قطعات وستل

قطعات وستل

قطعات وستل


کمپانی وستل یکی از پرطرفدارترین برندهای لوازم خانگی در جهان است و به دلیل استفاده از تکنولوژی های مخصوص و به کارگیری نیروهای متخصص، جایگاه ویژه ای در بازار جهانی لوازم خانگی دارد. این کمپانی در سال 1984 در شهر مانیسای ترکیه تأسیس شد و پس از آن به دلیل پیشرفت و میزان عرضه بالا، به یکی از بهترین برندهای تولید لوازم خانگی محبوب جهان تبدیل شد.

یکی از مزایای مهم خرید یخچال و یا لوازم خانگی دیگر از برند وستل، وجود قطعات وستل در تمامی کشورها از جمله کشورمان است، در واقع اگر برای یخچال یا هر یک از لوازم خانگی شما مشکلی پیش بیاید یا یکی از قطعات آن خراب شده باشد و نیاز به تعمیر پیدا کند، شما می‌توانید به راحتی قطعات وستل را برای یخچال یا لوازم خانگی دیگر تهیه کنید.

 در صورتی که با خرید بسیاری از لوازم خانگی و اداری برندهای دیگر، پس از خرابی های پیش آمده و برای تعمیر قطعات شما نمی‌توانید قطعات مورد نیاز را پیدا کنید یا باید مدت زیادی از زمان خود را برای پیدا کردن آن صرف کنید. برای خرید قطعات وستل، یخچال وستل، لباس شویی وستل و ظرفشویی وستل می‌توانید به مرکز خدمات مشتریان آسال سرویس مراجعه کرده و بهترین قطعات وستل را خریداری کنید.

یخچال وستل

یکی از محبوب ترین محصولات کمپانی وستل، یخچال وستل است. از بین 9 کارخانه اصلی شرکت وستل، دو عدد از این کارخانه ها تولید یخچال را انجام می دهند و سالانه تعداد زیادی از این یخچال ها را به بازارهای جهانی عرضه می کنند. این کمپانی انواع یخچال ها در مدل های متنوع و با بودجه های مختلف را تولید می‌کند و به علت تنوع بالا در مدل ها، دیگر نیازی ندارد که به فکر خرید یخچال از یک برند دیگر باشید.

از طرفی خدمات پس از فروش یخچال وستل نسبت به دیگر برند های خارجی تولید یخچال برتری دارد و این مورد ارزش خرید یخچال وستل را بالا می برد. برای خرید انواع یخچال وستل، ماشین لباس شویی وستل و ماشین ظرفشویی وستل به مرکز خدمات مشتریان آسال سرویس مراجعه نمائید. همچنین در صورت احتیاج به تعمیرات و قطعات وستل می توانید از خدمات وستل بهره مند گردید.

لباس شویی وستل

ماشین لباس شویی یک وسیله اتوماتیک است که با استفاده از تجهیزات داخلی لباس های کثیف را شستشو داده و تمیز می کند. ماشین های لباس شویی در دهه‌های اخیر و با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امکانات جدیدی را دریافت نموده اند. به طور مثال در ماشین های لباس شویی قدیمی تر، فرایند کلی و عملکرد لباس شویی در شستشوی لباس ها بود اما در مدل های جدید تر آن امکان خشک کردن لباس ها به آن ها اضافه شد.

 یکی از بهترین برندهای تولید ماشین لباس شویی، برند وستل است. برند وستل در کنار لوازم خانگی مانند یخچال و تلویزیون در ساخت ماشین لباس شویی وستل نیز فعالیت دارد و به یکی از تولیدکنندگان برتر ماشین های لباس شویی در جهان تبدیل شده است. برای خرید قطعات لوازم خانگی ماشین لباس شویی وستل با کارشناسان ما در خدمات مشتریان آسال سرویس تماس بگیرید.

ظرفشویی وستل

ماشین ظرفشویی یک دستگاه الکترونیکی مخصوص شسشتوی ظروف است که در سالهای گذشته بسیار رایج شده و به یک وسیله پرطرفدار تبدیل شده است. تاریخچه ساخت این دستگاه به کشور آمریکا بر می گردد که یک فرد آمریکایی با نام جوزفین کاکرین توانست این دستگاه را اختراع کند. ماشین های ظرفشویی وستل برای شستشوی انواع ظروف آشپزخانه استفاده می شوند و نوع رومیزی آن ها نسبت به مدل های دیگر پرطرفدار تر است. علت این مسئله این است که ماشین های ظرفشویی رومیزی به سادگی قابل جابجایی هستند و قابلیت استفاده در جاهای مختلف را دارند.

تعمیرات لوازم خانگی وستل نیاز به خرید قطعات وستل با کیفیت بالا دارد، از این رو اگر قصد تعمیر لوازم خانگی وستل را دارید یا می خواهید لوازم خانگی وستل مانند ماشین ظرفشویی وستل را تهیه نمائید، ما به شما پیشنهاد می کنیم به مرکز خدمات مشتریان آسال سرویس مراجعه کنید.

تاریخ ثبت: 1401/11/24