قاتلین حادثه ایذه دستگیر شدند

قاتلین حادثه ایذه دستگیر شدند
طبق گفته های محسن رضایی روز 27ام آبان 1401حدود سه نفر از افرادی که در حادثه ایذه دست داشتند و در حال فرار از مرز ماکو قاتلین حادثه ایذه دستگیر شدند و تاکید کردند افراد دیگری که در این حادثه درگیر بودند نیز حتما یافته شده و دستگیر می شوند.
محسن رضایی در ادامه  به آزادکردن مشروطه در حادثه 15خرداد ،نقش مردم ایذه در بیرون کردن صدام و...اشاره کرده و اعلام کرد دشمن نمی تواند ایذه را شکست دهدو قاتلین حادثه ایذه دستگیر شدند.
او همچنین اضافه کرد امروزه ما عزادار هستیم اما ایذه پابرجا می ماند و به پایداری خود ادامه می دهد.ما در حال از بین بردن تحریم های اقتصادی کشور هستیم و نفت را به بیش از یک میلیون بشکه صادر می کنیم و دولت آمریکا دیده است که کشور ما می تواند تحریم اقتصادی را از بین ببرد .تمام اهداف دشمن برای تحریم اقتصادی شکست خورده و دشمن نمی تواند کشور ما را با تحریم شکست دهد.
ما در کنار قدرت اقتصادی قدرت نظامی نیز داریم و کشور ما در حال تحولات مختلف از نظر اقتصادی و فرهنگی می باشد و به همین دلیل دشمن رو به نا امنی آورده است.اما امروزه کشور ما تمام تحریم های گذشته راپشت سر گذاشته و در حال از بین بردن تحریم های اقتصادی می باشد.
تمامی معترضان دراین کشور حق دارند اعتراض کنند و همواره این حق مردم بوده است همانطور که در انتخابات شرکت داشته اند.اما دشمن می خواهد که خود را در پشت معترضان پنهان کند و موجب ناامنی شود .او همچنین به مردم ایران در مورد این حادثه تلخ تسلیت گفت.

به نقل از خبرگذاری انتخاب

تاریخ ثبت: 1401/08/28