بهترین دکتر اندولیفت در ایران | اصناف یاب

بهترین دکتر اندولیفت در ایران | اصناف یاب

بهترین دکتر اندولیفت در ایران

 

اندولیفت چیست ؟

اندولیفت یکی از بهترین روش های پیکر تراشی بدون جراحی در ایران می باشد که در سال های اخیر به دلیل اینکه نیاز به جراحی و بی هوشی و ... ندارد به شدت مورد استقبال عموم قرار گرفته است ، به همین خاطر احتمال آسیب به بافت های عصبی و سلول های پوست وجود ندارد .  اندولیفت به صورت سرپایی بوده و نیاز به بستری و ... ندارد و زمان بسیار کم تری به نسبت اعمال جراحی نیاز دارد . این روش یکی از روش های لیزر درمانی کم تهاجمی (غیر تهاجمی) محسوب می شود .همان طور که می دانید اکثر روش های جوان سازی نیاز به بی حسی موضعی ، جراحی ، بخیه و ... دارند و بعد از آن پس از مدت ها نیازمند مراقبت ویژه می باشد تا محل زخم های حاصله از جراحی بهبود یابند . این روش یکی از بروز ترین روش های موجود برای جوان سازی و زیبا سازی پوست می باشد .  اندولیفت یکی از خدمات مردن و نوین شاخه پزشکی و سلامت می باشد .


در اکثر شهرهای بزرگ ایران خدمات اندولیفت انجام می شود ، ولی بهترین دکترهای اندولیفت در ایران بیشتر در شهرهای بزرگی مثل تهران ، اصفهان و شیراز انجام می شود و در صورتی که میخواهید از بهترین پزشکان متخصص این حوزه کمک بگیرید باید در اغلب موارد در اینترنت به دنبال بهترین پزشک در این شهر ها جستجو کنید ، بعد از انتخاب پزشک مورد نظر و دریافت نوبت و مشاوره با پزشک مربوطه اقدام به انجام آن کنید .این خدمات در دسته بندی علوم پزشکی قرار می گیرند .


روش کار اندولیفت 

اندولیفت به صورت نوار باریکی از نور تقریبا به اندازه 300 میکرون مثل یک تار مو گرما را به زیر پوست انتقال می دهد و باعث رفع چین و چروک و جوان سازی پوست می گردد ، بدین صورت که باعث نحریک سلول های پوست شده و به تولید کلاژن پوست کمک می کند . ماندگاری این روش حدود 3 سال است و تنها عوارض جانبی آن سرخ شدن و حالت کبودی موقت پوست است که بعد از چند روز به صورت خود به خود از بین می رود .


خدمات اندولیفت برای اکثر قسمت های بدن مثل : فک و صورت ، غبغب و گردن ، صورت و خط لبخند و پیشانی ، افتادگی پلک و ... که پوست افتادگی پیدا کرده ، قابل انجام است . تاریخ ثبت: 1402/04/03