لرزه گیر لاستیکی

لرزه گیر لاستیکی

لرزه گیر لاستیکی


لوله کشی‌های ساختمانی و آپارتمانی معمولا طوری نصب می‌شوند که در خطوط خاصی قرار می‌گیرند، این خطوط در معرض لرزش‌ها و صوت‌های محیطی قرار می گیرد و طی این فرایندها در دراز مدت آسیب هایی به لوله ها وارد می‌شود، در این گونه مواقع بهترین راه برای جلوگیری از آسیب های لرزه ای، استفاده از یک لرزه گیر لاستیکی است.

لرزه گیر لاستیکی وسیله‌ای است که در خطوط لوله کشی استفاده می‌شود و در بیشتر کانال‌های لوله کشی مسکونی و صنعتی شاهد این لرزه گیرها هستیم، همان طور که می‌دانید در لوله و اتصالات آن از تعداد زیادی تجهیزات مخصوص مانند پمپ و توربین استفاده می‌شود که این تجهیزات از خدمات ساختمانی و تاسیسات در برابر لرزش و فراصوت‌ها آسیب پذیر هستند.

در مراحل تولید لرزه گیری لاستیکی از دو عدد اتصال فلنج و یک قسمت دایره‌ای شکل استفاده می‌شود، بطور کلی لرزه گیر لاستیکی برای کاهش لرزه‌ها و کاهش صدایی است که در داخل لوله‌ها پخش می‌شود، لرزه گیر لاستیکی یک اتصال دهنده بسیار کاربردی است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و از تقویت کننده های فلزی ساخته شده است. همچنین یکی از فناوری‌های به کار رفته در لرزه گیر لاستیکی، استفاده از الاستو متر می‌باشد.

در مواقعی که سیستم لوله کشی مورد نظر به لرزه گیر لاستیکی احتیاج پیدا کند باید با توجه به مواردی مثل نوع سیالی که در سیستم لوله کشی مورد نظر جابجا می شود و فشاری که در اثر مسیر یابی اصلی و جریان گرفتن سیال به سیستم لوله کشی وارد می‌شود، لرزه گیر لاستیکی مناسب از مصالح و ملزومات ساختمانی که برای آن سیستم لوله کشی بهترین کاربرد را داشته باشد تهیه کنید.

برای خرید لرزه گیر لاستیکی و مشاهده انواع مدل‌های لرزه گیر لاستیکی، شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آریا این وسیله را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید.

 

تاریخ ثبت: 1401/11/23