فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در تهران

فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در تهران

داکت اسپلیت یک نوع سیستم سرمایشی و گرمایشی می باشد که از قسمت هایی نظیر کندانسور، هواساز و یونیت های داخلی و خارجی تشکیل شده است. داکت اسپلیت نوعی از سیستم های گرمایشی و سرمایشی است که در فصل های مختلف عملکرد های مختلفی دارد و به گونه ای طراحی شده که در فصل زمستان محیط مورد نظر را گرم و در فصل تابستان محیط را سرد می کند. اگر قصد خرید و فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در تهران، فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در مشهد، فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در غرب تهران و فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در جنوب تهران به آسایش نسیم توچال مراجعه نمایید.

فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در مشهد

داکت اسپلیت ها به طور کلی از قسمت های مختلفی مانند کندانسور و هواسازی که در آن تعبیه شده تشکیل شده است. خود قطعه کندانسور از قطعاتی مانند پروانه، کمپرسور، دینام و... تشکیل شده است و قطعه هوا ساز داکت اسپلیت شامل فیلتر، دینام، اپراتور و... تشکیل شده است. جهت فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در شرق تهران، اسپلیت کانالی داکت اسپلیت، ریم ایران و مینی چیلر به فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در تهران مراجعه فرمایید.

فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در غرب تهران

هواساز داخلی داکت اسپلیت به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از کانال کشی هوا را به اتاق ها و مکان های دیگر انتقال می دهد. اگر قصد خرید، فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در غرب تهران، فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در مشهد، فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در جنوب تهران و فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در شرق تهران به فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در تهران مراجعه نمایید.

فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در جنوب تهران

داکت اسپلیت ها مانند وسایل دیگر دارای مزیت ها و معایب مختلفی می باشد که در ادامه به مزایا و معایب آن ها می پردازیم. اگر قصد خرید اسپلیت کانالی داکت اسپلیت، ریم ایران و مینی چیلر را دارید به فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در تهران مراجعه نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر یتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در شرق تهران

در ابتدا به مزایای داکت اسپلیت در این مطلب می پردازیم. اولین مزیت داکت اسپلیت قیمت و کارایی مناسبی است که دارد و آن را نسبت به سایر سیستم های تهویه هوا متمایز می کند و در داکت اسپلیت هوایی که قرار است به محیط انتقال پیدا کند باعث می شود هوای مطبوعی به محیط وارد شود.


داکت اسپلیت - اسپلیت کانالی - ریم آمریکا - تهویه مطبوع توچال - داکت اسپلیت ریم ایران - تعمیر سیستم اسپلیت - فروش سیستم اسپلیت

اسپلیت کانالی داکت اسپلیت

در داکت اسپلیت از کانال های بسیار کوچک تری نسبت به کانال های کولر آبی استفاده می شود و کیفیت هوایی که انتقال می یابد از کولرهای آبی بهتر است. برای خرید ریم ایران، مینی چیلر و اسپلیت کانالی داکت اسپلیت به فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در تهران مراجعه کنید.

ریم ایران

در بخش معایب نیز ترموستاتی که بر روی داکت اسپلیت ها نصب شده است بر اساس بزرگترین محیط در منطقه مورد نظرش دما را اندازه می گیرد و این به یکی از بزرگترین معایب این دستگاه تبدیل گشته است. همچنین یکی دیگر از معایب آن وجود سیستم گرمایشی است که به نسبت پکیج و موتورخانه ضعیف تر می باشد.

مینی چیلر

داکت اسپلیت از نظر شباهتی که به کولرهای گازی و یا اسپلیت دارد در خنک کردن محیط به صورت یکسان با آن ها عمل کرده اما در گرم کردن محیط با استفاده از گردش آب گرم این کار را انجام می دهند. اگر قصد خرید انواع اسپلیت کانالی داکت اسپلیت، ریم ایران، مینی چیلر، فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در شرق تهران، فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در جنوب تهران و فروش و تعمیر سیستم اسپلیت در غرب تهران را دارید پیشنهاد می کنیم به آسایش نسیم توچال مراجعه نمایید.

 

مدیر: امیرهمایون پاک بین
شماره تماس: 22574078

شماره همراه: 09125162155
  آدرس: تهران ، اتوبان صدر، غرب به شرق خیابان بهار جنوبی ، کوچه نیکبخت ، پلاک8

 

تاریخ ثبت: 1401/10/04