خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره با قیمت مناسب | جهان کالا

خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره با قیمت مناسب | جهان کالا

خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره با قیمت مناسب در جهان کالا

 

به‌منظور خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره با قیمت مناسب از فروشگاه جهان کالا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، خرید ماشین‌های ظرفشویی‌ها از جمله خرید ماشین ظرفشویی ال جی، خرید ماشین ظرفشویی بوش و... با قیمت مناسب را به راحتی از فروشگاه جهان کالا می‌توانید انجام دهید.
 
این دستگاه پودر مخصوصی به نام پودر ظرفشویی دارد که پس از ورود آب به داخل محفظه با سرعت و نیروی فشار بالایی به سمت ظروف ریخته می‌شود تا ظروف بطور کامل شسته شوند، همچنین مشتریان می‌توانند جهت خرید انواع سرخ کن بدون روغن، خرید اتو مخزن دار خانگی و خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره با قیمت مناسب به فروشگاه جهان کالا مراجعه کرده و جهت کسب اطلاع از قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره نقره‌ای با کارشناسان فروش فروشگاه جهان کالا تماس بگیرند.  

این دستگاه از گروه لوازم خانگی یک محفظه برای قرارگیری انواع ظروف‌ از جمله بشقاب، لیوان و... در این محفظه قرار می‌گیرد، ساختار کلی ماشین‌های ظرفشویی بطوری است که تعدادی سنسور درون محفظه قرارگیری ظروف وجود دارد تا وقتی که ظروف درون آن قرار گرفته و شست و شو انجام می‌شود، نیروی بیش از حد آب باعث خرابی ظروف نشود. 

 

قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره نقره ای در جهان کالا


ماشین‌های ظرفشویی همه مراحل شست و شوی ظروف را طی چند دقیقه انجام داده و به همین منظور سرعت بالایی دارند، این نوع دستگاه‌ها قابلیت شست و شوی ظروف با آب گرم و سرد را دارند، جهت کسب اطلاع از قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره نقره‌ای و خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره با قیمت مناسب، با کارشناسان فروش فروشگاه جهان کالا تماس بگیرید.

اگر قصد خرید انواع ماشین ظرفشویی از جمله خرید ماشین ظرفشویی بوش، دستگاه شستشوی ظروف ال جی را دارید و به دنبال خرید ماشین‌های ظرفشویی 14 نفره با قیمت مناسب هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فروشگاه جهان کالا را انتخاب کنید، فروشگاه جهان کالا انواع دستگاه شستشوی ظروف، آب میوه گیری خوش قیمت، مایکروویو ایرانی و خارجی و...را با بهترین قیمت ارائه می‌کند.

پارامترهای مهم برای خرید ماشین‌های ظرفشویی

 

خرید ماشین ظرفشویی مناسب که یکی از ضروری‌ترین لوازم آشپزخانه است می‌تواند منجر به صرفه جویی در زمان و پول افراد شده و کار شستشوی ظروف را برای شما آسان‌تر کند، دستگاه ظرفشویی بوش، دستگاه ظرفشویی ال جی، اسنوا، الکترولوکس، مایله از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی هستند، به‌منظور انتخاب ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب، باید پارامترهای زیر را در نظر بگیرید.

1- ابعاد: اندازه دستگاه شستشوی ظروف باید با اندازه جایی که قصد نصب دستگاه را دارید متناسب باشد.

2- ظرفیت: ظرفیت دستگاه ظرفشویی باید مطابق با نیازهای خانواده باشد.

3- کارایی: میزان صدا و همچنین میزان مصرف آب و برق و کیفیت شستشوی ظروف نیز باید در انتخاب ماشین‌های ظرفشویی در نظر گرفته شود.

4- قیمت: دستگاه شستشوی ظروف باید با قیمت و کیفیت مناسب انتخاب شود، همچنین باید به هزینه‌های نگهداری و تعمیر آن‌ها هم توجه کنید.

5- برند: برند ماشین ظرفشویی انتخابی شما باید معتبر و با کیفیت بالا باشد. 

 

مدیر:ذبیح اله خسروی
شماره تماس:36830488
شماره همراه:09121198973
آدرس:خیابان ری، بالاتراز آبشار، مقابل پاساژ سهامی پلاک: 736
تاریخ ثبت: 1402/02/24