قیمت املاک منطقه 1 تهران

قیمت املاک منطقه 1 تهران
خرید و فروش املاک منطقه 1 بسیارزیاد می باشد به علت اینکه منطقه یک دارای بافت قدیمی زیادی می باشد ومناسب برای سرمایه گذاری است .خریددو فروش به  به عنوان شغل دوم بسیار از افرادشده است . اکثرا به معاملات انواع زمین ها ی کلنگی و ساخت آنها  با قرار دادهای در مشارکت های ساخت مشغول می باشند . در ساخت و ساز زمین های کلنگی باید آگاهی وشناخت از نوع زمین داشته باشیم و موقعیت محلی آنرا بدانیم که سرمایه گذاری خوبی داشته باشیم نکته بعد در این زمینه این می باشد که مقدار سرمایه گذاری شما چقدر می باشد .باتوجه به افرایش ده درصدی قیمت در کل بازار معاملات مسکن قیمت خانه های منطقه یک حدودا 60 درصد افزایش پیدا کرده ولی تقاضای خرید در این منطقه کم نشده است و همچنان تقاضای خرید برای خانه هایی با متراژ بالای 85 متر بسیار زیاد تر از خانه های زیر 85 متر است .

شاخص املاک منطقه 1
یکی از بهترین مناطق منطقه برای خرید و فروش منطقه 1, نیاوران می باشد که جزء گرانترین منطقه یک تهران می باشد نرخ خرید و فروش در نیاوران بالای 16-17 میلیون تومان برای هرمتر مربع شروع می شود و تا 40 میلیون هم می رسد. 
محدوده نیاوران در منطقه یک تهران شامل محله های :دار آباد, جماران ,امامراده قاسم ,آجودانیه, دزاشیب,نخجوان, جماران,کاشانک, گل سنگ, حصار علی و ..... می باشد .
در ماه گذشته کلا نزدیک به 150معامله خرید و فروش در منطقه  یک تهران انجام شده است که در این میان بیشترین آمار خرید و فروش را نیاوران به خود اختصاص داده است. (95 در صد معاملات ملکی  به نیاوران اختصاص داده شده است )و به طور ریزتر طی آمار راه و شهر سازی جمهوری اسلامی ایران بیشترین آمار خرید و فروش املاک نیاوران تهران مختص به امام زاده قاسم می باشد که 77 مورد معامله ها تنها در این محله است .  بالغ بر60% از محله امام زاده قاسم مر بوط به معاملات کمتر از 100متر ,معاملات زیر 200 متر مساحت 30% و مساحت بالای 300 متر فقط 5% را به خوذد اختصاص داده است . البته این آمار تا خرداد 1398 می باشد.   
خرید و فروش املاک منطقه 1


تاریخ ثبت: 1398/06/01