خرید شیرآلات گروهه ( Grohe )

خرید شیرآلات گروهه ( Grohe )

خرید شیرآلات گروهه ( Grohe ) 


شرکت گروهه Grohe تولیدکننده‌ لوازم بهداشتی آلمانی است که محصولات آن در سراسر دنیا توزیع می‌شود، کارخانه گروهه از تولیدکننده‌های بزرگ جهان بوده و محصولات این برند تنوع بسیار بالایی دارد. 
شیرآلات از مهم‌ترین تجهیزات جانبی منزل هستند که بیش از چند بار در روز مورد استفاده قرار می‌گیرند، شیرآلات گروهه Grohe با توجه به کاربری مورد نیاز، زیبایی، گارانتی معتبر، جنس و کیفیت ساخت آن‌ها خریداری شده و در همه ساختمان‌ها بکار می‌روند.

محصولات شرکت گروهه از نظر قیمت تنوع بسیاری دارند، برخی از آن‌ها از تکنولوژی‌ روز دنیا برخوردار بوده و قیمت بالایی هم دارند، در حالی که برخی از آن‌ها در مدل‌های ساده و ارزان هستند، انتخاب هر دسته از آن‌ها برای کاربرد خدمات ساختمانی و تاسیسات میزان بودجه و نوع کاربری آن بستگی دارد، معمولا انواع شیر چشمی در شرکت‌ها و مراکز عمومی استفاده می‌شوند. 

انواع شیرآلات برند گروهه

مجموعه 4 عددی شیرآلات گروهه از مصالح و ملزومات ساختمانی مناسب یک خانه‌ کوچک بوده و شامل چهار شیر اصلی است، سردوش حمام گروهه از جمله محصولات این برند است که در جنس‌های مختلف استیل، پلاستیک و کروم ساخته می‌شوند، شیر روشویی گروهه هم از انواع شیرآلات گروهه است که بسیار باکیفیت بوده و قابلیت چرخش بالایی دارد.  

شیر آلات گروهه شامل شیرهای ظرفشویی و روشویی گروهه، شیرهای حمام، توالت، پاشور و سردوش گروهه از مصالح و ملزومات ساختمانی است و در مدل‌های زیر تولید می‌شوند: 

مدل بائوج گروهه

مدل بائولوپ گروهه

مدل هانس گروهه

مدل یورو استایل کاسمو گروهه

مدل بائو کرو

  مدل فوکوس


خرید اینترنتی شیرآلات گروهه   Grohe

 

محصولات این برند را با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن از فروشگاه‌ اینترنتی اوشن کابین خرید کنید، خرید از این سایت بصورت امن انجام شده و با امکان پرداخت درب منزل است. 

فروشگاه اوشن کابین

بهتراست قبل از خرید آنلاین شیرآلات گروهه، ویژگی‌های ظاهری، روش نصب، خدمات پس از فروش، قیمت و همچنین اطلاعات فنی محصولات از جمله کیفیت آبکاری، آلیاژ برنج، قطعات داخلی، سبک ظاهری و کیفیت کلی محصولات را بررسی کرده و مناسب‌ترین گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

دقت کنید که 60 درصد آلیاژ بخش داخلی شیرآلات مس و 40 درصد آن روی و سایر فلزات است و درصد خیلی کم و حدود 2.5 درصد از آن سرب است. انواع آبکاری‌های آن از جنس مس یا برنز است که هر یک ویژگی‌های مربوط به خود را دارند برای مثال مس خاصیت ضد باکتریایی داشته و برنز هم کیفیت و قیمت مناسبی دارد.
تاریخ ثبت: 1402/03/16