کامتل - نمایندگی پاناسونیک - پاناسونیک - تعمیر تلفن - میرداماد  - ولیعصر
کامتل - نمایندگی پاناسونیک - پاناسونیک - تعمیر تلفن - میرداماد - ولیعصر
مدیریت: حسین محمودی
تعمیرات و فروش تلفن فاکس سانترال ویدیو کنفرانس پاناسونیک در نمایندگی پاناسونیک در ایران واقع در میردامادنمایندگی پاناسونیک در میرداماد از خدمات  شرکت کامتل به مشتریان خود به شمار می‌رود.آدرس  شرکت کامتل فقط در تقاطع ولیعصر میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت طبقه دهم می باشد شرکت کامتل فعالیت خود را در زمینه ارائه انواع محصولات اورجینال و انجام کلیه تعمیرات تخصصی از سی سال پیش تا کنون ادامه می دهد 
شماره تماس:
شماره همراه:
منطقه شهرداری:
منطقه 3
آدرس:
تقاطع ولیعصر میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت طبقه دهم واحد 1003
وب سایت رسمی:
ایمیل:

اگر تلفن پاناسونیک شما دچار مشکلات زیر شده است لطفا با شرکت کامتل  به شماره 02188665257 و یا موبایل 09122769406 تماس بگیرید .
اشکالات متداول در تلفن های پاناسونیک panasonic
1- سفت شدن شماره گیر
2- عدم کارکرد ال سی دی به علت ضربه و یا قطعی ال سی دی
3- عدم کار کرد کالر آیدی / از سوی سیستم مخابراتی ایران ساپورت نمی شود.
4-قفل شدن صفحه کلید Dial lock
5-شکستگی قاب
6-شکستگی آنتن تلفن پاناسونیک
7- خاموش شدن دستگاه تلفن پاناسونیک
8- خراب شدن باتری تلفن پاناسونیک
9-هر گونه اختلال در کارکرد تلفن پاناسونیک
خدماتی که در شرکت کامتل نماینده رسمی پاناسونیک در ایران ارائه می شود عبارتند از :
فروش و تعمیر
انواع تلفن‌های خانگی (بیسیم و رومیزی) و اداری (سانترال و تحت شبکه)پاناسونیک
انواع دستگاه‌های سانترال (پرظرفیت و کم‌ظرفیت + آنالوگ و تحت شبکه)پاناسونیک
انواع دستگاه‌های فکس (لیزری و کاربنی) پاناسونیک
انواع ویدیو کنفرانس پاناسونیک
انواع آیفون تصویری پاناسونیک
ما در شرکت کامتل واقع در طبقه دهم مجتمع کامپیوتر پایتخت ، این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم که تمامی قطعاتی که در این مرکز و در طول انجام تعمیرات، جایگزین قطعه‌های خراب یا از کار افتاده می‌شوند، کاملا اصل و با کیفیت اورجینال پاناسونیک در حضور مشتریان گرامی خواهند بود.
تمامی محصولات مخابراتی پاناسونیک در شرکت کامتل، توسط مهندسین مجرب، کارآزموده و متخصص دوره دیده در شرکت پاناسونیک در ژاپن مورد تعمیر قرار می‌گیرند. زمان سپری شده برای تعمیر معمولا 40 دقیقه به جز موارد خاص ودر حضور مشتری می باشد.
همه این عوامل دست به دست می‌دهند تا کالای مورد تعمیر شما، در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و حداقل هزینه تعمیر شده و برای استفاده مجدد، در اختیارتان قرار بگیرند.
سایر خدمات
خدماتی که در شرکت کامتل نماینده رسمی پاناسونیک در ایران واقع درتهران مجتمع کامپیوتر پایتخت طبقه دهم به مشتریان عزیز ارائه می‌شوند شامل موارد زیر می باشد :
نصب ، راه اندازی و برنامه ریزی مراکز سانترال پاناسونیک
ارائه کلیه خدمات پس از فروش برای مراکز سانترال پاناسونیک
انجام کلیه امور مرتبط با تعمیر وسایل مخابراتی پاناسونیک از قبیل : انواع تلفن‌ها ، دستگاه‌های سانترال ، فکس و ….
برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی کاربردی و تخصصی

                                دسترسی به نمایندگی پاناسونیک در میرداماد

مشتریان عزیز می‌توانند از شنبه تا چهار شنبه و در ساعات 8:30 صبح الی 16:30 و روزهای پنجشنبه 8:30تا 11:45 به شرکت کامتل واقع در طبقه دهم مجتمع کامپیوتر پایتخت  میرداماد مراجعه کنند. موقعیت دقیق این مرکز، به شرح زیر است:

تهران - تقاطع ولیعصر میرداماد - مجتمع کامپیوتر پایتخت - برج A- طبقه دهم - واحد 1003

برای ارتباط تلفنی با این نمایندگی نیز می‌توانید در ساعت‌های یاد شده، با شماره تلفن ثابت 02188665257 و در خارج از ساعات یاد شده با شماره 09122769406تماس گرفته و درخواست‌ها و سوالات خود را با کارشناسان فروش کامتل، مطرح نمایید.

موقعیت شرکت کامتل نمایندگی پاناسونیک در طبقه دهم مجتمع کامپیوتر پایتخت به گونه‌ای است که هم از طریق خودروهای شخصی و هم با استفاده از وسایل نقلیه عمومی، به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید:

عزیزانی که قصد دارند با استفاده از خودروهای شخصی به شرکت کامتل مراجعه کنند، می‌توانند وسیله نقلیه خود را در پارکینگ واقع در زیر پل میرداماد  پارک کنند. دسترسی به این مرکز از طریق وسایل حمل و نقل عمومی نیز بسیار آسان است: بدین منظور، کافیست سوار یکی از خطوط مترو شده و در ایستگاه میرداماد پیاده و سپس از طریق تاکسی های مقابل ایستگاه مترو به سمت سر ولیعصر به  مجتمع پایتختطبقه دهم مراجعه نمایید . از طریق اتوبوسهای BRT هم می توانید ایستگاه میرداماد واقع در خیابان ولیعصر پیاده شود مجتمع کامپیوتر پایتخت حدود 50متر با ایستگاه اتوبوس فاصله دارد.