تلویزیون وستل

تلویزیون وستل

تلویزیون وستل


تلویزیون وسیله ای الکترونیکی است که در دهه های اخیر به ویژه در قرن 21 به یکی از ضروری‌ترین و مهم ترین وسایل خانگی تبدیل شده و در هر خانه ای مدل های مختلف آن‌ها را می بینید. این وسیله می تواند برای اهداف زیادی استفاده شود، از این رو یکی از مهم ترین سرگرمی‌های خانگی است، تلویزیون‌ها انواع مختلفی دارند و هر سال مدل‌های جدیدی از آن‌ها با ابعاد و ویژگی‌های مختلف روانه بازار می شود.

صنعت ساخت تلویزیون پیشرفت زیادی داشته و از زمان ورود تلویزیون های هوشمند و 4K شاهد افزایش خرید این گونه تلویزیون ها هستیم، یکی از بهترین برندهای تولیدکننده تلویزیون در جهان کمپانی ترکیه ای وستل می‌باشد. تلویزیون وستل به دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته و قطعات مناسب در بین مارک های تلویزیون محبوبیت بالایی دارد. تلویزیون وستل دارای خدمات پس از فروش کمپانی وستل نیز می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در قطعات لوازم خانگی واداری و تعمیرات آن در نمایندگی رسمی تلویزیون وستل انجام پذیر است. برای خرید انواع تلویزیون وستل و کولر گازی وستل به مرکز خدمات مشتریان آسال سرویس مراجعه کنید تا بهترین لوازم خانگی برند وستل را با بهترین قیمت خریداری کنید.

کولر گازی وستل

کولر ها نقش مهمی در خنک نگه داشتن محیط خانه به ویژه در فصل تابستان دارند و یکی از رایج‌ترین انواع کولر، کولرهای گازی هستند. از کولرهای گازی در بسیاری از محیط‌ها مانند واحدهای آپارتمان مسکونی و شرکت ها استفاده می شود. عملکرد کلی کولرهای گازی به نحوی است که انرژی الکتریسیته دریافتی خود را به سرما تبدیل می کنند. کمپانی وستل به عنوان یک کمپانی ترکیه ای معتبر در زمینه لوازم خانگی، کولرهای گازی نیز تولید می کند. کولر گازی وستل، دارای دو نوع یکپارچه و اسپلیت است و شما می توانید انواع کولر گازی وستل و لوازم خانگی دیگر این کمپانی مانند تلویزیون وستل را از مرکز خدمات مشتریان آسال سرویس تهیه کنید.

لوازم خانگی الیو

یکی از شرکت‌های برتر ایرانی در زمینه تولید و عرضه قطعات لوازم خانگی الیو می باشد. این شرکت لوازم خانگی در سال 1389 در ایران تأسیس شد و شروع به تولید لوازم خانگی از جمله تلویزیون، لوازم صوتی و تصویری و... کرد. تمامی لوازم خانگی الیو در کارخانه تولیدی تجارت جاوید آریان ساخته می شود که شعبه اصلی آن در شهر ایوانکی است. لوازم خانگی و صوتی و تصویری این شرکت با فناوری های مدرن ساخته می شود و مقرون به صرفه است. این شرکت در سال های اخیر با کمپانی های بزرگ و معتبری مانند کمپانی ال جی و وستل همکاری انجام داده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید انواع لوازم خانگی الیو، به مرکز خدمات مشتریان آسال سرویس مراجعه کنید.

 

تاریخ ثبت: 1401/11/24