تنظیمات مخفی ضبط پایونیر

تنظیمات مخفی ضبط پایونیر

یکی از بهترین سیستم های صوتی مناسب برای خودرو، برند پایونیر می باشد. این برند انواع و اقسام ضبط های خودرو در کیفیت های مختلف و با قابلیت های گوناگون را به بازار عرضه داشته و به نسبت برند های با کیفیت متوسط در بازار، قیمت خرید و فروش مناسب تری دارد.

جالب است بدانید که برای استفاده هر چه بهتری ضبط پایونیر خودرو در مشهد و یا هر شهر دیگری، لازم است که درباره تنظیمات مخفی ضبط پایونیر بدانید. در صورت عدم دانایی، می توانید به مراکز عرضه سیستم صوتی و تصویری در مشهد و یا هر شهر دیگری مراجعه کنید.

 

تنظیمات مخفی ضبط پایونیر چگونه انجام می شود؟

ضبط پایونیر دارای بخش تنظیمات مخفی می باشد.

مثلاً اگر درایو سی دی و یا دی وی دی در ضبط شما شناسایی نمی شود، باید که به تنظیمات بایوس وارد شوید و ببینید که مشخصات دی وی دی روم در کنار مشخصات دیگر سخت افزار ها نمایش داده می شود. اگر نبود باید متوجه شوید که کابل مربوط به برق و دیتای آن سوخته و یا قطع شده است.

یا در مورد دیگر، اگر می خواهید صدای ضبط را تنظیم کنید، بایستی کار های زیر را انجام دهید:

  • در قسمت تنظیمات صدا و در بخش BASS BOOST، بیس صدا را تنظیم کنید.
  • در بخش HPF SETTING میزان کوبش صدا تنظیم خواهد شد.
  • اگر می خواهید صدای باند های عقب و جلو را تنظیم کنید به بخش FEADER بروید.
  • BALANCE مقدار صدا در باند های چپ و راست را تنظیم می کند.
  • EQ SETTING مرتبط با تنظیمات کلی صدا در ضبط پایونیر است.
  • LOUDNESS جهت تقویت صدای موزیک به این بخش مراجعه نمایید.

 سیستم صوتی و تصویری در مشهد | خودرو در مشهد

بهترین کار جهت تنظیم مخفی ضبط پایونیر

اگر در زمینه تنظیم ضبط خودرو تخصص ندارید، بهتر است این امر را به دست یکی از خبره ها در این زمینه بسپارید. مراکز عرضه و تعمیر سیستم صوتی و تصویری در مشهد که سیستم های مخصوص خودرو را برای فروش گذاشته و در زمینه تعمیر آن ها مشغول به کار می باشند، گزینه خوبی برای کسانی است که در این زمینه تخصص ندارند.

پس بهترین کار جهت تنظیم ضبط مخفی پایونیر خودرو در مشهد، مراجعه به مراکز عرضه سیستم صوتی و تصویری در مشهد است که تعدادشان بسیار زیاد می باشد.

تاریخ ثبت: 1398/09/09