تاثیر قیمت سوخت بر قیمت انواع خودرو سواری

تاثیر قیمت سوخت بر قیمت انواع خودرو سواری

تاثیر قیمت سوخت بر قیمت انواع خودرو سواری
این روز ها جو بازار خرید خودرو در مشهد و ایران به خاطر بالا رفتن قیمت بنزین متشنج است. متاسفانه باید گفت که قیمت سوخت و بنزین تاثیر مستقیمی بر نوسان قیمت انواع خودرو سواری داشته و خواهد داشت.

شاید با خود بپرسید که چرا قیمت سوخت بر قیمت انواع خودرو در مشهد و دیگر شهر های ایران تاثیر می گذارد؟ پاسخ سوال شما پیش ماست. همراه اصناف یاب و مشاورینش باشید تا بتوانید دلیل رابطه میان قیمت سوخت و قیمت انواع خودرو را دریابید.

 لوکس فروشی اتومبیل در مشهد | خودرو در مشهد

خودرو هایی که گران شدند

در ایران، خودرو ها به چند شرکت داخلی و یک الی دو شرکت خارجی محدود شده اند. اما در این میان، خودرو هایی که از سوخت کمتری برخوردار هستند، با افزایش قیمت در بازار رو به رو گردیدند. مدتی است که حتی در ایران، خودرو های خارجی با سیستم هیبرید روانه بازار فروش شده اند. افزایش قیمت سوخت، بر قیمت این خودرو های سواری هم بی تاثیر نبود و به علاوه، به متقاضیان آن هم اضافه کرده است.

برخی از این خودرو های کم مصرف که در حال حاضر بورس بازار بوده و گران هستند عبارت است از:

  • تویوتا پریوس
  • تویوتا کرولا
  • مزدا3
  • هیوندا ولستر

و ... که نمونه های خارجی بازار بوده و انواع 206 ها که جزو محصولات داخلی هستند.

 لوکس فروشی اتومبیل در مشهد | خودرو در مشهد

آینده قیمت خودرو در ایران چگونه است؟

اگر به لوکس فروشی اتومبیل در مشهد و یا بنگاه معملاتی خودرو در مشهد سر بزنید، بی شک خودرو هایی به چشمتان خواهد خورد که با وجود کارکرد کم، کسی سراغ آن ها را نمی گیرد و این نمی تواند دلیلی داشته باشد جز پرمصرف بودن شان.

با توجه به اتفاقات چند وقت اخیر، آینده قیمت خودرو در ایران اصلاً با ثبات همراه نخواهد بود و متاسفانه پیش بینی می شود که افزایش بیشتری خواهد داشت.

پس اگر قصد خرید خودرو در مشهد را داشته، بهتر است بودجه خود را تخمین زده و همین الان از لوکس فروشی اتومبیل در مشهد، خودروی مورد نظر خود را تهیه فرمایید.

سعی کنید خودرویی با مصرف سوخت کم خریداری کنید. زیرا در غیر اینصورت با وجود گران بودن بنزین، هزینه های زندگی شما چند برابر خواهد شد و این اصلاً مقرون به صرفه نخواهد بود.

تاریخ ثبت: 1398/09/26