نمایندگی پخش عمده وتک انواع لامپ ومحصولات روشنایی

نمایندگی پخش عمده وتک انواع لامپ ومحصولات روشنایی

نمایندگی پخش عمده وتک انواع لامپ و محصولات روشنایی


برای خرید و فروش انواع لامپ، LED یا چراغ دیواری می‌توانید به دو شکل حضوری و آنلاین انجام دهید، بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم روشنایی را بصورت عمده نیز ارائه می‌کنند، بهتر است قبل از خرید لوازم روشنایی، انواع مختلف آن‌‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین لامپ یا محصول روشنایی را بخرید.

فروشگاه‌های آنلاین معتبر لوزام روشنایی


برای خرید محصولات الکترونیک و دیجیتال برندهایی مثل افراتاب، نورصرام، نورافشان و سایر برندها در انتخاب فروشگاه آنلاین خود دقت کنید، سعی کنید خرید لامپ و کالاهای روشنایی را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید، در ادامه چند نمونه از فروشگاه‌های معتبر را معرفی خواهیم کرد:

1. فروشگاه دیجی کالا : یکی ازمعروف ترین فروشگاه‌های آنلاینی است که  لوازم روشنایی مثل لامپ و LED را با قیمتی مناسب و ارسال سریع ارائه می‌کند. 

2. بامیلو: از معتبرترین مراکز فروش لوازم روشنایی برندهای نورافشان، نورصرام، افراتاب و ... است که معمولا محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می‌کند.

3. آی‌سوک: یکی از پرطرفدارترین سایت های فروش آنلاین کالاهای روشنایی است که محصولات را با قیمت رقابتی و کیفیتی  بالا عرضه می‌کند.

4. کالازون: نیز از محبوب‌ترین مراکز فروش  برندهای افراتاب، نورصرام، نورافشان و ... است که محصولات را با قیمت مناسب و ارسال سریع انجام می‌دهد.

5. آی‌پارس: یکی از وب سایت های شناخته شده فروش اینترنتی است که محصولات روشنایی را با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می‌کند، امکان خرید آنلاین لوازم روشنایی این مرکز از طریق سایت و اپلیکیشن هم برای مشتریان فراهم است.



نحوه خرید محصولات با گارانتی از نمایندگی‌های پخش


فروشگاه‌های آنلاین معتبر، محصولات روشنایی را با گارانتی ارائه می‌کنند، همچنین شرایط خرید و مدت گارانتی محصولات در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است. بهتر است قبل از خرید، شرایط گارانتی محصول را به دقت بررسی کرده و در صورت بروز مشکل در استفاده از محصول با شماره‌های ثبت شده بر روی محصول و یا وب سایت رسمی شرکت مربوطه تماس گرفته و  در جهت تعویض و یا تعمیر محصولات اقدام کنید.

برخی از مراکز فروش لوازم روشنایی گزینه بازگشت کالا را هم برای مشتریان خود ارائه می‌کنند که افراد در صورت نیاز به تعویض یا بازگشت محصول، می‌توانند از این گزینه استفاده کنند.
در هر صورت پس از بررسی قیمت ، مقایسه کالاها از نظر کیفیت ، گارانتی و ... خرید خود را با اطمینان بیشتر انجام دهید.
تاریخ ثبت: 1402/03/18