تلفن سانترال چیست ؟
تلفن های سانترال به تلفن هایی گفته میشود که به سانترال وصل می شوند و ارتباط بین کارمندان را برقرار می کنند تلفن سانترال می گویند. تلفن های سانترال به چند دسته مختلف تقسیم می شوند.
هرچه قدر دستگاه سانترال به روز تر باشد، تلفن مورد
نیاز شما نیز پیشرفته تر خواهد بود. این روزها سانترال های جدید از تکنولوژی ویپ برای
ارتباط بین یکدیگر استفاده میکنند تا بهترین خدمات را در اختیار شرکت ها و سازمان ها
قرار دهد.
تلفن های سانترال پاناسونیک یا تلفن داخلی به تلفنهایی گفته میشود که در ادارات و موسسات مورد استفاده قرار می گیرد.
این گونه از سیستم های تلفنی را سیستم تلفن سانترال یا تلفن داخلی می گویند. به طور واضح تر می توان گفت تلفن سانترال به سیستم تلفنی گفته میشود که با کمک آن میتوان چندین خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل کرد.
سانترال پاناسونیک
دستگاه های سانترال پاناسونیک به علت داشتن کیفیت بالا،
ماندگاری زیاد، قیمت مناسب و نصب و راهاندازی راحت و آسان، بهترین انتخاب برای مدیران
کسب و کار می باشد. شرکت پاناسونیک، سانترالهای خود را در انواع و مدلهای متفاوت
به بازار عرضه میکند و همین علت، باعث می شود که شما دستگاه دلخواه خود را انتخاب
کنید.
مزیت های تلفن سانترال
یک از مهم ترین مزیت های تلفن سانترال این می باشد که بدون پرداخت هزینه تلفن می توان بین اتاق های شرکت ارتباط داخلی برقرار کرد.
از دیگر مزیت های مراکز تلفن سانترال همزمان پشت خط نگه داشتن چند نفر همزمان می باشد. مزیت دیگری که میتوان برای تلفن سانترال عنوان کرد، منشی اتوماتیک است، زمانی که شخصی با شرکت تماس میگیرد پیام ماشینی به صورت اتوماتیک برای او پخش میشود، برای مثال واحد فروش عدد یک واحد حسابداری عدد دو و غیره. تلفن های سانترال دارای بیش از 400 کد می باشند که میتوان به هر حالتی که شما بخواهید آن را تنظیم کرد.