پودر کاشت ناخن | فروشگاه مهران ایده

پودر کاشت ناخن | فروشگاه مهران ایده

استایل شخصی و روزمره هر فردی برای او مهم است. هنگامی که بحث زیبایی در بین بانوان به میان می آید، بی شک زیبایی ناخن نقش مهمی را ایفا می کند. امروزه کاشت ناخن به یک دغدغه و یکی از اصلی ترین خدمات سالن های زیبایی تبدیل شده است. پودر کاشت ناخن یکی از کلیدی ترین لوازم مورد نیاز در روش های کاشت ناخن محسوب می شود. با فروشگاه مهران ایده تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پودر کاشت ناخن به عنوان پودر اکریلیک نیز شناخته می شوند. این پودر از یک واکنش خاص شیمیایی پلیمری تشکیل می شود. در این واکنش پلیمری اکریلیک به ماده ای خمیری شکل به نام لیکوئید تبدیل می گردد. لیکوئید به عنوان ماده ای کلیدی برای کاشت ناخن شناخته می شود. در سالن های آرایشی و زیبایی پس از اضافه کردن پودر کاشت ناخن، به ناخن فرم و شکلی جدید داده می شود که به آن ناخن مصنوعی نیز گفته می شود. تمامی پودرهای رنگی و پودرهای اکلیلی در دسته بندی پودر کاشت ناخن قرار می گیرند.

روش های متعددی در زمینه کاشت ناخن وجود دارد و در تعداد زیادی از آن ها از پودر کاشت ناخن استفاده می شود. کاشت ناخن پودری با کاشت ناخن از طریق ژل متفاوت است. این پودر پس از اضافه شدن روی ناخن، پس از مدتی خشک می شود. این ماده خمیری شکل در اهنگام اضافه شدن ساختاری انعطاف پذیر دارد اما پس از مدتی روی دست خشک می شود.

انواع پودر کاشت ناخن

توجه داشته باشید که کاشت ناخن به وسیله پودر کاشت ناخن احتیاجی به استفاده از یک دستگاه UV ندارد و تنها مواد پودر کاشت ناخن به ناخن اضافه می شوند. زمان خشک شدن لیکوئید به  کار رفته در انواع پودر کاشت ناخن، به جنس و کیفیت لیکوئید پودر کاشت ناخن بستگی دارد. به این نکته توجه داشته باشید که لیکوئید پودر کاشت ناخن اگر در مجاورت هوا نیز قرار بگیرد.

فروشگاه مهران ایده از برترین ارائه دهندگان انواع پودر کاشت ناخن، لیکوئید، سرسوهان و قلم کاشت ناخن می باشد. در این مجموعه خدماتی مانند تعمیرات تخصصی سوهان برقی، تعمیرات تخصصی سشوار و تعمیرات تخصصی تاتو انجام می گیرد. شما می توانید جهت خرید پودر کاشت ناخن به فروشگاه مهران ایده مراجعه نمائید.

مدیر:مهران خسروی
شماره تماس:(فروش: 33912447)(خدمات پس از فروش: 33114418)
شماره همراه:09123379498

آدرس:تهران ، خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، پلاک0/49،خدمات پس از فروش: خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، 0/51
تاریخ ثبت: 1402/02/07