فروش شیرآلات هانس گروهه آلمان با گارانتی معتبر

فروش شیرآلات هانس گروهه آلمان با گارانتی معتبر

فروش شیرآلات هانس گروهه آلمان با گارانتی معتبر


شرکت گروهه آلمانی Hans Grohe یکی از بزرگترین تولید کنندگان شیرآلات ساختمانی در دنیاست که هوشمندسازی در طراحی و تولید شیرآلات باکیفیت باعث شده که یکی از برندهای برتر این زمینه باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت اوشن کابین (کلیک بر روی تصویر پایین) با خیال راحت محصولات این شرکت را باگرانتی معتبر شرکتی و قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا خریداری کنید .

شیرالات گروهه-شیرالات هانس گروهه-هانس گروهه-گروهه-خرید شیرالات گروهه

هانس گروهه محصولات متنوع در خصوص لوازم خانگی که همان مصالح و ملزومات ساختمانی به شمار می آید را با کاربردهای‎ مختلفی همچنین با کیفیت های بالا  را تولید و در بازار به فروش می رساند، که هر یک نسبت به مواردی که ذکر خواهد شد قیمت‌های متفاوتی دارند. رایج‌ترین شیرهایی که بصورت تکی یا عمده ارائه می‌شوند، شیرآلات لمسی ، سنسوردار، دیسکی، کارتریجی، دیجیتال، توپی، تک دسته است. 

شیرآلات هانس گروهه

فروش شیرآلات هانس گروهه Hans Grohe


این محصولات با گارانتی معتبر به فروش می‌رسند، برای خرید شیرآلات هانس گروهه آلمان می‌توانید از روش‌های زیر اقدام کنید. 

•خرید از فروشگاه معبتر اوشن کابین : با بیش از ۱۹ سال سابقه در عرصه واردات و تولیدات کابین دوش و محصولات سونا جکوزی و شیرآلات برند گروهه ، یکی از کاملترین انبارها و قوی ترین دپوهای خاورمیانه از دیرباز تا به امروز می باشد همچنین کلیه امور تاسیسات توسط این مجموعه انجام می پذیرد .

شیرالات گروهه-شیرالات هانس گروهه-هانس گروهه-گروهه-خرید شیرالات گروهه

•خرید حضوری: یکی از روش‌های مرسوم خرید حضوری از فروشگاه‌های مختلف است. به همین منظور، می‌توانید به فروشگاه‌های مربوطه شهر محل سکونت تان مراجعه کرده و محصولات گروهه را مشاهده کرده و خریداری کنید.

•خرید آنلاین: خرید آنلاین روش دیگر خرید شیرآلات هانس گروهه آلمان است، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و وب‌سایت‌های معتبر، این محصولات را به فروش می‌رسانند. با مراجعه به وب‌سایت‌های مختلف، می‌توانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید، همینطور، بهتر است قبل از خرید محصول مورد نظرتان از قیمت‌ها و شرایط خرید وب‌سایت‌های مختلف مطلع شوید و بهترین محصول را بخرید.

•خرید از نمایندگی‌ها : باید از نمایندگی‌های رسمی هانس گروهه در  شهر خودتان خریداری کنید، با مراجعه به وب‌سایت شرکت هانس گروهه آلمان، می‌توانید نمایندگی‌های مربوطه کشور خودتان را پیدا کنید.

در مورد قیمت این محصولات باید بدانید که به دلیل نوسانات بازار نمی‌توان قیمت‌های دقیقی ارائه کرد، قیمت‌ها نسبت به مدل، کارایی، جنس و رنگ و همچنین موارد دیگر مشخص می‌شوند که برای کسب اطلاعات از قیمت محصولات باید با کارشناسان فروش گروهه تماس بگیرید.

انواع شیرآلات گروهه
مجموعه 4 عددی شیرآلات گروهه مناسب یک خانه‌ کوچک بوده و شامل چهار شیر اصلی است،

سردوش حمام گروهه از جمله محصولات این برند است که در جنس‌های مختلف استیل، پلاستیک و کروم ساخته می‌شوند،

شیر روشویی گروهه هم از انواع شیرآلات گروهه است که بسیار باکیفیت بوده و قابلیت چرخش بالایی دارد.

شیر آلات گروهه شامل شیرآلات ظرفشویی گروهه، شیرآلات روشویی گروهه، شیرآلات حمام گروهه، شیرآلات توالت گروهه، شیر پاشور گروهه، سردوش گروهه است و در مدل‌های زیر تولید می‌شوند:

 • شیرآلات مدل بائوج گروهه
شیرآلات مدل بائولوپ گروهه
شیرآلات مدل هانس گروهه
شیرآلات مدل یورو استایل کاسمو گروهه
شیرآلات گروهه مدل بائو کرو
شیرآلات گروهه مدل فوکوس
تاریخ ثبت: 1402/03/18