لیزر مو در تهران | قیمت لیزر موهای زائد کل بدن

لیزر مو در تهران | قیمت لیزر موهای زائد کل بدن

لیزر مو در تهران  | قیمت لیزر موهای زائد کل بدن

لیزر مو در تهران یکی از خدمات بهداشتی و زیبایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. استفاده از ابزارالات قدیمی از بین برنده موهای  زائد بدن که مشکلات بهداشتی را برای افراد از جمله بانوان و حتی اقایان به همراه داشت کاملا منسوخ شده و استفاده از ابزار آلات جدید و با تکنولوژی روز امروزه خواهان بیشتری دارد.

لیزر مو چیست؟

در سالهای اخیر به دلیل مسائل بهداشتی و تمایل به مسائل زیبایی اندام از بین بردن موهای زائد و ناخواسته بدن، مورد استقبال فراوان خصوصا در بین بانوان قرار گرفته است. استفاده از روشهای جدید لیزر موجب از بین رفتن روشهای آزار دهنده و مخرب قدیمی از جمله اپیلاسیون و تیغ ها و موبرها و همچنین حذف جوشهای زیر پوستی آزار دهنده شده است .


 

استفاده از روش لیزر مو در تهران در بسیاری از مناطق تهران و حتی در شهرستانهای کوچک کشور هم قابل دسترسی است.
استفاده از این روشهای جدید علاوه بر محاسن آن مشکلات و عواقبی را نیز به دنبال خواهد داشت ازجمله استفاده نابجای این روشها توسط افراد غیر تخصصی و صرفا با نگاه مادی به ان باعث می شود مشکلات و خطرات حتی جانی برای افراد پیش آید .
در وبسایت اصناف یاب  (راهنمای مشاغل ایران ) سعی کردیم برای انتخاب بهتر شما لیستی از مراکز معتبر لیزر مو در تهران و یا سایر شهرستانها در گام دوم قراردهیم که با اطمینان بهتری نسبت به انتخاب مرکز معتبر اقدام کنید.
با انتخاب مرکز معتبر از هدر رفت پول و وقت شما و بسیار مهمتر از این سلامتی خود را تضمین کنید.

 

لیزر موی زائد با چند جلسه انجام می شود

یکی از موضوعات پزشکی سوال برانگیز برای افرادی که قصد انجام لیزر مو در تهران را دارند این است که این پروسه آن چقدر طول می کشد و عموما لیزر موی زائد در چند جلسه انجام می شود؟

با کمک گرفتن از تجربیات افراد مختلف که از این روش زیبایی استفاده کرده اند به طور کلی به این سوال پاسخ می دهیم.
بخش زیادی از زمان و تعداد جلسات لیزر به شرایط بدنی افراد بستگی دارد و میزان حجم موی زاد ، متبولیسم بدن و قدرت رشد مو ها و همچنین جنس موهای زائد در نتیجه بدست آمده تاثیر گذار خواهد بود.

در این بخش برخی از نظرات مراجعه کنندگان لیزر مو را در رابطه با سوال بالا قرار داده ایم

کاربر سوگند سوالی رو مطرح کرده که :

کسی اینجا لیزر کرده؟

با چند جلسه جواب گرفتید؟

من بعضی جاهام رو تعداد جلسات بالایی زدم ولی خیلی تغییری نکرده نمی دونم ادامه بدم یا نه

جای خوبی هم میرم ولی از نتیجه چندان راضی نیستم

نمی دونم تعداد جلسات باید چقدر باشه کسی می دونه؟

 

سارا در جوابش گفته که : خواهر من 7 جلسه رفته با مرکزی که بهترین دستگاه و بهترین متریال رو داره ولی هنوز ادامه داره و باید بره

 

ارغوان در پاسخ این سوال گفته که : بستگی به موهای بدن داره یعنی جنس موهای بدن داره مثلا موی ضخیم و موی نازک و کرک اینا مدت زمانش متفاوته برای هرکسی

 

ساناز گفته که : معمولا آرنج بازو و‌‌‌‌‌‌‌....لبه ها دیر نتیجه میده . معمولا رو موی مشکی بهتر جواب میده.

با توجه به اینکه پاسخ دادن به این سوالات بسیار تخصصی بوده و نیاز هست نظر کارشناسی پزشکان متخصص در این باره گفته شود پیشنهاد میکنیم برای دریافت پاسخ این سوالات به پزشکان متخصص زیبایی که در صفحه لیزر مو در زیر مجموعه دسته پزشکی و سلامت  سایت اصناف یاب قابل مشهاده است مراجعه کنید تا با مشورت با پزشک متخصص بیشتر در این مورد اطلاعات پیدا کنید.

 

بهترین لیزر برای رفع موهای واژن و بیکنی

استفاده از دستگاههای بروز برای رفع موهای زائد بدن موجب می شود که رضایت مراجعه کننده بیشتر از پیش شود.

عموما متقاضی برای لیزر موهای نواحی بیکنی و رفع موی زائد نواحی تناسلی و واژن بیشتر است چرا که این نواحی می تواند تاثیر بیشتری در رعایت بهداشت فردی  خصوصا بانوان برای جلوگیری از عفونت های واژن داشته باشد.

طبق اظهار نظرها ی مراجعه کننده گان به مراکز لیزر مو ناحیه واژن و نواحی بیکنی از جمله مواردی است که تعداد جلسات بیشتری را باید صرف کرد  تا موهای زائد این نواحی از بین برود.

عوارض لیزر مو بر بدن

 عموما این سوال مهم برای کسانی که از این روش برای حذف موهای بدن استفاده می کنند پیش می آید که:

آیا لیزر مو به بدن آسیب می زند؟ 

آیا لیزر مو موجب سرطان می شود؟

پاسخ این سوالات را به متخصصان این زمینه واگذار می کنیم . 

ما دراین وبسایت شرایطی را فراهم آورده ایم و لیستی از مراکز معتبر لیزر مو را در این بخش قرار داده ایم که با اطمینان خاطر نسبت به تخصص و حتی هزینه ای انجام لیزرمو اقدام کنید. 

تاریخ ثبت: 1402/05/03