فولاد آلیاژی ایران

فولاد آلیاژی ایران

فولاد آلیاژی ایران


فولاد به عنوان یکی از رایج ترین نوع فلزات در جهان شناخته می‌شود، فلزی که در ساخت انواع ماشین آلات، خودروها و اتوموبیل‌ها، ماشین‌های سنگین و... استفاده می‌شود، فولاد آلیاژی ایران در واقع یک ترکیب از آهن و کربن است که آلیاژهایی نیز در آن بکار می‌رود، در ابتدا آهن به عنوان فلز اصلی به کار برده می‌شد و پیش از اختراع آلیاژ فولاد، خاصیت‌های فولاد ناشناخته باقی مانده بود.

یکی از مشکلات بزرگ فلز آهن، زنگ زدن در شرایط محیطی مختلف بود، زنگ زدگی فلزات آهنی را به سرعت در معرض پوسیدگی و خرابی قرار می‌دهد، اما پس از کشف فولاد و خواص آن، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که استفاده از فلز فولاد می‌تواند استحکام و قدرت بالاتری داشته باشد. فولاد آلیاژی ایران از گروه خدمات ساختمانی و تاسیسات مقادیر زیادی آهن و نیکل تشکیل شده است و کربنی که در ترکیب آلیاژ فولاد به کار می‌رود به صورت مستقیم در جلوگیری از زنگ زدن تأثیر دارد.

انواع فولاد آلیاژی

با توجه به موادی که در فولاد آلیاژی ایران وجود دارد، در انواع مختلفی تولیدات فولاد انجام می‌شود، به عنوان مثال فولادی که در ساخت آلیاژ آن از مقادیر زیادی کربن استفاده شود، استحکام و مقاومت بالایی دارد، در آلیاژ فولاد از موادی مانند تنگستن، منیزیم و کبالت استفاده می‌شود که هر کدام از این مواد می‌تواند در اضافه کردن ویژگی‌هایی به فولاد تأثیر گذار باشد.

شرکت فرات فولاد به عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه ساخت و تولید آهن آلات، انواع فولاد آلیاژی و فولاد آلیاژی ایران، مفتخر است بهترین فولاد ضد زنگ، فولاد اتومات خوش تراش، واردات فولاد قیمت مناسب و... را به مشتریان ارائه دهد. از این رو شما می توانید برای خرید انواع فولاد آلیاژی و فولاد آلیاژی ایران به شرکت فرات فولاد مراجعه یا با کارشناسان فرات فولاد تماس بگیرید.


مدیر: سیدجعفر صادق شیرازی
شماره تماس: 09129510833
شماره همراه:  09129510833
آدرس: بازارآهن، شادآباد، بلوک 2شمالی، پلاک: 49
تاریخ ثبت: 1401/12/21