.
1399/12/11

معافیت مالیاتی حقوق در سال 1400

معافیت مالیاتی حقوق در سال 1400 🔘 نمایندگان مجلس روز شنبه در جلسه رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در بخش درآمدی ردیف ۴ تبصره ١٢ ماده واحده لایحه بودجه مقرر کردند کارکنان دولتی و غیردولتی با حقوق‌های کمتر از ۴ میلیون تومان در سال ١۴٠٠ از پرداخت مالیات معاف شوند.
◾️بر اساس ردیف ۴ تبصره ۱۲ ماده واحده،  سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده (۸۴) قانون مالیاتهای مستقیم در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال تعیین می‌شود.
◾️نرخ مالیات بر درآمد حقوق کارکنان دولتی و غیردولتی اعم از حقوق و مزایا(به استثناء قضات و مشمولین تبصره‌های(۱) و (۲) ماده(۸۷) قانون مالیاتهای مستقیم و با رعایت ماده(۵) قانون اصلاح پاره¬ای از مقررات مربوط به اعضای هیأت علمی (آموزشی و پژوهشی) شاغل و بازنشسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مصوب ۱۶ اسفندماه با اصلاحات و الحاقات بعدی ) و کارانه به شرح زیر می‌باشد:
🔺نسبت به مازاد  ۴۸ میلیون تومان تا ۹۶ میلیون تومان ۱۰ درصد
?نسبت به مازاد ۹۶میلیون تومان تا ۱۴۴ میلیون تومان ۱۵ درصد
🔺نسبت به مازاد ۱۴۴ میلیون تومان تا ۲۱۶ میلیون تومان ۲۰درصد
🔺نسبت به مازاد ۲۱۶ میلیون تومان تا ۲۸۸ میلیون تومان ۲۵ درصد
🔺نسبت به مازاد ۲۸۸ میلیون تومان تا ۳۸۴ میلیون تومان ۳۰درصد
🔺نسبت به مازاد ۳۸۴ میلیون تومان ۳۵ درصد
◾️همچنین میزان معافیت مالیات سالانه مستغلات اشخاص فاقد درآمد موضوع ماده ۵۷ قانون مالیات های مستقیم و مالیات بر درآمد مشاغل موضوع ماده ۱۰۱ قانون مالیاتهای مستقیم سالانه به مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال تعیین می‌شود.
1399/11/04

پلمپ دفاتر قانونی 1400

پلمپ دفاتر قانونی 1400 ⭕️⭕️ ثبت و پلمپ دفاتر روزنامه و کل باید قبل از شروع سال مالی انجام شود .

⭕️ مودیان مالیاتیِ مشمول نگهداری دفاتر قانونی ( کلیه اشخاص حقوقی و نیز صاحبان مشاغل گروه اول ) 

🔘 جهت پلمپ دفاتر مالی سال ۱۴۰۰ ، می توانید با مراجعه به سامانه جامع ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری ، درخواست خود جهت دریافت دفاتر را ثبت و مراحل لازم برای دریافت دفاتر پلمپ شده را بر اساس دستورالعمل موجود در سامانه مذکور طی نموده و کد رهگیری دریافت کنید .
1399/10/20

حد آستانه تراکنش بانکی در بخشنامه سال جاری سازمان امور مالیاتی حذف شده است

حد آستانه تراکنش بانکی در بخشنامه سال جاری سازمان امور مالیاتی حذف شده است ⭕️ توجه داشته باشیم ، نحوه رسیدگی به تراکنش حساب های بانکی اشخاص ، فقط در راستای بخشنامه شماره ۱۶/ ۹۹/ ۲۰۰ مورخ ۳۱/ ۱/ ۱۳۹۹ سازمان امور مالیاتی انجام می شود .

◾️بخشنامه فوق حاوی بندهای مفید و جالب توجه در راستای تعامل با مودیان مالیاتی تنظیم و صادر گردیده و هرچند بعضا و به درستی مورد توجه ماموران مالیاتی رسیدگی کننده به تراکنش بانکی مودیان ، قرار نگرفته ولی صاحبان تراکنش که برای آنان مالیات ناشی از تراکنش های واریزی ، مطالبه شده می توانند ضمن اخذ گزارش رسیدگی و مطابقت آن با هریک از بند های بخشنامه نسبت به تنظیم لایحه و تعدیل درآمد مشخصه اقدام نمایند .

نکته : حد آستانه تراکنش بانکی در بخشنامه سال جاری سازمان  امور مالیاتی حذف شده است

1399/10/16

موارد عدم شمول ارسال فهرست معاملات

موارد عدم شمول ارسال فهرست معاملات

 موارد عدم شمول ارسال فهرست معاملات موضوع ماده ۱۳ آیین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۱۶۹ قانون مالیاتهای مستقیم ،

✔️ ( مواردی که  الزامی به درج آن در فهرست ارسال معاملات نخواهد بود )
1399/10/09

انواع اظهارنامه مالیاتی

انواع اظهارنامه مالیاتی

🔘 برخی انواع اظهارنامه مالیاتی

🌀 فرم‌های اظهارنامه مالیاتی سال ها است الکترونیکی شده و از این رو از طریق اینترنت تکمیل و ارسال خواهد شد .

🌀 این فرم‌ها به چند نوع مختلف تقسیم می‌شوند که هر شخص حقیقی یا حقوقی، در زمان مراجعه به وب‌سایت سازمان امور مالیاتی، به‌تناسب باید فرم مخصوص به خود را تکمیل و ارسال کند.

◾️از جمله مهمترین آن ها عبارت‌اند از:

🔸اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی: اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی در دو قالب اظهارنامه انفرادی و مشارکتی قابل‌ارائه بوده و پایان خردادماه هرسال ( جهت عملکرد سال قبل ) آخرین‌ مهلت قانونی تسلیم آن به اداره امور مالیاتی است.

🔸اظهارنامه عملکرد اشخاص حقوقی : اشخاص حقوقی و شرکت‌هایی که پایان سال مالی آن‌ها ۲۹ اسفند است تا پایان تیرماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ( جهت عملکرد سال گذشته ) به سازمان امور مالیاتی ارائه کنند.

🔸اظهارنامه املاک: تمامی اشخاصی که املاک خود را اجاره داده و از آن طریق کسب درآمد می‌کنند، موظف به تسلیم اظهارنامه و پرداخت مالیات متعلقه هستند. پایان تیرماه هرسال ( جهت عملکرد سال قبل ) آخرین موعد قانونی ارائه اظهارنامه مالیاتی املاک است.

🔸اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده: این نوع اظهارنامه به‌صورت فصلی تنظیم و برای سازمان امور مالیاتی ارسال می‌شود. مودیان مشمول ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مودیانی هستند که طی فراخوان هایی ( هشت مرحله تاکنون فراخوان شده اند ) مکلف به انجام تکالیف مقرر شده اند .

1399/09/30

قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنان لازم الاجراست

قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنان لازم الاجراست


🔰 قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنان لازم الاجراست و مشمولین این قانون مکلف به رعایت آن هستند.

◾️به گزارش ایلنا از سازمان مالیاتی ایران، مسیحی در پاسخ به درخواست اتاق اصناف ایران مبنی بر تکایف اصناف درخصوص اخذ مالیات بر ارزش افزوده از کالاهای مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده در بازه زمانی پس از پایان مهرماه ۱۳۹۹ تصریح کرده است:

🔺 " قانون تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده "مشتمل بر یک ماده واحده مبنی بر اینکه "مدت اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۷/ ۲/ ۱۳۸۷ با اصلاحات و الحاقات بعدی از تاریخ انقضای آن( ۳۰/ ۷/ ۱۳۹۹  )به مدت یک سال تمدید می شود."

🔺وی افزود: قانون مالیات بر ارزش افزوده همچون سال های گذشته در حال اجراست و فعالین اقتصادی مشمول این قانون مکلف به رعایت قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۷/ ۲/ ۱۳۸۷ و اصلاحات و الحاقات بعدی آن می باشند.

🔺معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امورمالیاتی کشور تاکید کرد: مودیان مشمول می بایست کماکان نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی فصلی برابر رویه قبلی در مهلت قانونی تعیین شده اقدام نمایند.

🔺همچنین وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی کرونا
 (مورخ
۱/ ۹/ ۱۳۹۹ )، مهلت تسلیم اظهارنامه مالبات بر ارزش افزوده دوره سوم  ( پاییز ۱۳۹۹ ) و پرداخت مالیات مربوطه به مدت یک ماه [ یعنی تا ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ ] تمدید گردیده است.

1399/09/30

بند ۹ از ماده ۱۴۸ : هزینه‌های مربوط به جبران خسارات وارده مربوط به فعالیت و دارایی مؤسسه در حساب مالیاتی مودی قابل قبول است مشروط بر این كه:

 بند ۹ از ماده ۱۴۸ : هزینه‌های مربوط به جبران خسارات وارده مربوط به فعالیت و دارایی مؤسسه در حساب مالیاتی مودی قابل قبول است مشروط بر این كه:  قانون مالیاتهای مستقیم

📖 بند ۹ از ماده ۱۴۸ : هزینه‌های مربوط به جبران خسارات وارده مربوط به فعالیت و دارایی مؤسسه در حساب مالیاتی مودی قابل قبول است مشروط بر این كه:
 
🔸اولاً- وجود خسارت محقق باشد. 
🔸ثانیاً- موضوع و میزان آن مشخص باشد. 
🔸ثالثاً- طبق مقررات قانون یا قراردادهای موجود جبران آن به عهدة دیگری نبوده یا در هر صورت از طریق دیگر جبران نشده باشد.
 
🌀 آیین نامه احراز شروط سه گانه مذكور در این بند به پیشنهاد سازمان امور مالیاتی كشور به تصویب وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌رسد.

💠 آیین نامه اجرايی احراز شروط سه گانه موضوع بند (۹) ماده ۱۴۸ اصلاحی قانون مالياتهای مستقيم 

🔹 ۱ . اعلام کتبی موضوع خسارت توسط مؤدي ( اعم از اشخاص حقيقی و حقوقی) حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاريخ ايجاد خسارت به فعاليت و دارايی موسسه ، همراه با اسناد مدارکي که در اختيار دارد به اداره امور مالياتي ذيربط.( این بند به موجب رای مورخ ۱۸/ ۶/ ۱۳۹۹ هیات عمومی دیوان عدالت اداری ابطال شده است )

🔹 ۲ . احراز خسارت وارده از سوی اداره امور مالياتی ذيربط پس از بررسی اسناد ومدارک ارائه شده توسط مؤدی و اطلاعات مکتسبه باتوجه به مستندات زير:

➖ ۲ - ۱ . گواهی يا تائيديه خسارت وارده از سوی مراجع ذيصلاح که متولی تشخيص   خسارت می باشند. و ياهرگونه سند معتبر ديگری که خسارت وارده را تائيد نمايد.

➖ ۲ - ۲ . صورتجلسه يا صورتجلساتی که درخصوص ايجاد خسارت توسط مؤدی يا ساير مراجع ذيربط دراين زمينه تنظيم گرديده است.

➖ ۲ - ۳ . قراردادهای بيمه مربوط.

🔹 ۳ . خسارت وارده طبق قانون و مقررات يا قراردادهای موجود جبران آن به عهده ديگری نبوده و يا درهرصورت از طريق ديگر جبران نشده باشد.

🔹 ۴ . ارائه تعهد کتبی مؤدی مبنی بر اينکه اين خسارت از طرف هيچ مرجعی جبران نشده است.
1399/09/25

غیر قانونی بودن مطالبه مالیات متمم ناشی از تراکنش های بانکی برای عملکرد تا 1394

غیر قانونی بودن مطالبه مالیات متمم ناشی از تراکنش های بانکی برای عملکرد تا 1394


مستنبط از دلایل آرای شعب دیوان عدالت اداری در خصوص غیر قانونی بودن مطالبه مالیات متمم ناشی از تراکنش های بانکی برای عملکرد تا ۱۳۹۴

️بر اساس قاعده "قبح عقاب بلابیان" چنانچه در سنوات قبل از ۱/ ۱/ ۱۳۹۵ هم مدنظر قانونگذار مبنی بر وصول مالیات از تراکنش های بانکی ، بوده بایستی به صراحت بیان می گردید تا مودی مستندات لازم مربوط به تراکنش های بانکی خود را متناسب با هر تراکنش بانکی ثبت و ضبط نموده تا موقع رسیدگی واحد مالیاتی در اختیار آنان قرار می داده تا از این طریق تراکنش های غیرمرتبط و غیر مشمول دقیقا مشخص و مستثنی شود .

1399/09/24

سقف معافیت مالیاتی موضوع 84

سقف معافیت مالیاتی موضوع 84
🔘 سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده ۸۴ قانون مالیات های مستقیم در سال ۱۳۹۹ و نرخ مالیات بر کل درآمد کارکنان دولتی و غیردولتی اعم از حقوق و مزایای فوق العاده و کارانه 
1399/09/19

اصلاح معافیت تجدید ارزیابی دارایی ها از مالیات

اصلاح معافیت تجدید ارزیابی دارایی ها از مالیات


🔘
اصلاح معافیت تجدید ارزیابی دارایی‌ها از مالیات

️کانون نهادهای سرمایه‌گذاری از اصلاح معافیت تجدید ارزیابی دارایی‌ها مشروط به رعایت استانداردهای حسابداری ملی یا گزاشگری بین‌المللی و تحویل به وزیر اقتصاد جهت ارائه به هیات دولت خبر داد.

🔸به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران اعلام کرد: اصلاح تبصره یک ماده ۱۴۹ قانون مالیات‌های مستقیم با موضوع اعطای معافیت تجدید ارزیابی دارایی‌ها مشروط به رعایت استانداردهای حسابداری ملی و یا گزاشگری بین‌المللی پس از پیگیری‌ها و جلسات متعدد کارگروه مالی این کانون و همکاری معاونت امور اقتصادی به سرانجام رسید.

1399/09/18

نحوه رسیدگی به تراکنش حسابهای بانکی

نحوه رسیدگی به تراکنش حسابهای بانکی
⭕️ توجه داشته باشیم ، نحوه رسیدگی به تراکنش حساب های بانکی اشخاص ، فقط در راستای بخشنامه شماره ۱۶/ ۹۹/ ۲۰۰ مورخ ۳۱/ ۱/ ۱۳۹۹ سازمان امور مالیاتی انجام می شود .

◾️بخشنامه فوق حاوی بندهای مفید و جالب توجه در راستای تعامل با مودیان مالیاتی تنظیم و صادر گردیده و هرچند بعضا و به درستی مورد توجه ماموران مالیاتی رسیدگی کننده به تراکنش بانکی مودیان ، قرار نگرفته ولی صاحبان تراکنش که برای آنان مالیات ناشی از تراکنش های واریزی ، مطالبه شده می توانند ضمن اخذ گزارش رسیدگی و مطابقت آن با هریک از بند های بخشنامه نسبت به تنظیم لایحه و تعدیل درآمد مشخصه اقدام نمایند .
1399/09/18

نحوه رسیدگی به تراکنش حسابهای بانکی

نحوه رسیدگی به تراکنش حسابهای بانکی
⭕️ توجه داشته باشیم ، نحوه رسیدگی به تراکنش حساب های بانکی اشخاص ، فقط در راستای بخشنامه شماره ۱۶/ ۹۹/ ۲۰۰ مورخ ۳۱/ ۱/ ۱۳۹۹ سازمان امور مالیاتی انجام می شود .

◾️بخشنامه فوق حاوی بندهای مفید و جالب توجه در راستای تعامل با مودیان مالیاتی تنظیم و صادر گردیده و هرچند بعضا و به درستی مورد توجه ماموران مالیاتی رسیدگی کننده به تراکنش بانکی مودیان ، قرار نگرفته ولی صاحبان تراکنش که برای آنان مالیات ناشی از تراکنش های واریزی ، مطالبه شده می توانند ضمن اخذ گزارش رسیدگی و مطابقت آن با هریک از بند های بخشنامه نسبت به تنظیم لایحه و تعدیل درآمد مشخصه اقدام نمایند .
1399/09/18

نحوه رسیدگی به تراکنش حسابهای بانکی

نحوه رسیدگی به تراکنش حسابهای بانکی
⭕️ توجه داشته باشیم ، نحوه رسیدگی به تراکنش حساب های بانکی اشخاص ، فقط در راستای بخشنامه شماره ۱۶/ ۹۹/ ۲۰۰ مورخ ۳۱/ ۱/ ۱۳۹۹ سازمان امور مالیاتی انجام می شود .

◾️بخشنامه فوق حاوی بندهای مفید و جالب توجه در راستای تعامل با مودیان مالیاتی تنظیم و صادر گردیده و هرچند بعضا و به درستی مورد توجه ماموران مالیاتی رسیدگی کننده به تراکنش بانکی مودیان ، قرار نگرفته ولی صاحبان تراکنش که برای آنان مالیات ناشی از تراکنش های واریزی ، مطالبه شده می توانند ضمن اخذ گزارش رسیدگی و مطابقت آن با هریک از بند های بخشنامه نسبت به تنظیم لایحه و تعدیل درآمد مشخصه اقدام نمایند .
1399/09/15

15 آذر حسابدار

15 آذر حسابدار

 

خداوند افتتاحیه و اختتامیه همه حسابهاست،ترازش همیشه موزون است و مطالبات مشکوک الوصولی ندارد،حسابداریش آنقدر خالص است که دوره مالی در آن تعریف نشدنی است!
روزحسابدار مبارک

1399/09/09

تعطیلات یک هفته کرونایی آذر ماه

تعطیلات یک هفته کرونایی آذر ماه


🔘
بر اساس ابلاغیه مورخ ۸/ ۹/ ۱۳۹۹ رئیس سازمان امور مالیاتی، ادارات کل این سازمان در مناطق با وضعیت قرمز کرونایی یک هفته تعطیل شدند.

️به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌امید علی پارسا در بخشنامه ای به واحدهای ستادی و ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد، بر اساس  مصوبات ستاد کرونا ادارات امور مالیاتی که در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند تا پایان هفته جاری تعطیل خواهند بود.

️همچنین اداراتی که وضعیت کرونا در آنها زرد یا نارنجی می باشد تابع دستورات و تصمیمات ستاد کرونایی استانی میباشند.

1399/09/08

جدول جزییات بخشودگی جرایم مالیاتی موضوع بخشنامه شماره ۵۰۹ مورخ ۲۰/ ۳/ ۹۹ سازمان امور مالیاتی

جدول جزییات بخشودگی جرایم مالیاتی موضوع بخشنامه شماره ۵۰۹ مورخ ۲۰/ ۳/ ۹۹ سازمان امور مالیاتی جدول در خصوص جزییات بخشودگی جرایم مالیاتی موضوع بخشنامه شماره ۵۰۹ مورخ ۲۰/ ۳/ ۹۹ سازمان امور مالیاتی ... [تا پایان سال ۱۳۹۹]
1399/09/08

ماده 244 قانون مالیاتهای مستقیم

ماده 244 قانون مالیاتهای مستقیم

⭕️ مودیان مالیاتی توجه داشته باشند ؛

🔘 برابر آنچه در صدر ماده ۲۴۴ قانون مالیاتهای مستقیم آمده ، هر هیات حل اختلاف مالیاتی از سه نفر ( عضو ) تشکیل می شود و برابر تبصره ۱ همین ماده ی قانونی ، جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی ( بدوی / تجدیدنظر ) با حضور سه عضو رسمیت دارد .

فلذا چنانچه یکی از اعضاء در جلسه هیات حاضر نباشد ، جلسه رسمیت نداشته و می توانید مراتب عدم حضور عضو موردنظر را در برگ رای در بخش اظهارات مودی کتباً اعلام نمایید .


1399/09/05

مالیات بر درآمد سال 1399

مالیات بر درآمد سال 1399 ◾️سازمان امور مالیاتی در شش ماهه نخست سالجاری  مبلغ ۵۵۴۵ میلیارد تومان از حقوق کارکنان بخش عمومی و ۵۲۳۳ میلیارد تومان از حقوق بخش خصوصی مالیات اخذ کرد.

🔹توضیح اینکه معافیت مالیاتی سالانه حقوق در سال ۱۳۹۹ ، ۳۶ میلیون تومان مقرر شده است که رقم پیشنهادی برای سال ۱۴۰۰ ، ۴۸ میلیون تومان می باشد
1399/09/05

⭕️ مقایسه تطبیقی قانون بودجه سال ۱۳۹۹ با لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در بخش

⭕️ مقایسه تطبیقی قانون بودجه سال ۱۳۹۹ با لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در بخش ⭕️ مقایسه تطبیقی قانون بودجه سال ۱۳۹۹ با لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در بخش 

🔸معافیت مالیاتی حقوق
🔸معافیت مالیاتی صاحبان مشاغل ( ماده ۱۰۱ ق.م.م
🔸معافیت مالیاتی ماده ۵۷ ق.م.م
1399/09/02

خدمات حسابداری ، مالی ،مالیاتی و بیمه ای

خدمات حسابداری ، مالی ،مالیاتی و بیمه ای

ارایه خدمات مالی به همراه نرم افزار جامع مالی جهت همه اصناف

 بخشی از خدمات حسابداری،مالی ، مالیاتی و بیمه ای

  • -ثبت نام و دریافت کد اقتصادی ،کد کارگاهی بیمه و دریافت دفاتر قانونی
  • -انجام مراحل ثبت نام ارزش افزوده و دریافت گواهی نامه مربوطه
  • -ثبت هرنوع هزینه به تفکیک و قابل گزارش براساس هزینه های انجام شده
  • -ثبت فاکتورهای خرید و فروش ، ثبت هرگونه عملیات بانکی، وجه نقد و ارایه گزارشهای مربوطه
  • -امکان ارایه گزارش از لیست بدهکاران و طلبکاران در هرزمان و انواع گزارشات مدیریتی مورد نیاز
  • -ثبت وکنترل چکهای پرداختی و دریافت شده و اعلام سررسید چکها در تاریخهای مورد نظر
  • -ورود اطلاعات ماهیانه ، محاسبه و تنظیم حقوق ماهیانه پرسنل به همراه لیست مربوطه جهت پرداخت حقوق
  • -تنظیم لیست مالیات حقوق ماهیانه پرسنل به همراه قبض مالیاتی و سپس ارسال جهت اداره امورمالیاتی
  • -تنظیم لیست حق بیمه ماهیانه پرسنل و ارسال لیست بیمه به همراه وجه جهت تامین اجتماعی
  • -تهیه و تنظیم گزارشات خرید وفروش فصلی و سپس تنظیم و ثبت گزارش مربوطه در سامانه امورمالیاتی
  • -تهیه ،تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده هردوره و ثبت اظهارنامه ارزش افزوده درسامانه امور مالیاتی
  • -امکان ارایه گزارش سود یا زیان فعالیت انجام شده ( بصورت دوره ای )
  • -کنترل و بستن حسابهای موقت ودائم در پایان هرسال مالی و صدور سند اختتامیه
  • -تنظیم دفاتر قانونی و ثبت اظهارنامه عملکرد مالیاتی در پایان سال مالی
  • ارایه هرگونه مشاوره مالی، مالیاتی  و بیمه ای (تهیه لوایح )
پشت هر کسب و کار موفقی یک تیم حسابداری و مالی موفق و باتجربه است