لوله فولادی

لوله فولادی

لوله فولادی


لوله‌ها و اتصالات لوله ای با توجه به استفاده‌های متفاوتشان، بازه گسترده ای از صنایع را در بر می‌گیرند، در واقع تفاوتی ندارد که یک آپارتمان مسکونی یا یک مرکز صنعتی را در نظر بگیرید، زیرا هر محیطی به لوله کشی نیازمند است. لوله فولادی یکی از انواع لوله‌ها است که از آن برای انتقال انواع سیالات و مایعات استفاده می شود.

از لوله فولادی در بسیاری از محیط‌ها برای جابجایی فاضلاب‌های شهری و صنعتی، پتروشیمی و نفت و گاز استفاده می‌شود، لوله فولادی انواع مختلفی دارد و موارد زیادی مانند داشتن درزجوش و مانیسمان در مدل های آن دیده می‌شود، استفاده از لوله فولادی مدت زیادی است در تمامی شهرها و محیط های دیگر دیده می شود و دهه ها است از این لوله‌ها برای لوله کشی به‌منظور خدمات ساختمانی و تاسیسات استفاده می‌شود.

لوله فولادی به دلیل داشتن قیمت مناسب توسط بسیاری از افرادی که قصد لوله کشی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما توجه کنید که لوله‌های فولادی نسبت به لوله‌های دیگر مانند لوله‌های پلیمری یا لوله‌های پنج لایه از پایداری کمتری برخوردارند و در برخی از موارد دوام لوله فولادی نسبت به انواع لوله های دیگر کم تر است.

یکی از پرکاربردترین انواع لوله فولادی، لوله فولادی درز دار است که با نام تجاری لوله فولادی Welded نیز شناخته می‌شود، روی بخش مقطعی این لوله جایگاهی به نام خط جوش وجود دارد، ضخامت لوله‌های فولادی از مصالح و ملزومات ساختمانی بطور معمول بین 2 تا 7 میلی متر است.

یکی دیگر از انواع لوله فولادی، لوله فولادی اسپیرال است، این نوع لوله فولادی تفاوت‌هایی در نوع ساخت دارد و هنگام تولید این نوع لوله فولادی از مواد پلیمری و شیمیایی خاصی استفاده می‌شود، همچنین کیفیت جوشی که در این نوع لوله فولادی استفاده می شود بالا می‌باشد.

اگر قصد خرید انواع لوله فولادی، لوله فولادی اسپیرال و لوله فولادی درز دار را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید مناسب‌ترین لوله فولادی به فروشگاه آریا مراجعه کنید.

تاریخ ثبت: 1401/11/23