نقشه بردار شهرری

نقشه بردار شهرری

نقشه بردار شهرری


در هنگامی که قرار است فعالیت‌هایی جهت احداث یا فعالیت های عمرانی انجام شود نقشه برداری یکی از کلیدی ترین و مهم ترین مراحل کار می‌باشد، در نقشه برداری بطور معمول  مختصات و مشخصات کاملی از منطقه یا زمین مورد نظر که در آن از روش های متفاوتی استفاده می‌شود، برای مثال هنگامی که نقشه برداری انجام می‌شود عوارضی که بر روی زمین می‌باشند توسط نقشه بردار به صورت های عوارض طبیعی و مصنوعی از هم جدا شده و بر روی یک صفحه که نقشه ای که با جزئیات است نشان داده می‌شود. جهت همکاری با نقشه بردار شهرری، نقشه بردار اسلامشهر، نقشه بردار پاکدشت، نقشه بردار لواسان و نقشه بردار کهریزک به کارشناس دادگستری امور ثبتی تهران مراجعه کنید.

نقشه بردار اسلامشهر

لزوم تهیه یک نقشه بطور کلی واضح و روشن می باشد در واقع هنگامی که پروژه ای در سطح احداث یا ساختمان سازی و... کلید میخورد یا برای کشیدن خطوط مترو و قطارها و انتقال برق و آب یکی از کلیدی ترین و مهم ترین مراحل ساخت و ساز و فعالیت‌های عمرانی است.

در تهیه کردن یک نقشه زمینی از جمله خدمات ساختمانی و تاسیسات، به وسیله ابزارهای متعدد اندازه گیری‌هایی مثل اندازه گیری نقشه بصورت میدانی و زوایا و ارتفاع آن و نقشه برداری با استفاده از طول، عرض، ارتفاع و... در نظر گرفته شده و پس از کامل شدن این اطلاعات نقشه مورد نظر در دست ترسیم قرار می‌گیرد.

نقشه بردار پاکدشت

در تهیه یک نقشه جهت فعالیت‌های عمرانی و ساخت و سازی از وسایل متعددی استفاده می‌شود که در بین آن‌ها می توان به تئودولیت یا دستگاه زاویه یاب استفاده می‌شود. تئودولیت طوری طراحی شده است که در هنگام اندازه گیری از زاویه ها استفاده می‌کند که در واقع در هنگام اندازه گیری های زاویه ای در کارهای ساخت و سازی بین دو امتداد را در نظر می گیرند.

این دوربین در هنگام نصب روی زمین گذاشته می‌شود و تئودولیت پس از مستقر شدن در یک جا بین دو زاویه قائم مشخص می شود. جهت همکاری با مهندس نظارت و نقشه بردار لواسان، نقشه بردار کهریزک، نقشه بردار پاکدشت و نقشه بردار اسلامشهر به نقشه بردار شهرری مراجعه کنید.

نقشه بردار لواسان

مهندسی نقشه برداری که در واقع رشته اصلی نقشه برداری می‌باشد که یکی از زیر شاخه‌های علوم مهندسی بوده و به شکل با دقت به ذخیره کردن و جمع آوری مختصات و مشخصات اصلی و فرعی یک منطقه می پردازد. جهت همکاری با نقشه بردار کهریزک، نقشه بردار لواسان، نقشه بردار پاکدشت و نقشه بردار اسلامشهر به نقشه بردار شهرری مراجعه کنید.

نقشه بردار کهریزک

بطورکلی نقشه برداری برای فعالیت‌های عمرانی و احداث به مراحل متفاوتی تقسیم می شود که در مقیاس بزرگتر دو نوع اندازه گیری و ارائه نتیجه کار صورت می‌گیرد، در هنگامی که نقشه برداری در مرحله اندازه گیری می باشد نقشه برداری با استفاده از دستگاه‌های روز دنیا که دارای GPS می باشد و دوربین‌های توتال استیشن مورد کاربرد می باشند. داده هایی که از برداشت نقشه برداری و تهیه مشخصات بدست می آید پس از کامل شدن به مرحله ارائه نتایج می رسد.

جهت ارتباط با نقشه بردار کهریزک، نقشه بردار لواسان، نقشه بردار پاکدشت، نقشه بردار اسلامشهر و نقشه بردار شهرری به کارشناس دادگستری امور ثبتی تهران مراجعه کنید.


مدیر: مرتضی سالاری
شماره همراه:  09122156788
آدرس: تهران

 

تاریخ ثبت: 1401/10/07