خرید لوله پلیکا

خرید لوله پلیکا

خرید لوله پلیکا


فناوری ها و تکنولوژی های ساخت تجهیزات مختلف در صنایع، روز به روز پیشرفت می کنند و شکل جدیدی به خود می گیرند. یکی از بهترین فناوری هایی که در دهه های اخیر به صنعت تولید لوله و اتصالات آن اضافه شد، فناوری
U-PVC بود. اولین بار یک کمپانی با برند تجاری پلیکا اقدام به ساخت اولین لوله های با فناوری U-PVC نمود. به همین دلیل لوله های U-PVC در کشورمان با نام لوله پلیکا که اولین تولید کننده این لوله ها بود شناخته می شوند و خرید لوله پلیکا با همین نام اختصاری صورت می گیرد.

لوله‌های پلیکا به دلیل داشتن مواد U-PVC، خاصیت‌های این ماده را نیز در خود دارند و به همین علت در برابر آسیب پذیری مقاومت بالایی دارند. طول عمر مفید لوله‌های پلیکا بیشتر از لوله‌های فلزی از گروه خدمات ساختمانی و تاسیسات است و مزیت دیگر این لوله های U-PVC، عدم زنگ زدگی و پوسیدن است که خرید لوله پلیکا نسبت به لوله های فولادی در جایگاه بالاتری قرار می دهد.

در سالهای اخیر استفاده از لوله‌های پلیکا و جایگزینی این لوله‌ها با لوله های فولادی، باعث استفاده از این نوع لوله های U-PVC در سیستم های لوله کشی مسکونی، سیم کشی‌های زیر زمینی و فاضلاب های صنعتی شد. فناوری U-PVC، در واقع از پلی اتیلن ساخته می‌شود و به یکی از پر کاربردترین مواد پلیمری تبدیل شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد امروزه اقدام به خرید لوله پلیکا می کنند.

با جایگزینی لوله‌های پلیکا با لوله های فولادی و استفاده از این لوله‌ها در بازه گسترده ای از صنایع رواج پیدا کرد، با توجه به پیشرفت گسترده U-PVC و استفاده از آن، رشد اقتصادی صنعت U-PVC نیز در حال حاضر بالا رفته است. برای ساخت لوله پلیکا از مراحل اکستروژن استفاده می‌شود و پس از اینکه در محیط قالب گیری تزریقی قرار می گیرد، به U-PVC تبدیل می‌شود. در صنعت U-PVC در جهان، بیشترین میزان استفاده از این ماده مربوط به لوله‌های آب فشاری و لوله های آب فاضلابی است.

برای خرید مصالح و ملزومات ساختمانی از جمله لوله پلیکا، اگر یک فروشگاه مناسب را انتخاب کنید و از خرید خود اطمینان حاصل کنید، به شما پیشنهاد می کنیم انواع لوله پلیکا با فناوری U-PVC را از فروشگاه آریا تهیه کنید.

تاریخ ثبت: 1401/11/23