خرید تجهیزات آزمایشگاهی در تهران | راهنمای انتخاب بهترین فروشگاه

خرید تجهیزات آزمایشگاهی در تهران | راهنمای انتخاب بهترین فروشگاه

خرید تجهیزات آزمایشگاهی در تهران | راهنمای انتخاب بهترین فروشگاه

چگونه بهترین فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی را انتخاب کنیم ؟


در واقع معرفی بهترین فروشگاه این گونه محصولات کار بسیار دشواری است چرا که تنوع بسیار بالایی در این حوزه وجود دارد و معرفی فروشگاه یا فروشگاه های با عنوان بهترین دور از واقعیت می باشد ، اما می توان با در نظر گرفتن برخی ویژگی ها و معیار ها از بین فروشگاه های موجود بهترین گزینه در دسترس را پیدا کرد .
تجهیزات آزمایشگاهی از مهم ترین و ضروری ترین لوزام حوزه پزشکی و سلامت می باشد .

بیشترین تمرکز این فروشگاه ها در خیابان ولیعصر تقاطع جمهوری می باشد . در واقع بورس کالاهای تجهیزات پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی در این خیابان می باشد . تعداد فروشگاه های فعال در این حوزه بسیار بالاست ولی خبر خوب این که چند محله از تهران به صورت تخصصی و متمرکز تر فروشگاه های فعال در این حوزه فعالیت دارند .

فروشگاه های تجهیزات آزمایشگاهی در خیابان ولیعصر

یکی از این منطاق واقع در خیابان ولیعصر از تقاطع ولیعصر با خیابان امام خمینی شروع می شود و تا ابتدای چهار راه جمهوری ادامه دارد ، البته در اطراف این خیابان ها به صورت موردی نیز فروشگاه های با محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی موجود می باشد .

خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی در بزرگراه نواب

منطقه دیگری در تهران که به صورت تخصصی و گسترده که در زمینه تجهیزات طبی / آزمایشگاهی زیادی را در خود جای داده است ، بزرگراه نواب اطراف پل کمیل است که بیشترین تمرکز این فروشگاه ها و مراکز خرید در این محدوده هستند هر چند در اطراف این خیابان ها نیز صورت موردی فروشگاه هایی را پیدا می کنید .

پخش تجهیزات شیمی و آزمایشگاهی در ناصر خسرو

منطقه دیگری که میتوان تجهیزات آزمایشگاهی ارزان قیمت و تخصصی را به راحتی پیدا کرد ، خیابان ناصر خسرو تهران است ، هرچند نام این خیابان با خرید دارو های نایاب و غیر قانونی عجین شده است ولی چند سالی است که اکثر مغازه های ابتدایی این خیابان به صورت تخصصی تر در حوزه فروش مواد اولیه شیمیایی فعالیت دارند . که در کنار فروش این محصولات برخی از اقلام تجهیزات آزمایشگاهی نیز به فروش می رسد .

در تمامی این مناطق با مراجعه به فروشگاه ها و مقایسه قیمت و بررسی اصالت و ... کالا یا کالاهای مورد نظر خود را می توانید بیاید و خرید خود را انجام دهید .

تجهیزات آزمایشگاهی شامل محصولات بسیار زیادی می شود که در ادامه برخی از آن ها را بررسی خواهیم کرد .
شیشه آلات آزمالیشگاهی
انواع میکروسکوپ
آون آزمایشگاهی
ابزار سنج های آزمایشگاهی و ...

که شامل طیف گسترده ای از محصولات می باشد ، که برای مصارف صنعتی ، درمانی و دانشگاهی و تحقیقاتی و ... کابرد دارند .

اگر برای آزمایشگاه تشخیص طبی ، بیمارستان و یا ... قصد خرید تجهیزات آزمایشگاهی که یکی از مهم ترین حوزه های پزشکی و سلامت می باشد را دارید حتما از مسئولین فنی مستقر در مرکز درمانی مشورت بگیرید تا بهترین خرید ممکن را انجام دهید .

اگر شما شخصا مسئول خرید و تهیه این تجهیزات هسیتد ، می توانید از فروشگاه های اینترنتی متعددی که فعالیت دارند قیمت و برند های مختلف را بررسی کرده و سپس با اطمینان خرید خود را انجام دهید .

پارامترهای زیادی برای انتخاب و خرید تجهیزات آزمایشگاهی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم .

با توجه به رقابت بسیار بالا در این حوزه انتخاب بهترین تولید کننده و عرضه کننده این محصولات کار بسیار دشواری است اما می توان با در نظر گرفتن پارامترهایی انتخاب بهتری انجام داد
اولین نکته گارانتی معتبر شرکتی می باشد ، با توجه به حساسیت بالای تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهیداشتن گارانتی معتبر و رائه خدمات پس از فروش توسط تولیدکننده و یا عرضه کننده امری ضروری است.

شرکت های تولید کننده داخلی اکثرا تمرکز خود را بر روی یک پارامتر می گزارند ، برای مثال بر روی قیمت متمرکز می شوند و یا صرفا گارانتی و یا خدمات پس از فروش معتبری ارائه می دهند . (البته شرکت های کمی هم وجود دارند که مجموعه کاملی از خدمات را کنار هم ارائه می کنند) ، اما اکثر شرکت های خارجی از زمان ارتباط اولیه مشتری تا تحویل تجهیزات به مشتری آن ها را همراهی کرده و مزیت اصلی آن ها تعهد بالا برای پاسخ گویی به مشتریان خود می باشد.

شما می توانید با مشاورین واحد فروش شرکت های ارائه دهنده تجهیزات آزمایشگاهی صحبت کرده و قبل از خرید با اطلاعات کامل و اطمینان خرید کنید .
تاریخ ثبت: 1402/05/07