کاشت مژه پر و بلند

کاشت مژه پر و بلند

کاشت مژه پر و بلند امروزه رواج زیادی پیدا کرده و دغدغه بسیاری از خانم های جوان است به طوری که جهت زیباسازی چشم و مژه ها به کار می رود. مژه هایی که مصنوعی هستند و برخی افراد اقدام به نصب آن ها می کنند برای سلامتی مضر می باشد و باید توسط یک متخصص پوست و صورت انجام شود تا باعث زیبایی چشمان شما شود. کاشت مژه ممکن است بنا به دلایل خاصی انجام شود و برخی از افراد ممکن است بر اساس مشکلاتی که دارند مانند مشکلات ارثی و تغذیه ای مژه ها کم پشت شود و نیاز به کاشت مژه پر و بلند داشته باشند.

به طور معمول کاشت مژه پر و بلند به دو صورت موقت و دائم انجام می گیرد که در بین این دو نوع کاشت مژه کاشتن مژه به صورت موقت همان گونه که از نام آن پیداست دارای ماندگاری با مدت کمی می باشد و در این نوع از کاشت مژه پر و بلند چسب مژه ممکن است به مدت چند ماه روی صورت شما بماند که از لحاظ هزینه جهت کاشت مژه پر و بلند هزینه ارزان قیمتی دارد.

در واقع کاشت مژه در حالت موقت در حالت معمول حدود چند ماه بر روی مژه شما می ماند اما در حالتی که شما بخواهید برای کاشتن مژه به صورت دائم اقدام کنید به یک متخصص ماهر در این زمینه نیاز دارید و در این نوع از کاشت مژه پر و بلند برش هایی در بالای پوست برداشته می شود و در ناحیه هایی که برش داده می شود پیوند می خورد. پس از انجام شدن این پیوند ها و بخیه زدن تارهای مژه در قسمتی که برش خورده اند محکم می شوند.

جهت کاشت مژه پر و بلند و بهترین خدمات کاشت مژه به فروشگاه ژانت مراجعه نمایید.


مدیر: محمد ولی محمدی
شماره تماس: 26350184
شماره همراه: 09120835215
آدرس: تهران ، شهرک غرب ، بلوار نورانی ، خیابان فخار مقدم ، تقاطع حافظی ، پاساژ آرن ، همکف A ، پلاک 3
فروشگاه ژانت - آموزش رنگ مو ترکیبی - انواع پودر فیکس در رنگ های متنوع - نحوه استفاده از آبرسان پوست - بهترین مارک ریمل - آموزش ترکیب رنگ موی حرفه ای - خرید بهترین رنگ مو - کاشت مژه پر و بلند - آموزش حرفه ای کاشت ناخن - قیمت انواع لنز در بازار - خرید انواع لاک خشک کن - آبرسان پوست نرمال تا خشک - انواع بهترین کرم پودر - احیای مو با دستگاه های به روز - معرفی بهترین آبرسان های مو - پودر دکلره ی خوب - مدل رنگ ناخن سال 1401 - میکاپ - پخش عمده و خرده لوازم آرایشگاهی - سشوار و اتو برند مک استایلر - تفاوت رنگساژ با رنگ مو

 

تاریخ ثبت: 1401/09/28