تجهیزات آکواریوم و ماهی در منطقه 1 تهران

 تجهیزات آکواریوم و ماهی در منطقه 1 تهران

 تجهیزات آکواریوم و ماهی در منطقه 1 تهران

خرید تجهیزات آکواریوم و ماهی در منطقه 1 تهران را می توانید به راحتی و با دسترسی آسان انجام دهید . در صورتی که با ارزیابی  از صاحبان مشاغل مرتبط با فروش تجهیزات آکواریومی و فروش انواع  ماهی های زینتی در سایت اصناف یاب داشته باشید. 

کاربرد آکواریوم در منطقه 1 تهران

اساسا وجود موجود زنده در محیط ساختمان ، چه اداری چه مسکونی و یا با هرکاربری دیگر از نظر روانشناسی موجب ایجاد آرامش در محیط است . علاوه بر آن موجودیت آب در هر محیطی موجب آرامش و کاهش استرس و ایجاد محیطی آرام و دوست داشتنی می شود.

حال در نظر بگیرید ماهی در اب در محیط داخلی خانه جایی غیر از طبیعت در جلوی چشمان شما باشد چه احساسی را تجربه میکنید؟

آکواریوم ماهی را می توان در هر محیطی با هر متراژی حتی در یک تنگ بلور در خانه ساخت و پرورش داد.


 


در منطقه 1 تهران  با توجه به موقعیت تجاری  از آکواریوم  در سایز های نسبتا بزرگتری استفاده می شود . اما سوال اینجاست که در منطقه یک رسیدن به لوازم و تجهیزات آکواریومی و ماهیان زینتی از چه طریقی ممکن می باشد.پ

ما در سایت اصناف یاب شرایطی را فراهم کرده ایم که فعالین حوزه پروش ماهی زینتی و فروشگاه های تجهیزات آکواریوم در تهران حاضر در محدوده منطقه یک را در قالب یک صفحه به شما معرفی کرده است تا بتوانید با مقایسه قیمتی و یا نحوه خدمات رسانی این اصناف در انتخاب خود برای خرید یا استفاده از سایر خدمات راحت تر عمل کنید.

 منطقه ۱ تهران یکی از مناطق 22 گانه شهرداری تهران است که شمالی‌ترین منطقه شهر تهران  محسوب می شود.
 منطقه یک شهرداری تهران بخشی از شهرستان شمیرانات به‌حساب می‌آید. این منطقه همچنین با نام شمیران نیز خوانده می‌شود و در محدوده‌ای به وسعت ۴۹٫۹ کیلومترمربع واقع شده‌است. دارای ۱۰ ناحیه و ۲۷ محله می‌باشد.

 منطقه پانزده موزه همچنین دو مجموعه موزه سلطنتی کاخ نیاوران و کاخ سعدآباد نیز موزه تماشاگه زمان قرار دارد. همچنین مجموعه کاخ‌های نیاوران، سعدآباد، کاخ ملت، کاخ شهوند امامزاده صالح و گورستان ظهیرالدوله از امکان تاریخی قابل توجه است. و مناطق کوهستانی دربند، درکه، رود درکه، کلکچال، اوین پارک‌های نیاوران، جمشیدیه، قیطریه از مکان‌های تفریحی و مراکز جذب گردشگر این منطقه هستند.

فروش ماهی تزیینی در منطقه 1

فروشگاه های ماهیان زینتی مختلفی در منطقه یک تهران وجود دارند که هرکدام با شرایط خاصی و گاها با انواع ماهیان خاص ممکن از خود را از هم صنفان خود جدا کرده باشند .
پیشنهاد ما به شما این است برای یک انتخاب مناسب برای خریدن ماهی زینتی ویا به عبارتی تزیینی آکواریومی مراکز خریدی که در وبسایت اصناف یاب برای شما لیست شده است را بخوانید و بررسی کنید  تا بتوانید به خیال راحت تر ماهی یا تجهیزات آکواریومی خریداری کنید.

ماهیان تزیینی نوعی ماهیان زینتی هستند که برای نمایش در آکواریوم‌ها و استخرهای آبزیان استفادهی‌شوند. این ماهیان به دلایل زیبایی، رنگارنگی و الگوهای خاص در بدنشان جذابیت زیادی دارند. برخیز انواع ماهیان تزیینی عبارتند از:

گوپی: ماهیان گوپی از خانواده پوچی‌ها هستند و بسیار محبوب در آکواریوم‌ها هستند. آن‌ها دارای رنگ‌های زنده و صافی هستند.

نئون: ماهیان نئون از خانواده کاراسینوها هستند و برخی از معروف‌ترین انواع آن‌ها شامل نئون تترا، نئون نارنجی نئون سیاه هستند. آن‌ها دارای رنگ‌های شفاف و نورانی هستند.

بتا: ماهیان بتا از خانواده گورامی هستند و دارای پرچم‌های زیبا در پشت بدنشان هستند. بتاها رنگ‌های زنده و شگفت‌انگیزی دارند.

 

مولی:اهیان مولی نیز از خانواده پوچی‌ها هستند و دارای الگوهای جذاب در بدنشان هستند. آن‌ها رنگ‌های زنده و متنوعی دارند.

آنجل فیش: ماهیان آنجل فیشز خانواده سیکلید هستند و دارای بال‌های زیبا و الگوهای خاصی در بدنشان هستند. آن‌ها رنگ‌های زنده و جذابی دارند.

گورامی: ماهیان گورامی از خانواده گورامی هستند و دارای رنگ‌های زنده و الگوهای جذابی در بدنشان هستند.

پلاتی:اهیان پلاتی از خانواده پوچیها هستند و دارای بال‌های بزرگ و رنگارنگی هستند.

دانیو:اهیان دانیو از خانواده کاراسینوها هستند و دارای الگوهای زیبا در بدنشان هستند.

این فقط چند نمونه از انواع ماهیان تزیینی هستند و هنوز بسیاری از انواع دیگر وجود دارند که  نام بردن از تک تک این موجودات زیبا کار آسانی نخواهد بود شما می‌توانید  با مراجعه به آکواریوم‌های موجود در منطقه یک 1 از نزدیک با ظاهر آنها و قیمت آنها و مشاوره دقیق برای نگهداری آنها آشنا شوید.

 

تاریخ ثبت: 1402/05/02