پمپ لئو

پمپ لئو

پمپ لئو


کشور چین یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده پمپ در جهان است و تعداد زیادی از کمپانی ها و شرکت های چینی پمپ‌های آب تولید می کنند، در واقع تهیه یک پمپ آب خوب برای افراد پیچیده است و وجود انتخاب‌های زیاد و کمپانی های مختلف کار را دشوار می کند. یکی از شرکت‌های پیشگام چینی در زمینه ساخت پمپ های آب، کمپانی پمپ لئو می باشد.

 این کمپانی در سال 1955 در کشور چین تأسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ اب‌های خانگی و صنعتی از گروه صنعت و تولید آغاز کرد، بطور کلی محصولات این شرکت به علت داشتن کیفیت بالا و هزینه مناسب بسیار پرطرفدار هستند و بیشتر پمپ آب‌های تولیدی این کمپانی در زمینه کشاورزی کاربرد دارد. پمپ لئو محصولی با قیمت مناسب است و در کمپانی پمپ لئو با بهره گیری از آخرین استانداردهای روز جهان تولید می‌شود.

تهیه یک پمپ آب برای هر محیطی ضروری است به ویژه زمین‌های کشاورزی که به طور مداوم نیاز به یک پمپ آب با پمپاژ بالا می باشند، پمپ لئو از قطعات صنعتی است که به علت داشتن تجهیزات پیشرفته و قدرت بالا توانایی خوبی در پمپاژ و تنظیم فشار آب دارد. این کمپانی هر سال تمامی تولیدات خود را در بازارهای جهانی عرضه کرده و در بیش از صد کشور جهان نمایندگی‌ها و مراکز خدمات پس از فروش دارد. همچنین تعداد مدل‌ها و متفاوت بودن محصولات این کمپانی آن را نسبت به رقبای خود متمایز می کند.

 پمپ های کمپانی لئو با کاربری های مختلف در مصارف خانگی، صنعتی، مراکز پتروشیمی، مراکز پرورش ماهی و متالوژی کاربرد دارند. اگر قصد خرید پمپ‌های آب برای مصارف مختلف را دارید و به دنبال یک برند خوب هستید، به شما پیشنهاد می کنیم پمپ لئو را از فروشگاه کاراندیش خریداری کنید.


تاریخ ثبت: 1401/11/11