المنت سیلیکون کارباید

المنت سیلیکون کارباید

المنت سیلیکون کارباید


المنت سیلیکون کارباید یک محصول صنعتی است که در صنایع مختلفی در جهان کاربرد دارد، المنت سیلیکون کارباید نوعی المنت است که ساختار کلی آن بر پایه فلز نمی باشد و بطور کلی می‌تواند دماهای بالا را به خوبی تحمل کند و انتقال دهد، المنت سیلیکون کارباید به حدی توانایی انتقال دما را دارد که حتی دمای بسیار بالای مانند 1600 درجه را نیز تحمل می‌کند، برای آشنایی با المنت سیلیکون کارباید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای المنت سیلیکون کارباید در کوره‌های الکتریکی می‌باشد. المنت سیلیکون کارباید دارای یک هیتر مخصوص است که در برخی موارد در بخش‌های انتها و ابتدای المنت به صورت اتصالات برقی وجود دارد. از انواع المنت سیلیکون کارباید در کوره‌های الکتریکی و صنعتی استفاده می‌شود و نصب این المنت‌ها در صنعت و تولید به صورت عمودی و افقی امکان پذیر است.

المنت میله ای سیلیکون کارباید دارای یک بخش میانی است که بین ابتدا و انتهای اتصالات آن قرار گرفته و به اشکال مارپیچی دیده می‌شود، قسمت میانی المنت به نسبت ابتدا و انتهای المنت سیلیکون کارباید دارای مقاومت و تحمل دمای بالاتری می‌باشد.

بسیاری از تجهیزات صنعتی و دستگاه‌هایی که در صنایع الکتریکی و مکانیکی استفاده می‌شوند در محیط‌های مختلف ممکن است دچار فرسودگی شوند یا مقاومت مناسبی در برابر برخی از موادی که در محیط‌های صنعتی وجود دارند، نداشته باشند. اما المنت سیلیکون کارباید به دلیل ساخته شدن از مواد دی اکسیدی در برابر فرسودگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است و با محیط های متفاوت صنعتی سازگار است.

اگر قصد خریداری انواع المنت سیلیکون کارباید، المنت سماور، المنت شیشه ای و... را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به شرکت برنا صنعت یگانه مراجعه کنید. در شرکت برنا صنعت یگانه شما می‌توانید المنت سیلیکون کارباید و المنت میله ای سیلیکون کارباید را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت تهیه کنید.

 

مدیر: حمیدرضا یگانه

شماره تماس: دفتر مرکزی:33920434فروشگاه:77617515/6
شماره همراه: 09126858980
تاریخ ثبت: 1401/12/03