دندانپزشکی در تهران | معرفی بهترین دندانپزشک

دندانپزشکی در تهران | معرفی بهترین دندانپزشک


دندانپزشکی در تهران | معرفی بهترین دندانپزشک

دندانپزشکی در تهران با معرفی بهترین دندانپزشک متخصص و فعال در تهران / اگر بخواهیم دندانپزشکی را تعریف کنیم و یا در مورد رشته دندانپزشکی توضیح دهیم باید گفت که دندانپزشکان در دو پوزیشن دندانپزشک و جراح عمومی و دندانپزشکان متخصص قرار دارند و فعالیت می کنند.

برخی دندانپزشکان عمومی  پس از فارغ التحصیلی دوره دکتری حرفه ای و آشنایی کامل با کلیه جهات دندانپزشکی،  تصمیم به ادامه تحصیل در یک رشته تخصصی می گیرند و به صورت تخصصی یک رشته از این حوزه را انتخاب نمایند.
شاید جالب باشد بدانید که دندانپزشکی بیش از 7 رشته تخصصی دارد که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح می دهیم .



تخصص های رشته دندانپزشکی

دندانپزشکی متخصص اندو در تهران

متخصص اندو یا متخصص ریشه دندان در تهران هم به صورت مطبی در مطب خود و یا بصورت کلینیکی در کلینیک های معتبر دندانپزشکی در روزهای خاصی فعالیت میکنند

طبیعتا تا کنون اسم عصب کشی به گوشتان خورده است و یا یکبار هم شده آن را تجربه کرده اید
زمانی که پوسیدگی به کانال عصب دندان می رسد ناچاران باید کانال دندان را از عصب های داخل آن خالی کرد که اصطلاحا عصب کشی یا اندو گفته می شود . این کار توسط همه دندانپزشکان انجام می شود.

اما کانالهای برخی دندانها انحنا های خاصی دارند که کار را برای دانپزشک عمومی سخت میکنند که به دندانپزشک متخصص اندو یا اندوانتیست ارجاع می دهند .

بله متخصص ریشه یا اندو یا اندودانتیست به صورت اختصاصی کار عصب کشی تخصصی انجام می دهد و دندانهاای به ریشه های غیر عادی  را با دستگاه های و تجهیزات تخصصی از عصب خالی میکنند.

 

دندانپزشک متخصص لثه  در تهران

دندانپزشک متخصص لثه به صورت تخصصی بیماریهای لثه را درمان میکند . لثه به بافت نرم داخل دهانی گفته می شود که  از بافت سخت و استخوانی دندان و فک مراقبت میکند . سلامت لثه ضامن سلامتی دندان است و اگر لثه دچار مشکل شود بدون شک تاثیر آن بر دندان مشاهده خواهد شد.

اصناف یاب در این وبسایت برخی از دندانپزشکان متخصص لثه در تهران  را برای آشنایی  شما  در دسته بندی دندانپزشکی معرفی کرده است که می توانید با مراجعه به این صفحات با این متخصصین  ارتباط برقرار کنید.

دندانپزشک متخصص پروتز در تهران

همان گونه که با مفهوم پروتز آشنا هستید  درواقع به مفهوم یک جز مصنوعی می توان از پروتز نامبرد .

پروتز در دندانپزشکی در واقع همان دندان مصنوعی و روکش های مصنوعی است که ساخته می شود و جایگزین دندان در دهان افراد می شود.

دندانپزشک متخصص پروتز فعال در تهران عموما به صورت تخصصی درمان های روکش و پروتز های مصنوعی ، روکش های ایمپلنت و اوردنچر و لمینت های دندانی را به خوبی می توانند انجام دهند

این دندانپزشک معمولا برای شروع کارها با متخصص لثه مشورت و همفکری دارد برای انجام کار بهتر .

دندانپزشک  متخصص فک  و صورت در تهران

متخصصات فک و صورت در تهران همزمان با فعالیت در بیمارستانهای خصوصی و دولتی تبحر ویزه ای در کاشت ایمپلنت های دندانی  و جراحی های استخوانی درون دهانی مانند سینوس و جراحی سینوس باز و بسته و همچنین پیوندهای استخوانی فک را بخوبی انجام می دهند.

دندانپزشک متخصص ارتودنسی در تهران

متخصص ارتودنسی در تهران عموما درمانهای عمومی مثل عصب کشی و ترمیم دندان انجام نمی دهند .

متخصص ارتودنسی  دندان به صورت تخصصی درمان ناهنجاری ها و نا منظمی دندانها را درمان می کنند که عموما طول درمان طولانی را هم به دنبال دارد.

دندانپزشک متخصص تشخیص بیماریهای دهان و دندان

فارغ التحصیلان تخصص تشخیص بیماریهای دهان و دندان در تهران  عموما به برسی بیماریهای موجود در دهان و حلق و نواحی بافت نرم و سخت دهان را بررسی و درمان میکنند.

عموما قبل از شروع جراحی های دهانی توصیه می شود به این متخصص مراجعه و مشورت های لازم انجام شود.

دندانپزشک متخصص کودکان در تهران

فارغ التحصیلان تخصصی دندانپزشکی کودکان در تهران همانطور که از نامشان پیداست با کودکان و دندان و دهان کودک سروکار دارند. ظرافت همکاری با کودک برای درمان مشکلات دندانی از خصوصیات این متخصصان است .

 

دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی  در تهران

دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی عموما با لایه بیرونی از لثه دندان یعنی همان چیزی که شما به عنوان دندان قابل مشاهده است می بینید سرو کار دارند.

زیبایی در دندانپزشکی یکی از علاقه مندی ها و نیاز های افراد است تا بتوانند یک لبخند زیبا داشته باشند.

دندانپزشکان ترمیمی زیبایی با فوکوس روی موضوع زیبایی نرمال دندان برای داشتن لبخند زیبا مشکلات ناهنجاریهای دندانی را با استفاده از ونیرهای دندانی مثل کامپوزیت و لمینت دندان برطرف کرده اند .

دندانپزشک متخصص رادیو لوژی فک و صورت درتهران

برخی از دانش آموختگان رشته دندانپزشکی در زمان تحصیل تخصصی رشته رادیولوژی فک و صورت را انتخاب کرده و ادامه تحصیل می دهند

هر دندانپزشکی اعم از عمومی یا متخصص برای تشخیص و درمان های دندانی نیاز به عکس های رادیولوژی دندانی دارد که این نیازمهم را متخصصین رادیولوژی فک و صورت برطرف کرده اند.

اینگونه می توان عنوان کرد هدف اصناف یاب  معرفی مشاغل زیر مجموعه پزشکی و سلامت است که با معرفی هر صنف و پزشکان و اختصاص صفحات به این اصناف فرصت را برای معرفی هرچه بهتر خودشان فراهم آورده است تا مخاطبین و مراجعه کنندگان به این وبسایت راحت تر و بهتر انتخاب خود را انجام دهند.

معرفی بهترین دندانپزشک در تهران

اگر بخواهیم بهترین دندانپزشک در تهران را به شما معرفی کنیم بهتر است اینگونه موضوع را باز کنیم که دندانزشکان زیادی در کلان شهر تهران مشغول به طبابت هستند و هرکدام از قبیل متخصص و عمومی در کار خود خبره و با تجربه هستند اما انتخاب بهترین متخصص و بهترین دندانپزشک در تهران را عموما از نظرات مراجعه کنندگان و از اسم وآوازه دندانپزشک می توان درایفت کرد. هرچند یک نفر خاص نمی تواند به تنهایی بهترین دندانپزشک یک شهر آن هم در تهران باشد .

شاید بتوان به دنبال بهترین های حوزه تخصص خاصی سرچ کرد و به صورت جزیی تر در خصوص تخصص یک دندانپزشک به بهترینهای ان حوزه و ان تخصص رسید.

در این سایت لیستی از مجموع دندانپزشکان خوشنام در تهران را برای استفاده و ایجاد ارتباط انتشار داده ایم تا مراجعه کننده راحت تر و با اطمینان بیشتری بتواند دکتر دندانپزشک مورد نظر  خود را پیدا کند.

 

 

تاریخ ثبت: 1402/04/29