راهنمای انتخاب بهترین سالن زیبایی عروس در تهران

راهنمای انتخاب بهترین سالن زیبایی عروس در تهران

راهنمای انتخاب بهترین سالن زیبایی عروس در تهران - اصناف یاب

 برای انتخاب بهترین آرایشگاه عروس باید بدانید که محیط سالن زیبایی روی روحیه مشتریان وجذب مشتریان سالن زیبایی تاثیر  بالایی دارد، بنابراین به این نکته دقت کنید، معمولاً  عروس مدت زمان زیادی را در آرایشگاه بانوان می‌گذراند.
بهتر است محیط سالن زیبایی دلباز و آرامش بخش باشد و به اندازه کافی نور دریافت کند، همچنین رعایت بهداشت در زمینه آرایشی و بهداشتی اهمیت بالایی دارد.
 


یک سالن زیبایی عروس خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

خلاقیت

آرایشگر سالن زیبایی عروس مناسب باید حرفه‌ای بوده و همه تکنیک‌های آرایشگری را بداند و همچنین باید ابتکار عمل داشته باشد و بتواند بهترین آرایش را برای افراد انجام دهد.
بعضی از مدل‌های آرایشی به چهره برخی از افراد زیبایی نمی‌بخشد اما انتخاب رنگ و تکنیک، میزان ابتکار عمل میکاپ کار را نشان می‌دهد اما به همراه داشتن عکسی از مدل عروس دلخواه مشتری، به آرایشگر در پیاده سازی آرایش مناسب با سلیقه عروس کمک می‌کند.

مدرک معتبر

برخی از سالن‌های آرایش عروس  مدارک بین‌المللی خود را در تبلیغات ثبت کرده و تنها مدرک معتبر آن‌ها گواهی نامه‌ای است که از سازمان فنی حرفه‌ای دریافت کرده‌اند، اسناد مربوط به سپری کردن دوره‌های آرایشگری بهترین آرایشگاه عروس باید روی دیوار سالن ثبت شده باشند. 

حرفه‌ای در کار

بهترین سالن زیبایی عروس با آرایشگران حرفه‌ای داشته و با انواع جنس مو، پوست و ناخن مختلف آشنا بوده و مدلی مطابق با فرم صورت اشخاص را شناسایی کنند، اگرچه مدل درخواستی مشتری ممکن است متفاوت از معیارهای صورت یک فرد باشد اما یک آرایشگر حرفه‌ای باید بتواند مدل جایگزین شبیه الگوی ارائه ‌شده را داشته باشد و توضیحات تخصصی مربوط به دلیل اجرایی نشدن مدل مورد نظر را ارائه دهد.  

موقعیت مکانی مناسب

بهتر است سالن آرایش عروس در نزدیکی محل برگزاری عروسی یا آتلیه انتخاب شود تا رفت و آمد برای عروس و داماد آسان شده و استرس دیر رسیدن به مراسم را نگیرند، مکان پارکینگ مناسب برای خودروها و موجود بودن کفپوش مناسب برای پیاده روی عروس با کفش پاشنه بلند و همچنین ثبت تصویرهای منحصر به فرد نیز از نکاتی است که هنگام انتخاب آرایشگاه بانوان مناسب باید به آن دقت کنید.

برخورد مناسب کارکنان

بهتر است قبل از مراجعه به سالن زیبایی با کارکنان آرایشگاه بانوان تماس گرفته و نحوه پاسخگویی آن‌ها را بررسی کنید، آرایشگاه‌های حرفه‌ای آگاه به نحوه برخورد با مشتری هستند و تا حد امکان فرصتی را برای مشتریان فراهم می‌کنند که بتواند به ‌راحتی تصمیم بگیرد. 

نکات مهم در انتخاب آرایشگاه زیبایی بانوان


میکاپ، مدل مو و لباس عروس از مهم‌ترین موارد آرایشی و بهداشتی عروس در بهترین آرایشگاه‌های زیبایی عروس هستند، معمولا بهترین سالن زیبایی عروس امکانات و تجهیزات مناسب و کاملی دارند، امکانات و تجهیزات آرایشگاه زیبایی عروس عبارتند از:

1. لوازم آرایشی استفاده شده در سالن زیبایی برتر کیفیت و ماندگاری بالایی دارند.
2. سالن زیبایی عروس مناسب معمولا با چند اتاق جداگانه برای ارائه خدمات زیبایی عروس مثل ناخن، میکاپ و شینیون می‌باشد.  
3. اکسسوری‌های مناسب عروس مثل لاک، تاج عروس و… در بهترین سالن زیبایی عروس وجود دارند.   
4. باید انواع موهای طبیعی با رنگ‌های متفاوت در سالن آرایشی عروس وجود داشته باشد. 
5. مکان مناسب تعویض لباس عروس در بهترین آرایشگاه‌ زیبایی عروس وجود دارد.
6. همه پرسنل بهترین سالن زیبایی عروس باید حرفه‌ای، متخصص و خوش رفتار باشند.

لیست خدمات سالن زیبایی آرایشگاه زنانه

لیست خدمات بهترین آرایشگاه زنانه معمولا موارد زیر است :

موخوره‌گیری (کوتاهی مو)

تکنیک‌های متفاوتی برای‌ موخوره گیری و ازبین‌بردن موخوره وجود دارد‌  در ادامه بطور مختصر بعض از موثرترین و متداول ترین تکنیک های موخوره گیری را توضیح می‌دهیم :

کوتاه کردن مو: از  متداول‌ تکنیک‌های برطرف کردن موخوره  کوتاهی کردن مو می باشد که از قدیم الایام تا کنون کاربرد داشته است . در این متد ، حدودا 10 تا 15 سانتی متر از انتهای موها کوتاه‌ میشود تا موخوره ها کاملا برطرف شود ، همچنین پیتاژ مو هم یکی از روش های کوتاه کردن مو با قیچی های مخصوص است که در آن موها خرد شده بدون اینکه کوتاه شوند و یا اثری از قیچ بر روی موها مشاهده شود و تا حد زیادی باعث برطرف شدن موخوره می‌شود.

رنگ، دکلره، مش، آمبره، سامبره و بالیاژ مو

همه این روش‌ها برای رنگ کردن و روشن کردن کامل مو و یا بخشی از مو استفاده می‌شود که با توجه به نیاز خود می توانید یک یا چندین متد را انتخاب کنید، البته همه موارد به خصوص دکلره در بهترین آرایشگاه عروس بستگی به مهارت و تجربه ودانش آرایشگر می تواند به مو ها آسیب وارد کند و یا کاملا حرفه ای و بدون خطر انجام شود.

بوتاکس مو

اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد بوتاکس مو توضیح دهیم در واقع در این متد تمامی تارهای آسیب دیده موتک به تک با فیلر پر می شود و بستگی به کیفیت فیلر استفاده شده موهای آسیب دیده ترمیم می شود .

کراتین مو

این روش بیشتر انتخاب افرادی است که موهای فر و مجعد و یا آسیب دیده دارند و برای تغذیه ی موی خود و یا صاف کردن آن از این روش استفاده می کنند .

اکستنشن مو 

بطور خلاصه اضافه کردن موی طبیعی یا مصنوعی برای افزایش حجم یا طول مو آن می باشد.

فر دائم مو

یک روش کاملا شیمیایی برای فر کردن طولانی مدت موها می باشد که به فر شش ماهه معروف است از خدمات آرایشی بهترین آرایشگاه عروس است.

براشینگ مو

حالت دادن به موها به وسیله شانه، برس و سشوار از خدمات بهترین آرایشگاه‌های زیبایی عروس است.

کرلی مو

کرلی یکی از روش‌های براشینگ مو است که به وسیله اتوی مو، سشوآر، بابلیس و سایر دستگاه‌ها در بهترین آرایشگاه‌های زیبایی عروس انجام می‌شود. این روش حالت فر بسیار طبیعی تر و ملایم تری به مو می‌دهد و اکثر خانم ها برای فر کردن موهای خود کرلی مو را انتخاب می‌کنند.

 

کرلی مو

 

لیفت و لمینت مو

از جدیدترین روش‌های آرایشی بهترین آرایشگاه‌های عروس می‌باشد که مواد مخصوصی که اکثرا پایه پروتیین و روغن دارند باعث صافی و براق شدن مو می‌شود، همچنین به دلیل مواد مغذی آن باعث تغذیه مو و ترمیم مو می‌شود .

آرایش ناخن 

معمولا شامل انواع کاشت و ترمیم ناخن، ژلیش ناخن، مانیکور و پدیکور ناخن، کاور ناخن، لاک و سوهان کشی، طراحی ناخن، ریمو ناخن دست و پا می باشد.

آرایش صورت 

خدمات زیبایی میکاپ صورت، اصلاح صورت، اصلاح با وکس و شیو، میکاپ چشم و صورت، آبرسانی پوست، پاک سازی و لایه برداری، میکرودرم، خط چشم دائم، خط لب و رژ لب دائم، بن مژه دائم در گروه آرایشی بهترین آرایشگاه‌های زیبایی عروس قرار می‌گیرند.


آرایش صورت

آرایش پوست

آرایش پوست صورت بهترین سالن‌های زیبایی عروس شامل طراحی حنا روی پوست، دکوپاژ تتو، پاک کردن تتو و خال به روش پلاسما است.


آرایش ابرو

آرایش ابروی بهترین آرایشگاه‌های زیبایی عروس معمولا شامل لیفت ابرو، رنگ و بوتاکس، میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو، اصلاح ابرو با تیغ و قیچی، هاشور، سایه و میکروپیگمنتیشن می‌شود.


اپیلاسیون

دسته آرایشی اپیلاسیون سالن‌های زیبایی عروس برتر شامل اپلاسیون گیاهی و معمولی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود.

تاریخ ثبت: 1402/03/07