دیاگ تویوتا لکسوس | مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو

دیاگ تویوتا لکسوس | مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو

دیاگ تویوتا لکسوس | مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو 



هنگامی که ماشین شما به تعمیرات احتیاج پیدا می کند، اولین واکنش و عملکرد شما چیست؟ آیا به صورت مستقل شروع به بررسی ایرادهای ماشین می‌کنید یا در اولین موقعیت ماشین خود را به یک مرکز مطمئن در رابطه با تعمیرات ماشین می‌برید؟ بهتر است در این گونه مواقع بهترین گزینه برای عیب یابی و تعمیر ماشین خود را انتخاب کنید.

عیب یابی خودرو و وسایل نقلیه می‌تواند کاری بسیار پیچیده و در برخی از موارد زمان بر باشد. پیش از پپیشرفت علم و فناوری و در دهه های اخیر برای عیب یابی یک ماشین، مکانیک خودرو با بررسی تمام اجزای ماشین مشکل آن را پیدا می‌کرد. این کار به تنهایی زمان بر بود و در برخی از موارد، تعمیرکار توانایی یافتن و حل مشکل ماشین را نداشت و پس از تعمیر نیز، مشکل ماشین رفع نمی‌شد.

اما رفته رفته پیشرفت تکنولوژی توانست تا حد زیادی به حل این مسئله کمک کند. یکی از ابزارهای بسیار کاربردی کامپیوتری در زمینه عیب یابی انواع خودرو، دیاگ ماشین است. دیاگ در واقع نرم افزاری است که می تواند با اتصال به خودرو، بررسی و عیب یابی آن را انجام دهد و سرعت کار را بیشتر کند. جهت دیاگ تویوتا لکسوس به مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو مراجعه کنید.

با توجه به نیاز جامعه و بالا رفتن تقاضا در استفاده از خودرو، امروزه بیشتر تعمیرگاه های ماشین به استفاده از فناوری دیاگ رو آورده اند و تمامی سیستم‌های تعمیرگاه را به دیاگ و کامپیوتر مجهز کرده اند. دیاگ ماشین به میزان بالایی در سرعت کار تعمیرکارها تأثیر گذار است و عیب یابی را به سرعت انجام می‌دهد.

دیاگ لکسوس

در روش دیاگ تویوتا لکسوس و ماشین‌های دیگر، پس از اتصال کابل از ماشین به لپ تاپ یا کامپیوتر تمامی قطعات و اجزای اصلی ماشین تحت بررسی قرار می‌گیرد و به سرعت توسط سیستم عیب یابی می‌شود. این روش بسیار ساده و مقرون به صرفه است به همین دلیل استفاده از دیاگ تویوتا لکسوس رایج می‌باشد.

در مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو شما می‌توانید از خدمات اتومبیل دیاگ تویوتا لکسوس و انواع ماشین‌های خارجی و ایرانی بهره مند شوید. همچنین در مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو تعمیرات و عیب یابی انواع خودرو و ماشین، تعمیرات مرتبط با بدنه و موتور ماشین، شاسی کشی PDR، صافکاری نقاشی حرفه ای و دیاگ لکسوس انجام می‌گیرد.


مدیر: آقای کوشکی

شماره تماس: 26316440
شماره همراه: 09124653043
آدرس: تهران، میدان رسالت به سمت غرب، بعد از خیابان شهید کرد، مجتمع دنیای نور، جنب داروخانه نگین
تاریخ ثبت: 1402/01/30