منو های نوشیدنی های گرم و سرد کافه های مشهد را بشناسید

منو های نوشیدنی های گرم و سرد کافه های مشهد را بشناسید
منو های نوشیدنی های گرم و سرد کافی شاپ در مشهد را بشناسید

این روز ها که افراد مشغله های کاری شان زیاد شده، بیشتر اوغات ساعتی از روز را به استراحت و ریلکس کردن می پردازند. اکثراً افراد کافی شاپ در مشهد را برای استراحت انتخاب کرده و مشهد یکی از شهر هایی است که آمار تعداد کافی شاپ در آن به نسبت زیاد است.

انواع کافی شاپ در مشهد هم از نظر کفیتی با یکدیگر متفاوت هستند و هم اینکه سبک محیطی آن ها با یکدیگر تفاوت دارد. اما اکثراً دارای منوی یکسانی بوده و نوشیدنی های سرد و گرم یک شکلی را عرضه می دارند.

در زیر، قرار است اصناف یاب شما را یاری رساند تا منو های نوشیدنی های گرم و سرد کافه را بشناسید.

 کافی شاپ در مشهد

انواع نوشیدنی گرم کافه ها

اغلب نوشیدنی های گرم کافه ها، پایه شکلاتی و یا قهوه دارند. در زیر برخی از رایج ترین آن ها در منوی کافی شاپ در مشهد را معرفی می کرده ایم:

اسپرسو: نوعی دم کرده قهوه است. آب گرم که با فشار زیاد از قهوه های آسیاب شده می گذرد، اسپرسو را به وجود می آورد.

کاپوچینو: نوشیدنی گرم مرسوم ایتالیایی را که یک لایه کف روی آن وجود دارد، کاپوچینو می نامند. شیر جوشیده، کف شیر و قهوه سه ماده اصلی تشکیل دهنده کاپوچینو می باشد.

لاته: ترکیب شیر جوشیده و قهوه با کف بسیار کم، لاته را به وجود می آورد. اما به نسبت کاپوچینو از درصد کمتری شیر برخوردار است.

از دیگر نوشیدنی های گرم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هات چاکلت
  • موکا
  • ماکیاتو

و ... .

 

 کافی شاپ در مشهد

 

 

انواع نوشیدنی سرد کافه ها

نوشیدنی های سرد انتخاب اول افراد زمانی است که در فصول گرم سال به کافی شاپ در مشهد می روند. نوشیدنی های سرد همانند نوشیدنی های گرم دارای تنوع بسیاری هستند که مختصراً در زیر به برخی اشاره می کنیم:

اسموتی: اسموتی پوره میوه های مختلف می باشد و بر خلاف آب میوه، اصلاً آبکی نیست. شکر و یخ ترکیبات دیگری است که گاهاً در برخی کافی شاپ ها به اسموتی اضافه می شود.

کوکتل: ترکیب آبمیوه، آب گازدار و سودا، کوکتل را به وجود می آورد. کوکتل در ایران بدین شیوه تهیه می شود ولی در کشور های خارجی دارای الکل هم هست.

شیک: وقتی بستی، شیر و خامه با افزودنی هایی از قبیل شکلات، کیت کت، فندق، میوه و ... ترکیب شود، شیک را به وجود می آورد.

  • آفوگاتو
  • دتاکس
  • فراپه
  • پانچ
و ...، از دیگر نوشیدنی های سرد کافی شاپ در مشهد می باشد.

تاریخ ثبت: 1398/09/20