لوله و اتصالات در خیام

لوله و اتصالات در خیام

لوله و اتصالات در خیام


استفاده از لوله‌ها و اتصالات لوله ای در جابجایی انواع سیالات مانند گاز شهری، امروزه نقش ویژه ای دارد. از قطعات لوله و اتصالات آن برای تغییر اندازه سیالات و ساختن یک مسیر برای جابجایی آن ها استفاده می شود. اتصالات لوله‌ای، این مسیرهای انتقال سیالات و مایعات را به یکدیگر متصل می‌کند و در تقسیم کردن جریان به میزان یکسان تأثیر گذار است.

یکی از پرکاربردترین انواع اتصالات لوله ای، اتصالات مغزی است، این اتصالات بصورت یک قطعه فلزی تولید می‌شود و دو طرف آن دارای پیچ های موازی است. اتصالاتی که به عنوان اتصالات مغزی ساخته می شوند، به‌منظور استفاده در لوله کشی برای خدمات ساختمانی و تاسیسات با یک دنده داخلی مخصوص متصل می‌شود.

نوع دیگر اتصالات لوله‌ای که تحت عنوان اتصالات بوشن شناخته می شوند، به وسیله دستگاه های مخصوص جوشکاری به یکدیگر متصل می‌شوند. اتصالات بوشن در مراحل تولید از لوله‌های بدون درز و استفاده از پلاستیک و مواد فلزی ساخته می‌شود. اتصالات بوشن بصورت قطعات استوانه ای ساخته می شود و دو نوع گالوانیزه شده با فرایند گالوانیزاسیون و نوع پی وی سی دارد. در یک تعریف کلی اتصالات بوشن به عنوان یک دایره توخالی برای اتصال دو لوله به یکدیگر استفاده می‌شود. از نظر شکل ساختاری، این اتصالات بوشن در دو مدل پیچی و جوشی تولید و عرضه می‌شود.

خرید مصالح و ملزومات ساختمانی از جمله لوله و اتصالات در خیام، می‌تواند برای افرادی که تجربه کافی در زمینه خرید لوله و اتصالات لوله ندارند پیچیده و دشوار باشد، لوله ها به انواع لوله های پلیکا، لوله های فولادی، لوله های گالوانیزه شده و لوله‌های پنج لایه تقسیم می‌شوند و هر کدام از آن‌ها به فناوری خاصی مجهز شده است و کاربرد های متفاوتی دارند، این موضوع در مورد اتصالات لوله ای نیز صدق می کند.

اگر شما نیز قصد خرید انواع لوله و اتصالات در خیام را دارید و به دنبال انتخاب یک فروشگاه مناسب برای خرید لوله و اتصالات در خیام می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم به فروشگاه آریا مراجعه کرده و از بهترین لوله و اتصالات در خیام بهره مند شوید.

تاریخ ثبت: 1401/11/23