انواع قهوه در کافی شاپ ها

انواع قهوه در کافی شاپ ها

انواع قهوه هایی که در کافی شاپ سرو می شود
یکی از نوشیدنی های محبوب کافی شاپ در مشهد که اکثر طرفداران آن هم قشر جوان هستند، انواع قهوه می باشد. مطمئناً شما برای یکبار هم که شده، به اسم های عجیبی از انواع قهوه در منوی کافی شاپ ها برخورده اید و نمی دانستید که اینها باهم چه تفاوتی دارند.

اصناف یاب اینجاست تا شما را با انواع قهوه در کافی شاپ ها آشنا کرده و از نحوه آماده سازی آن ها اطلاعاتی در اختیار شما علاقمندان به قهوه قرار دهد.

 

معرفی انواع قهوه کافی شاپی

برای اینکه در مراجعه به کافی شاپ در مشهد برای دورهمی های دوستانه، قرار کاری، قرار عاشقانه و ... در انتخاب قهوه دچار سردرگمی نشوید، در ادامه انواع قهوه را به شما معرفی می کنیم.

نوشیدنی های قهوه که گرم سرو می شوند:

اسپرسو: دانه های قهوه آسیاب شده درون دستگاه اسپرسو ساز ریخته می شود. در این حین، آب گرم با فشار زیاد با آن ترکیب می شود و نهایتاً نوشیدنی گرم غلیظی را به وجود می آورد. خیلی ها در اشتباه هستند و فکر می کنند اسپرسو نوعی دانه قهوه است. در صورتیکه اسپرسو نوع متفاوتی از روش دم کردن قهوه می باشد.

موکا: یکی از قهوه های پرطرفدار که ترکیبی با شکلات است، موکا نام دارد. اسپرسو، پودر کاکائو به اضافه مقداری شیر مواد تشکیل دهنده موکا هستند. این نوشیدنی انواع مختلفی دارد که مشهورترین و پرطرفدار ترینش، بیچرین نام دارد.

فلت وایت: این نوشیدنی یک نوشیدنی قهوه استرالیایی بوده که از نظر مواد اولیه و ظاهر شباهت زیادی با لاته دارد. این نوشیدنی از شیر کاملاً جوشیده تهیه می شود.

او له: نوعی قهوه فرانسوی می باشد که در تهیه آن به مقدار مساوی، قهوه بسیار قوی و شیر حرارت دیده شده استفاده می شود. نام ایتالیایی این قهوه میستو نام دارد.

و ... .

نوشیدنی های قهوه که سرد سرو می شوند:

آیسد کافی: وقتی قهوه معمولی به صورت طبیعی سرد شود و یا به شکل داغ بر روی یخ ریخته شود، مایع غلیظی ایجاد می شود که به آن آیسد کافی می گویند.

کولد برو: نوعی شیوه تهیه آیسد کافی است و از نظر طعم، مزه و مواد اولیه تفاوتی با آیسد کافی ندارد.

و ... .

کافی شاپ در مشهد

 

حال با وجود اطلاعاتی که در اختیارتان قرار دادیم، می توانید بدون نگرانی و نا آگاهی، قهوه مورد نظر کافی شاپ در مشهد را سفارش داده و از طعم آن لذت ببرید.

تاریخ ثبت: 1398/09/26