متخصص ارتوپد در تهران | کلینیک و بیمارستان ارتوپد تهران

متخصص ارتوپد در تهران | کلینیک و بیمارستان ارتوپد تهران

متخصص ارتوپد در تهران | کلینیک و بیمارستان ارتوپد تهران

متخصص ارتوپد در تهران موضوع مقاله امروز ما است / دردها و مشکلات استخوانی و مشکلات مفصلی از متداولترین دلایلی هستند که بیماران و مبتلایان به این مشکلات به کلینیک ها و یا دکتر متخصص ارتوپد مراجعه میکنند. در این مراکز درمانی دکتر متخصص و فوق تخصص ارتوپدی با کمک گرفتن از تجربیات خود و استفاده از تکنیک ها و دستگاه ها و تجهیزات خاص به درمان و بهبود دردهای مفصلی و دردهای متداول استخوانی و یا هر مشکلی در نواحی استخوان، می پردازند.

برای کاهش بسیاری از دردها لزوما نیاز به جراحی نیست و ممکن است با یک سری ورزشها و تکنیک های خاص درمانی بهبود یابد به همین سبب بیمار می تواند بدون انجام جراحی و در چند جلسه مداوم و منظم طبق نظر متخصص ارتوپد درد ها را کاهش دهد و با استمرار منظم درمان کند.
در کلینیک های ارتوپدی علاوه بر درمان دردهای متداول استخوان و یا مفصل ها ، مشکلات ناتوانی حرکتی و آسیب های ورزشی و یا مشکلات ناشی از تصادفات ، به کمک علم پزشک متخصص ارتوپد در تهران درمان می شود.




در سایت راهنمای مشاغل ( اصناف یاب ) تعدادی از پزشکان و متخصص ارتوپد در تهران در دسته بندی پزشکی و سلامت  معرفی شده اند که شما مراجعه دکننده عزیز می توانید برای انتخاب بهتر با مراجعه به صفحات متخص هر پزشک و ایجاد ارتباط با متخصص ارتوپد در تهران هماهنگی های لازم را انجام دهید.

نیاز به متخصص ارتوپدی برای درمان چه بیماریهایی است ؟

مشکلات استخوانی

مشکلات مفصلی

درمان مشکلات استخوانی با متخصص ارتوپد

ناهنجاری‌های استخوانی

عفونت‌های استخوانی

تومورهای استخوانی

شکستگی‌های ناشی از زمین خوردن

شکستگی‌هایی که بهبود پیدا نمی‌کنند

شکستگی‌های ناشی از تماس‌های ورزشی

شکستگی‌های ناشی از قرارگیری بدن در موقعیت‌های بد

ناهنجاری‌های ستون فقرات

 

درمان مشکلات مفصلی با متخصص ارتوپد

آرتروز

بورسیت

دررفتگی

درد مفاصل

تورم یا التهاب مفاصل

پارگی رباط یا همان لیگامان

در کلینیک های ارتوپدی گاهی برای درمان مشکلات ارتوپدی ازداروهای خاص تزریقی استفاده می کنند و این دارو را به ناحیه کمر و یا ناحیه درد تزریق می کنند.مانند:

تزریق کورتیکواستروئید به مفاصل، تاندون‌ها و رباط‌ها و اطراف ستون فقرات

 انواع جراحی هایی که ممکن است در کلینیک های ارتوپدی  تهران توسط متخصص ارتوپد تهران انجام شود عبارتند از:

جراحی‌های آرتروسکوپی

ترمیم بونونکتومی و پا چکشی

جراحی ترمیم مجدد غضروف یا تجدید ساختار مجدد

جراحی غضروف تا زانو

مراقبت از شکستگی‌ها

آرتروپلاستی

بازسازی رباط‌ها

ترمیم رباط‌ها و تاندون‌های پاره شده

جراحی ستون فقرات مانند دیسککتومی، فروامینوتومی، لامینکتومی و فیوژن ستون فقرات

 

بهترین متخصص ارتوپدی مفاصل و استخوان در تهران

بهترین متخصص ارتوپدی در تهران را در صفحه متخصص ارتوپد برای شما معرفی کرده ایم . در واقع تعدادی از بهترین متخصصان تهران را برای شما معرفی کرده ایم که به راحتی می توانید با برقراری تماس با مطب شخصی یا کلینیک ها یا بیمارستان های محل خدمت از تخصصشان استفاده کنید.
متخصص ارتوپدی مراکز معرفی شده دارای مدارک تخصصی و تجربیات بالا در درمانهای مشکلات عضلانی و استخوانی هستند که مورد تایید بسیاری از مراجعه کنندگانشان قرار گرفته اند.
برخی از این متخصصان ارتوپدی در تهران با توانایی بالا بزرگترین مشکلات عضلانی و حرکتی را درمان کرده اند در نوع خود در ایران قابل توجه است.

بیمارستان ارتوپدی خوب در تهران

برای معرفی بیمارستان ها و کلینیک های خوب تهران به شما مراجعه کننده عزیز در این سایت لیستی از معتبر ترین مراکز درمانی ، بیمارستان های تخصصی ارتوپدی و کلینیک متخصص ارتوپدی در تهران و کلینیک های ارتوپدی سایر شهرستانها کشور نیز معرفی شده است.
در همه بیمارستانهای تهران متخصص ارتوپدی حضور دارد اما برخی بیماران تمایل دارند از متخصصانی که شهرت بیشتری دارند کمک بگیرند که معمولا می تواند در بیمارستانهاییی مانند بیمارستان میلاد تهران یکی از گزینه های مورد نظر باشد.
با توجه به اینکه بسیاری از متخصصین ارتوپدی که در این سایت معرفی شده اند از شهرت بالایی برخوردار و در مراکز بیمارستانی  معتبر نیز فعالیت دارند.

نوبت دهی مراکز ارتوپدی در تهران

نوبت دهی مراکز ارتوپدی در تهران با وجود حجم بالای مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و پزشک متخصص ارتوپدی ممکن است  کار راحتی نباشد. اما با شرایطی که این سایت برای شما فراهم کرده است به راحتی می توانید با متخصص ارتوپد در تهران تماس بگیرید و برای تعیین وقت اقدام کنید.

متخصص ارتوپد در غرب تهران

متخصص ارتوپد در غرب تهران و یا متخصص ارتوپدی شرق و شمال و جنوب تهران را همگی در یک لیست و یکجا به شما معرفی کرده ایم از این طریق شما می توانید با توجه به محل زندگی یا محل کار خود تعیین کنید که با کدام پزشک در کدام منطقه تهران راحت تر می توانید تعیین وقت کنید و با او ملاقات و ویزیت شوید.

 

 

تاریخ ثبت: 1402/05/04