شرکت کاغذ فام زیبا
شرکت کاغذ فام زیبا - فیش پرینت در جمهوری - کاغذ A4 در جمهوری - cell print در جمهوری - کاغذ فام در جمهوری - A4 در خیابان جمهوری - منطقه 12
مدیریت: آقای طبخی
کاغذ  A5 ، A4 ، A3 برند سل پرینت
تنها تولیدکننده کاغذA4 استاندارد و ایزو در ایران
شماره تماس:
شماره همراه:
شهر:
تهران
منطقه شهرداری:
منطقه 12
آدرس:
تهران، خیابان جمهوری، خیابان ظهیرالاسلام، نرسیده به چهارراه مصباح، پلاک 235

فیش پرینت کاغذ  CELL PRINT A4 در جمهوری

 

  • فیش پرینت در جمهوری
  • کاغذ A4 در جمهوری
  • CELL PRINT در جمهوری

 

فیش پرینت کاغذ  CELL PRINT A4 در جمهوری برای استفاده در فروشگاه ها و مغازه ها است و بسیار کاربرد دارد. فیش پرینت در جمهوری بهتر است که در هر فروشگاهی باشد و ضروری است. کاغذ  A4 در جمهوری و CELL PRINT در جمهوری در خدمت رسانی به مشتریان محترم آماده است. فیش پرینت در جمهوری و  CELL PRINT در جمهوری دارای بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها با قیمتی بسیار مناسب است. کاغذ نقش بسیار حیاتی در زندگی ما انسان ها دارد. در مدرسه، ادارات، دانشگاه ها، همچنین در بازار و بسیاری دیگر از موارد از کاغذ استفاده می شود.

 فیش پرینت در جمهوری

فیش پرینت در جمهوری

به دستگاه فیش پرینت در جمهوری، دستگاه فاکتور زن هم گفته می شود. تمام رسیدها از فیش پرینت انجام می شود. یکی از مهم ترین تجهیزاتی می باشد که باید در فروشگاه ها موجود باشد. تمام فیشها و رسیدهایی که در فروشگاه ها، رستوران ها، بانک ها، تمامی  توسط فیش پرینت انجام می شود. فیش پرینت در جمهوری در خدمت شما عزیزان هموطن می باشد تا بهترین کاغذها و دستگاه های فیش پرینت را به شما عرضه کند که هم از نظر قیمت و کیفیت بسیارعالی می باشند. فیش پرینتر 2 مدل دارد یکی حراریی و دیگری سوزنی است.

فیش حرارتی: با گرمایی که به هد چاپگر داده می شود عملیات چاپ را انجام می دهد و کم هزینه می باشد زیرا برای چاپ کردن نیازی به شارژر ندارد.

فیش سوزنی: همانطور که از اسمش مشخص است، سوزن ها عملیات چاپ را انجام می دهند. این سوزنها ضربه به ریبون می زنند که این عمل باعث چاپ می شود.

 فیش پرینت در جمهوری لازم دانسته که به این موضوع اشاره کند که کیفیت چاپ فیش بسیار اهمیت دارد. افرادی که هر روز تعداد زیادی مشتری دارند و از فیش پرینت استفاده زیادی می کنند بهتر است که به کیفیت چاپ و همچنین سرعت دستگاه در عملیات چاپ بیشتر دقت کنند.

 کاغذ  A4 در جمهوری

کاغذ  A4 در جمهوری

کاغذ  A4 در جمهوری دارای برندهای متنوعی است که دارای ویژگی های خاصی می باشند که در کیفیت چاپ و ماندگاری آن موثر است. در بازار برندهای زیادی وجود دارند که به ضخامت، نازکی، شفافیت، اندازه، رنگ و بسیاری دیگر از موارد بستگی دارد. استاندارد تمام کاغذها A می باشد. کاغذ  A4 در جمهوری بهترین و با کیفیت ترین کاغذها را در اختیار شما قرار می دهد. این کاغذ استفاده های بسیاری دارد. برخی برای چاپ از آن استفاده می کنند. برخی دیگر از A4 برای نوشتن و نقاشی و استفاده های بسیار دیگری است.

اندازه های برگ ها با همدیگر متفاوت هستند. کاغذ A4 یکی از پر استفاده ترین اندازه کاغذها می باشد. این اشتباه را ممکن است کنید که تمام کاغذها از یک برند هستند ولی اینگونه نمی باشد. مشخصات یک کاغذ با کیفیت شامل موارد زیر است:

  • یک کاغذ با کیفیت دارای سطحی صاف است که در هنگام چاپ به دستگاه آسیب نزند
  • رنگ و شفافیت و ماتی و براقی یک کاغذ اهمیت دارد
  • در برابر سوراخ شدن مقاوم باشد
  • در برابر خم شدن پایدار باشد

 

CELL PRINT در جمهوری

CELL PRINT در جمهوری یکی از برندهای کاغذ می باشد که در فیش پرینت در جمهوری موجود است. ما در این مقاله قصد داریم اندک توضیحی از CELL PRINT در جمهوری بدهیم تا شما با این برند بیشتر آشنا شوید. کاغذ سل پرینت یکی از معروف ترین برندهای کاغذ است که در میان هموطنان ما بسیار محبوب است. هر کارتن این برند از 5 تا بسته تشکیل شده است که هر بسته 500 برگ دارد. یکی از بهترین برندهایی است که در ایران برش می خورد. بهترین و با کیفیت ترین محصول است و از نظر قیمت بسیار مناسب می باشد.

CELL PRINT در جمهوری

فیش پرینت کاغذ  CELL PRINT A4 در جمهوری و کاغذ  A4 در جمهوری تلاش خود را کرده است که در این مقاله برای شما عزیزان هموطن از کاغذ و فیش پرینت بیشتر توضیح دهد تا بیشتر با آن ها آشنا شوید. برای ارتباط با کاغذ  A4 در جمهوری می توانید با شماره تماس 091220220700 در ارتباط باشید. با تشکر از شما هموطنان عزیز که این مقاله را مطالعه نموده اید.