ترانسمیتر دانفوس

ترانسمیتر دانفوس

ترانسمیتر دانفوس


ترانسمیتر فشار یک دستگاه ساخته شده از تعدادی تجهیزات تنظیم کننده برای اندازه گیری مقادیر فشار آب، مایعات و موادی مانند سیالات می باشد، این دستگاه از بخش‌های ترانسدسیو، سنسور و بخش تقویت کننده تشکیل شده است. در این دستگاه سنسور فشار پمپ را اندازه گیری کرده و پس از مدتی به ترانسدسیو ارسال می کند. پس از انجام این فرایند، ترانسدسیو آن را به یک سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. یکی از ویژگی های استفاده از ترانسمیتر دانفوس در محیط های صنعتی مقاومت بالای این دستگاه ها در برابر موادی مانند اسید است.

 یکی از بزرگ ترین و برترین تولید کنندگان ترانسمیتر، شرکت ترانسمیتر دانفوس می‌باشد. این شرکت با داشتن بیش از 70 سال سابقه در زمینه ساخت تجهیزات صنعتی از گروه صنعت و تولید کارخانه ای و ساخت انواع ترانسمیترهای هوشمند جایگاه ویژه ای در صنایع تولیدی دارد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید انواع ترانسمیتر دانفوس به فروشگاه کار اندیش مراجعه کنید.

منبع هاماک

منبع هاماک به عنوان منبعی شناخته می‌شود که در پشت پمپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این منبع از قطعات صنعتی است که می‌تواند عملکرد پمپ را بهبود ببخشد و باعث جلوگیری از خرابی پمپ آب شود، در این منبع فشار از قسمت های بدنه، تیوپ و مخازن استفاده می‌شود. بسیاری از افراد در آپارتمان‌های مسکونی که در آن سکونت دارند از یک پمپ آب استفاده می‌کنند و ممکن است به یک دستگاه منبع هاماک نیز نیاز پیدا کنند. این مخازن پشت پمپ آب بسته می‌شود و می‌توانید آن را در ابعاد و سایزهای مختلف خریداری کنید. منبع هاماک در رنگ های قرمز و آبی تولید می‌شود و شما می توانید انواع منبع هاماک را از فروشگاه کار اندیش تهیه کنید.

منبع واتس

برند واتس یکی از برندهای اصلی و معروف در زمینه تولید منبع پمپ است،. منبع واتس به علت داشتن سیستمی کاملا بهینه می‌تواند در مصرف برق صرفه جویی کند، این منبع های طول عمر و دوام بالایی دارند و می توانند از خرابی های پمپ نیز جلوگیری کنند، منبع واتس از جنس استیل بدون زنگ تشکیل شده است و در مقابل فرسودگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد، این منبع 50 لیتری در بسیاری از محیط ها مانند زمین های کشاورزی، مراکز صنعتی و سازمانی کاربرد دارد. منبع واتس تحت برند واتس، یکی از بهترین انواع مخزن تحت فشار می‌باشد. از این رو اگر قصد خرید منبع واتس را دارید، پیشنهاد ما این است انواع پمپ و منبع واتس را از فروشگاه کار اندیش تهیه کنید.

 

تاریخ ثبت: 1401/11/12