قیمت درب پلی وود

قیمت درب پلی وود

قیمت درب پلی وود


پلی وود که با نام تجاری
WPC شناخته می‌شود، محصولی ساخته شده از پلاستیک، چوب، پلی پروپیلین، پی وی سی و چوب بامبو می‌باشد. از چوب پلی وود در ساخت درب‌های چوبی برای آپارتمان‌ها، مراکز صنعتی، ساختمان های اداری و... استفاده می‌شود، پلی وود دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در چوب‌ها و فرآورده‌های چوبی نظیر MDF مشاهده نمی‌شود، جهت اطلاع از قیمت درب پلی وود با مرکز فرآورده‌های چوبی محب تماس بگیرید.

درب‌های پلی وودی طوری طراحی شده که در برابر آب و رطوبت کاملا مقاوم باشند و استحکام بالاتری نسبت به درب‌های چوبی MDF دارند، از طرفی درب‌های پلی وود می‌توانند عایقی قدرتمند در مقابل صوت و صداهای مزاحم باشند، بطورکلی فرآورده‌های چوبی و محصولاتی که بر پایه پلی وود از گروه صنعت و تولید ساخته می‌شوند، به دلیل بهره مندی از برخی مواد در ساختار پلی وود، دارای طول عمر و دوام بالایی می‌باشند. بهترین قیمت درب پلی وود را در فرآورده های چوبی محب بیابید.

نصب درب‌های چوبی پلی وود نسبت به درب‌های چوبی بر پایه MDF ساده‌تر است و هنگام نصب این نوع درب‌های چوبی از فوم‌های مخصوص استفاده می‌شود، تفاوت‌های چوب پلی وود و چوب MDF به چند گزینه محدود نمی‌شود و یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های درب‌های چوبی پلی وود، ضد باکتری و ضد میکروب بودن آن است، ساختار درب‌های چوبی پلی وود به گونه‌ای است که امکان رشد میکروب، باکتری و آلودگی های زیست محیطی در آن ها وجود ندارد.

قیمت درب و چهارچوب پلی وود

مرکز فرآورده‌های چوبی محب (جهان چوب محب)، به عنوان یکی از برترین و گسترده‌ترین تولیدکنندگان فرآورده‌های چوبی در سطح کشور، فرآورده‌های چوبی MDF، فرآورده‌های چوبی PVC و... در شهرک صنعتی خاوران فعالیت دارد. مرکز نجاری و منبت کاری فرآورده‌های چوبی محب مفتخر است با ارائه بهترین قیمت درب پلی وود، بهترین قیمت درب و چهارچوب پلی وود و بهترین قیمت فروش درب چوبی، تجربه ای متفاوت را برای مشتریان رقم بزند.

اگر شما هم به دنبال مرکزی معتبر با ارائه بهترین قیمت درب پلی وود هستید و قصد خرید انواع درب چوبی پلی وود را دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت درب پلی وود با کارشناسان فرآورده‌های چوبی محب تماس برقرار کنید.


مدیر: محب

شماره تماس: 33282815
شماره همراه: 09120202814
آدرس: شهرک صنعتی خاوران، سایت چوب فروشان، خیابان نارون، پلاک 7/28 و 7/29
تاریخ ثبت: 1401/12/24